Go to commentsKsięga Rodzaju 44,4-6
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2018-05-04
Linguistic correctness
Text quality
Views1393

`Zaledwie wyszli z miasta i byli niedaleko, rzekł Józef do zarządcy domu swego: Wstań ! Goń za tymi mężami, a gdy ich dogonisz, powiedz im: Dlaczego odpłaciliście złem za dobre ?` Czyli zaledwie, nie upłynęło dużo czasu, gdy wyszli, formą ruchu z miasta, miejsce zamieszkania wszystkich grup społecznych, i byli niedaleko, w niewielkiej odległości od miasta, rzekł: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów Józefa do zarządcy domu swego. Wstań ! z miejsca, na którym przebywasz, goń, biegnij za tymi mężami, braćmi Józefa, a gdy ich dogonisz, zrównać się z nimi, powiedz im, braciom Józefa: Dlaczego odpłaciliście, odwdzięczyliście się złem za dobro ? Jak Józefowi zło wyrządzili bracia jego, dobrem odpłacił braciom swoim. Analogicznie do tych, którzy czynią zło, myślami, słowami i uczynkami, odpłacają się za dobro, dar łaski zbawienia w Jezusie Zbawicielu dany przez Boga Wszechmogącego każdemu z nas (Efez. 2,4-10) `Czyż to nie ten sam kubek, z którego pija pan mój i za pomocą którego zwykle wróży ? Źle postąpiliście` Czyli czyż to nie ten sam kubek, funkcjonalnie ukształtowany produkt z rodzajów informacji, z którego pija napoje - rodzaje informacji, dostarcza do swego rodzaju informacji, rodzaje informacji, pan, sprawuje władze, podejmuje decyzje, daje prace i wydaje polecenia, mój, zarządcy domu Józefa za pomocą, ułatwił, którego zwykle wróżył ? wykonał czynność. Posłużył Józefowi wykonać czynność, która przypomniała zło wyrządzone Józefowi przez braci jego. Źle postąpiliście, źle postąpili bracia Józefa, bo zło wyrządzone Józefowi, wróciło do braci Józefa `A gdy ich dogonił, powiedział do nich te słowa` Czyli a gdy ich, braci Józefa dogonił, zrównał się z nimi, powiedział do nich, braci Józefa te słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów zarządcy domu Józefa do braci Józefa. Analogicznie do każdego z nas, którzy czynią zło, myślami, słowami, i uczynkami, czynione zło, myślami, słowami i uczynkami, wróci do każdego z nas (Rdz 44,4-6)

  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Aware12, chyba pomyliłeś fora. Ale to twój wybór.
Ważniejsze - zmień gatunek na "religijne", gdyż wprowadzasz w błąd. Gatunek "popularno-naukowe" byłoby, gdybyś pisał z pozycji religioznawcy, a nie wyznawcy. "Religia" to wiara, "religioznawstwo" - to nauka z działu historycznych.
avatar
Ani to popularnonaukowe, ani to literatura, ani to cokolwiek. Bezbłędne i znakomite jest jedno: benedyktyńska mrówcza katorżnicza robota włożona w ten tak próżny trud
avatar
Czy zamieszczamy tutaj wszystko, jak leci - taka u nas dowolność i swobody każdego, jakie by nie było, słowa?
avatar
@Hardy. Biblia jest wielogatunkowym arcydziełem literackim, a religia jest wiarą na słowo honoru, bez mocnej podbudowy odkryć nauki, jaką ma Biblia. Taka wiedza i świadomość powinna mieć miejsce na wszystkich forach.
avatar
Co to w ogóle jest? Ta publikacja?
Esej???? Wolne żarty.
avatar
@gruszka. Wiedza i świadomość kształtuje byt, a wszystko inne jest bajdurzeniem, którego ty oczekujesz.
© 2010-2016 by Creative Media