Go to commentsOrdalia Zapowiedź I
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrepoetry
Formblank verse
Date added2018-08-29
Linguistic correctness
Text quality
Views1429

Ordalia


Odkrywam, że z coraz mniejszą nostalgią

spoglądam w przeszłość,

kiedy nurzałem się

w kłębowisku nieczystych dusz.


Zachłannie spoglądam w twarze

zastygłe w nienaturalnych grymasach,

kiedy przechodzę obok

zbiorowiska przejrzystych ciał.


Wypalam piętna, z coraz większą swobodą

manipuluję słowem,

kiedy wiję się

u stóp Czarodziejskiej Góry.


Mozolnie przygotowuję ordalia

ukryte przed zamglonymi oczami,

kiedy lustruję wnętrza

w Poszukiwaniu Utraconego Czasu.



  Contents of volume
Comments (13)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Moim zdaniem rewelacja. Ponadto bezbłędny zapis. Gratuluję!
avatar
Doskonały! Brawo, Legion!
avatar
To pierwsza zapowiedź ordaliów, bo Angelika wywołała. Tak jak ze ślubem. Najpierw są zapowiedzi, a potem są ordalia. Zanim zaczną się właściwe ordalia, to wszyscy będą już zaznajomieni z nomenklaturą i mniej więcej będą rozumieć o co chodzi. Do końca zapowiedzi można składać protesty. Potem zostają już tylko ordalia.

To jest wspaniałe słowo. Niewiele jest takich słów, które potrafią dokonać otwarcia. ORDALIA.
avatar
Świetny wiersz Legionie:)
Witamy w piekle...:):):)
avatar
Lubisz Prousta i Manna? :)
Wiersz formalnie się podoba.
Jeszcze sobie go poczytam, by rozgryźć co autor... :)
avatar
Wszystko się wyjaśni na ordaliach, jeśli do nich dojdzie. Daj spokój nudziarzom. Z Orzeszkową też daj spokój.
avatar
Mojej duszy nie da się oczyścić,za to życie ją uszlachetniło :) taka karma;) jak zmienię to tylko na gorsze ;););) Takie moje przeznaczenie :):):)
avatar
Najlepsza ta dla kotów ;););) bezglutenowa ;););)
avatar
U mnie forma oczyszczenia to obcięcie wlosów.Czasami zapuszczam miesiącami,aż robię ciach. :) Symboliczne odcięcie sie od przeszlości:)
avatar
A widzisz...ja dlugo farbowałam na zlocistą miedż,ale teraz wrociłam do mojego naturalnego koloru- czerni ;)
avatar
Na Belzebuba Smrodliwa Jego Wysokość! Na muchy! Na koty czarne jak noc!

Na zapowiedziach ordaliów? Takie rzeczy? Mokka i te rzeczy na ordaliach? Upomnienie wystawiam wiedźmom biorącym udział w kosmetologii i naklejam na tablicy ogłoszeń w piekle!
avatar
Dobra, to szykować mi się na ordalia. Mokka obowiązkowa, jeśli z tego ma być euforia.
avatar
Oj tam,oj tam...Mefisto nie szalej...w każdej sytuacji trzeba mieć wejście z przytupem.;)
© 2010-2016 by Creative Media