Go to commentsBadanie
Text 9 of 32 from volume: Duperelkowate
Author
Genrecommon life
Formprose
Date added2018-08-08
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1352

BADANIE

Robiłem badania okresowe. Kiedy już pozbierałem wszystkie wyniki udałem się do lekarza  ogólnego. Obejrzał je, ale minę miał mocno niewyraźną, gdy na mnie patrzył. Z panem coś było nie tak, stwierdził i ponownie zaczął wertować papiery. A, nadużywanie alkoholu! – przypomniał sobie.

( Rok wcześniej – na tyle mi dał ważność badań – odbyliśmy trudną rozmowę. Pije pan?, zapytał wtedy. Wie pan, jestem bezrobotny i jeśli rano nie idę nic załatwiać, sprawdzać ofert pracy, to sobie wieczorem wypiję ze trzy piwa.

To o ten dialog mu chodziło.)

A teraz?, kontynuował temat. A teraz, jak mam wstać na piątą rano, to wieczorem jestem zmęczony i nie bardzo mam czas na picie. No i wyniki się panu poprawiły.

On nawet podsumował to tak: wcześniej to pan sobie przykozaczył z tym alkoholem!

I dostałem dopuszczenie do pracy na dwa lata.

A wychodząc z przychodni  myślałem: trzy  piwa wieczorem to nadużywanie alkoholu?


Za drugim razem lekarz wyglądał w miarę normalnie, ale za pierwszym razem, gdy zarzucił mi nadużywanie alkoholu, był cały rozedrgany i to nie tak jak po alkoholu, ale proszkowych specyfikach. I wyglądał dużo gorzej ode mnie. Patrząc wtedy na niego, nie dopuściłbym go do pracy, nawet bez oglądania wyników.

  Contents of volume
Comments (1)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Właśnie miałem przyjemność z kierownikiem.
© 2010-2016 by Creative Media