Go to commentsKsięga Rodzaju 44,29-31
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2018-05-08
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1361

`A jeżeli zabierzecie i tego, a spotka go coś złego, wtedy doprowadzicie mnie osiwiałego ze zmartwienia do grobu` Czyli a jeżeli zabierzecie, bracia Józefa i tego, Beniamina, którego urodziła Jakubowi Rachela, kochana żona Jakuba (Rdz 29,30) A spotka go coś złego, jak Józefa, którego bracia z nienawiści sprzedali do Egiptu (Rdz 37,28) Wtedy doprowadzicie mnie, Jakuba osiwiałego, przez długo trwającą destrukcje ze zmartwienia, o Beniamina do grobu, miejsce dla rodzaju informacji po długo trwającej destrukcji Analogicznie do Jezusa Zbawiciela chociaż był synem umiłowanym (Mat.17,5; Jan.3,16) To Bóg Wszechmogący posłał Jezusa Zbawiciela wzór człowieka dla człowieka, by poniósł śmierć w zastępstwie każdego z nas, za nasze myśli, słowa i uczynki. Byśmy nie ponieśli wiecznej śmierci, ból, cierpienie, strach przerażenie, etc..., które trwać będą wiecznie (Mar.9,43-48; Obj.21,8) I byli świadomi, że nasze myśli, słowa i uczynki, które nie są zgodne z Ewangelią Jezusową, w systemie duchowo - informacyjnym czynią falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji. Bo za czynienie falowych zakłóceń w systemie, na pewno poniesie się wiecznie trwającą śmierć `Gdybym więc teraz przyszedł do sługi twego, ojca mojego, a nie byłoby z nami chłopca, z którego duszą jest związana dusza jego` Czyli gdyby więc teraz Juda, brat Józefa przyszedł do ziemi kananejskiej do sługi twego, nieświadomego ojca Józefa, co uczynili Józefowi bracia jego, ojca mojego, Judy i braci Józefa, a nie byłoby z nami, braćmi Józefa, chłopca, młody rodzaj informacji, z którego duszą, informacja o całości rodzaju informacji, z nośnikami informacji myśli, słów i uczynków chłopca jest związana, połączona dusza, informacja o całości rodzaju informacji, z nośnikami informacji, myśli, słów i uczynków jego, Jakuba `to gdyby spostrzegł, że chłopca nie ma, umarłby. I tak sprawią słudzy twoi, że sługa twój, ojciec nasz, zejdzie osiwiały ze zmartwienia do grobu` Czyli to gdyby spostrzegł, uświadomił sobie, że chłopca, młody rodzaj informacji nie ma z braćmi Józefa, umarłby, zaprzestałyby odbywać się oddziaływania informacyjne Jakuba - rodzaj informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją. I tak sprawią, przyczynią się słudzy twoi, nieświadomi bracia Józefa, co czyni brat ich. Jak my byliśmy nieświadomi, co uczynił dla każdego z nas Jezus Zbawiciel wzór człowieka dla człowieka, sługa twój, nieświadomy ojciec braci Józefa, co uczynili Józefowi bracia jego, ojciec nasz, braci Józefa zejdzie osiwiały, przez długo trwającą destrukcje ze zmartwienia, o Beniamina, do grobu, miejsce dla rodzaju informacji po długo trwającej destrukcji (Rdz 44,29-31)

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media