Go to commentsKsięga Rodzaju 47,7-9
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2018-05-20
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1131

„Potem wprowadził Józef Jakuba, ojca swego i przedstawił go faraonowi, Jakub zaś pobłogosławił faraona” Czyli potem wprowadził Józef Jakuba, ojca swego, w którym wolę swoją wypełniał Bóg Wszechmogący, i przedstawił go faraonowi, i przedstawił Jakuba, w którym wolę swoją wypełnia Bóg Wszechmogący faraonowi, dla którego w Jakubie i w potomstwie Jakuba wolę swoją wypełniał Bóg Wszechmogący. Jakub zaś pobłogosławił faraona, Jakub zaś pobłogosławił, wolę Jakuba będzie wypełniał faraon „I rzekł faraon do Jakuba: Ile jest lat życia twego ? „ Czyli i rzekł: słowa, dźwięki, wibracje – nośnik mowy słów faraona do Jakuba: Ile jest lat życia twego ? Jak długo trwa destrukcja Jakuba w systemie duchowo – informacyjnym, w którym zjedzony owoc banana, bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz 1m,29-30) Oraz myśli, słowa i uczynki, czynią falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji. Powodując destrukcje – śmierć i głód, brak wszelkiej żywności dla rodzajów informacji „Jakub powiedział faraonowi: Czas mojego pielgrzymowania wynosi sto trzydzieści lat. Krótki i zły był czas życia mojego. I nie dosięgnął lat życia ojców moich w czasie ich pielgrzymowania” Czyli Jakub powiedział słowa faraonowi: Czas mojego pielgrzymowania, wędrówki życia Jakuba, i wędrówki życia naszej, z miejsc z których wyruszył Jakub, by udać się do miejsc, w których przebywał Jakub, i naszych miejsc wyruszenia i przybycia, który dla Jakuba był liczbą (Rdz 47,28) I dla nas będzie liczbą lat lunarnych według miesiąca synodycznego i syderycznego. Krótki, czas destrukcji Jakuba, i krótki czas destrukcji naszej, którą uczynił zjedzony owoc banana, bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt. Oraz myśli, słowa i uczynki, które czynią w systemie duchowo – informacyjnym, falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji. I zły, bo czynią destrukcję – śmierć wszystkich rodzajów informacji i głód, brak wszelkiej żywności dla rodzajów informacji. I nie dosięgnął lat życia ojców Jakuba, Abrahama i Izaaka (Rdz 25,7; 35,28) Których destrukcja trwała dłużej w czasie ich pielgrzymowania, wędrówki życia i nie dosięgła lat wędrówki życia Jakuba i naszej, bo trawa krócej (Rdz 47,7-9)

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media