Go to commentsKsięga Rodzaju 50,19-20
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2018-06-08
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1196

„A Józef rzekł do nich: Nie bój cie się ! Czyż ja jestem na miejscu Boga” Czyli a Józef rzekł: słowa, dźwięki, wibracje, nośniki mowy słów do nich, braci jego: Nie bój cie się ! Nie uczynię wam wszystkiego zła, jak bracia Józefa uczynili Józefowi wszystko zło. Czyż ja, Józef jestem na miejscu Boga, Wszechmogącego, który wysłał mnie do Egiptu przed wami, aby zachować synów Jakuba i potomków synów Jakuba – Izraela przy życiu (Rdz 45,5) „W prawdzie knuliście zło przeciwko mnie, ale Bóg obrócił to w dobro, chcąc uczynić to, co się dziś dzieje: zachować przy życiu liczny lud” Czyli wy, bracia Józefa w prawdzie, naprawdę knuliście zło, wszystko zło przeciw mnie, Józefowi, bratu swemu (Rdz 37,18-36) Ale Bóg, Wszechmogący obrócił, uczynił wysoką częstotliwość wibracji nośników informacji w dobro, to zło, wszystko zło, o niskiej częstotliwości wibracji falowych nośników informacji, wszystkiego zła, w uczynione dobro, wszystko dobro, wysoką częstotliwość wibracji nośników informacji, wszystkiego dobra. Aby zachować synów Jakuba i potomków synów Jakuba – Izraela przy życiu. Chcąc wtedy uczynione przez braci Józefa zło, wszystko zło, trwające destrukcyjne, falowe zakłócenia nośnikami informacji o niskiej częstotliwości wibracji wszystkiego zła ich występku ich grzechu ich mowy słów, których nie powiedział ojciec Józefa braciom Józefa i nie powiedział Józefowi ojciec Józefa. Wszystko zło, które uczynili Józefowi bracia jego, obrócić uczynione zło w uczynione dobro, wysoką częstotliwością wibracji nośników informacji wszystkiego dobra, aby zakryć wszystko zło, niskiej częstotliwości wibracji falowych nośników informacji wszystkiego zła. Chcąc dziś uczynione przez człowieka wszystko zło, trwające destrukcyjne, falowe zakłócenia nośnikami informacji o niskiej częstotliwości wibracji wszystkiego zła, jego występku jego grzechu jego mowy słów, których nie powiedział człowiekowi Bóg Wszechmogący w Starym Testamencie – instrukcji życia w systemie duchowo – informacyjnym, i których nie powiedział człowiekowi w ewangelii Jezus Zbawiciel wzór człowieka dla człowieka. Czyniąc wszystko zło, niską częstotliwością wibracji falowymi nośnikami informacji wszystkiego zła, w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji, informacja dla całości i o całości rodzajów informacji. Chcąc zakryć krwią, nośnikiem informacji o śmierci Jezusa Zbawiciela, w zastępstwie śmierci człowieka (Hebr. 9,12-15) Za czynienie wszystkiego zła w systemie duchowo – informacyjnym, człowiek nie poniósł wiecznej śmierci, ból, cierpienie, strach, przerażenie etc… które trwałyby wiecznie (Łuk. 16,22-31; Mar. 9,43-48; Obj. 21,8) Wtedy Bóg Wszechmogący chciał synów Jakuba i potomków synów Jakuba - Izraela zachować przy życiu. Dziś chce zbawić potomków synów Jakuba – Izraela i liczny lud, plemion i narodów (Rdz 50,19-20)

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media