Go to commentsserduszka okazała
Text 8 of 22 from volume: Moje fotografie
Author
Genrefairy tales
Formpoem / poetic tale
Date added2018-06-03
Linguistic correctness
Text quality
Views1969


foto: © j.s.`serduszka okazała ( Dicentra spectabilis)`


ładna nazwa, trochę przypomina staropolskie, zapomniane - moja serduszko, serdeńko, duszko :)

ale ja i tak najbardziej lubię to dla mnie najbliższe - moja niezabudko :)



Niezapisane


Nieuczesane dzisiaj   myśli,

w niezgrabnej formie piórem kreślę.

Niewymyślone, szczere, z serca,

w niezapisanych wersach jeszcze.


.


  Contents of volume
Comments (11)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
niesamowite zdjęcie i śliczny wiersz idealnie pasujący do fotografii, pozdrawiam :-))
avatar
Dziękuję, Jollu :)))))


... a tak mi się kiedyś napisało, kiedy zabrakło inspiracji :)
avatar
PS zapomniałam dopisać pod wierszykiem, że fraza "nieuczesane myśli", a dokładnie "myśli nieuczesane" jest zapożyczona od mistrza S.J.Leca.
avatar
Te polskie, stare nazwy, mają w sobie odcień emocji, oswajania przyrody i... swojskość sielską a znajomą.
Piękna fotografia (nie widziałem takiego kwiatu), wiersz bardzo ładny, nasycony również emocjami... twórczymi? Chyba nie tylko.
Według mnie po pierwszym wersie niepotrzebny przecinek.
avatar
Dziękuję, Auroro :)


Dziękuję, Hardy :)

Czasem brak inspiracji też może być... inspiracją :)
avatar
Zdjęcie piękne, nazwa kwiatu bardzo wdzięczna.
Znam "nieuczesane myśli" i kojarzą mi się jednoznacznie z aforyzmami Leca, więc trochę na początku potknęłam się. Moim zdaniem chyba lepiej byłoby słówko "nieuczesane" zamienić na jakieś bardziej "twoje", piórko.
(Gdybyś miała jeszcze szlifować tę miniaturkę i zmieniać kolejność słów, to narzuca się też rym "serca = wersach".)
Przecinek w pierwszym wersie niepotrzebny, no i spacja podwójna między "dzisiaj myśli" poleciała.
Z przyjemnością spojrzałam, przeczytałam.
avatar
Dziękuję, Lilly :)

Interpunkcja poprawiona.

Tak, mogłam napisać "nieposkładane" - poprawiam.
Zamiast "wersach" może być "frazach".

Z uśmiechem :)))
avatar
Serduszko przeurocze, a wiersz świetny. Hardy ma rację, pisząc o zbędnym przecinku.
avatar
Dziękuję, Janko :)

Propozycje poprawek, Lilly i Hardego, już uwzględnione :)
avatar
Urokliwy, pozdrawiam.
avatar
Dziękuję, Mikesz :)

Pzdr.
© 2010-2016 by Creative Media