Go to commentsduch komina
Text 6 of 22 from volume: Moje fotografie
Author
Genrefairy tales
Formprose
Date added2018-05-29
Linguistic correctness
Text quality
Views1871



foto: © j.s. `duch komina`


Moja fotopasja jest bardzo młoda, ma zaledwie trzy lata. W tym czasie wykonałam kilka tysięcy zdjęć       (głównie) kwiatów - Poezji Matki Natury. Ale tylko z jednego jestem naprawdę bardzo dumna - zamieszczone wyżej - `duch komina`. To prawdziwy fotostarzał, nie tylko mojego trzylecia, ale przypuczam, że dekady.


Dlaczego uważam tę fotografię za unikatową? Dlatego że musiało naraz zaistnieć kilka warunków i okoliczności: pora roku, pora dnia, dokładna godzina (zjawisko trwało tylko dwie minuty), a na koniec bardzo prozaiczne - włączenie się gazowego pieca CO akurat w tym czasie i stąd dym z komina, na tle którego powstał cień. Poza tym, pierwszy raz w życiu widziałam takie zjawisko i wątpię, że jeszcze raz kiedyś zobaczę.  Może ktoś z Was będzie miał (albo miał) okazję to widzieć?



.

  Contents of volume
Comments (15)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Oczywiście nie znam się na fotografii, ale trudno nie docenić efektu wizualnego.
Co za tym idzie - artystycznego.
Co za tym idzie - emocjonalnego.
avatar
Oo... trzeba mieć oko, perspektywę i trafić ten moment. Też nie znam się na fotografii, ale własne zdanie mam - udało Ci się z "zatrzymaniem w kadrze", Piórko :)
avatar
Bardzo dziękuję Wam za komentarze, sprawiliście mi dużą przyjemność :)

* Auroro, dziękuję za namiary na GAF Galerie. Może kiedyś, czemu nie? Do odważnych świat należy :)

* Puszczyku, właśnie to, o czym napisałeś - efekt wizualny jest najważniejszy w fotografii. Widziałam już fantastyczne foto, zrobione idiotaparatem, a także telem kom. Technicznie złe, ale efekt wizualny piorunujący.

* Hardy, tak. Dosłownie udało mi się, miałam wyjątkowe szczęście. Nigdy w życiu nie pomyślałabym, że na takiej "niespójnej strukturze" jak dym, może powstać cień! To niemożliwe... a jednak możliwe :)

.
avatar
Piórko rewelacja. Gratuluję!
avatar
Janko, bardzo dziękuję :)
avatar
Po prostu, świetne foto !
avatar
Ojej, Mikesz, dzięki :)

Dziękuję za zaglądanie do mojego archiwum.
avatar
Tak sobie patrzę, co tu się wcześniej działo, a działo się...
avatar
Foto na okładkę. Liczę, że następnym razem uchwycisz czorta czmychającego kominem, albo nawet jakieś UFO. Czorta najprędzej o szóstej rano, zaraz po pierwszym pukaniu.
avatar
Przybieżeli do komina... Legionyyyy :D

To się rychtuj i wal jak w dym! :)


Dzięki, Legion :)
avatar
Eeeeee..pierwsze pukanie jest o trzeciej nad ranem :P:P:P
avatar
O, właśnie!

Taki z niego Legion, że nawet swojej godziny nie pamięta :P

Chyba że przez godzinę czesze swoje pióra, albo budzi i zbiera wszystkich, przecież milion go chyba... :P
avatar
heh, chyba pomyliłem utwory i o kominie napisałem pod innym.
avatar
Legion..nie ma co sie wstydzić :P starość nie radość...każdego dopadnie SKS :P tym bardziej że w piekle wysokie temperatury :P:P:P
avatar
Trzeba mieć zaiste talent, spostrzegawcze, czujne oko,
dobry aparat
- i szczęście! -
oraz chęć dzielenia się z drugim człowiekiem,
żeby powstał ten znakomity minifotoreportaż
© 2010-2016 by Creative Media