Go to commentsKsięga Rodzaju 45,1-3
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2018-05-09
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1219

`Wtedy Józef nie mógł już opanować się dłużej wobec wszystkich, którzy stali wokół niego, i zawołał: Wyprowadźcie wszystkich ode mnie. I nie pozostał przy nim nikt, gdy Józef dał się poznać braciom swoim` Czyli wtedy Józef nie mógł już opanować się dłużej, by dać się poznać braciom swoim wobec wszystkich Egipcjan, którzy stali, na formie ruchu wokół, otaczając Józefa z każdej strony, i zawołał, donośnym głosem: Wyprowadźcie wszystkich ode mnie, by nie pozostał przy Józefie nikt z Egipcjan, którzy stali wokół Józefa. I nie pozostał, bo wyprowadzili wszystkich Egipcjan. przy Józefie nikt z Egipcjan, gdy Józef dał się poznać braciom swoim, że jest bratem ich, którego z nienawiści sprzedali do Egiptu `Zapłakał tak głośno, że usłyszeli to Egipcjanie i usłyszał to dwór faraona` Czyli zapłakał, rozpoczęły się oddziaływania informacyjne mowy słów, dźwięków, wibracji Judy, z Józefa rodzajem informacji do odbierania i przekazania rodzajowi informacji do przetwarzania mowy słów, dźwięków, wibracji, zakończone płaczem tak głośno, rozpoczęte oddziaływania informacyjne zakończone płaczem, że usłyszeli, rodzajem informacji do odbierania i przekazania rodzajowi informacji do przetwarzania mowy słów, dźwięków, wibracji, to głośno rozpoczęte oddziaływania informacyjne zakończone płaczem Egipcjanie z plemienia Chawili przeklętego potomka Chama (Rdz 10,6-7; 9,25) I usłyszeli rodzajem informacji do odbierania i przekazania rodzajowi informacji do przetwarzania mowy słów, dźwięków, wibracji, to głośno rozpoczęte oddziaływania informacyjne zakończone płaczem dwór - administracja faraona - wielki dom `Potem rzekł Józef do braci swoich: Jam jest Józef ! Czy żyje jeszcze ojciec mój ? A bracia jego nie mogli mu odpowiedzieć, bo się go zlękli` Czyli potem rzekł: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów Józefa do braci swoich: Jam jest Józef ! Brat wasz. Czy żyje, nie skończyła się destrukcja, jeszcze ojciec mój ? Trwa destrukcja ojca Józefa i braci jego. Ale bracia Józefa nie mogli Józefowi odpowiedzieć mową słów, na mowę słów Józefa, bo się Józefa brata swego zlękli, że poniosą konsekwencje za brata swego, którego z nienawiści sprzedali do Egiptu, ziemi plemienia Chawili, umownie nazwanej Egiptem (Rdz 45,1-3)

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media