Go to commentsCenzura
Text 76 of 189 from volume: Garb
Author
Genrepoetry
Formblank verse
Date added2018-09-28
Linguistic correctness
Text quality
Views1628

Nie mogę pisać

bo wszystkie moje ostatnie

wierszyki są cenzurowane


Przypominam że wolność słowa

jest wartością nadrzędną

i wielu za nią cierpiało


Bez względu na przyczynę

poprawności lub też wyimaginowanej  ochrony

cenzura jest plugastwem


RG

  Contents of volume
Comments (8)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Podłe i
szmaciane zagrywki, kreujących się obrońców wolności słowa, działających z ukrycia tchórzy. Za komunistów było tak samo. Tylko,że oni chociaż po swej robocie zostawiali pisemny ślad o ingerencji, a tu nawet tego nie ma.
Oczywiście na masowe potępienie tego procederu nie starczy już odwagi.
avatar
A pamiętasz te różniste bombki w wykonaniu SMOLENIA?:)))
avatar
W jaki sposób i czym odsiać złoto czystego ziarna - od plew?
avatar
"Cenzura jest potrzebna. Cenzura jest sztuką. Dobry cenzor powinien być artystą. Poza tym to jest gra… to jest gra! ..." - "Ucieczka z kina Wolność"
od siebie nie dodam nic wiecej bo wszedzie jestem na czarnych listach i w dodatku na warunkowym he he
avatar
Są tematy oczywiste jak niebieskie niebo. Jednak w jakiś dziwny sposób stają się niewygodne.
Używanie nazwisk osób publicznych ocenianie ich postaw powinno być normą. Ocenianie narodów też.
Prawda powinna być wyznacznikiem - jeżeli jej nie będzie pozostanie milczenie oraz przemilczane tematy.
Z drugiej jednak strony milczenie - przemilczenie jest bardziej krzywdzące niż nie w pełni sprawiedliwa ocena.
Mamy obecnie z powodów poprawności politycznej przemilczane np. zbrodnie w RPA.
Taka forma cenzury powinna być prawnie karana i piętnowana publicznie.
Zaś na publixo - wychodzi na to że tylko o miłości i przyrodzie można pisać .
avatar
Kto mieczem wojuje, od niego ginie.
Ilu masz przez siebie zablokowanych?
avatar
Z wolnością słowa jest tak, jak z ślepotą, niejakiej Temidy.
avatar
Pulsar - nikogo nigdy nie blokowałem .
Mikesz - i ta Temida i ta cenzura z jednego gniazda żmii.
© 2010-2016 by Creative Media