Go to commentsDonek idzie po karła
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2018-11-05
Linguistic correctness
Text quality
Views1589




Donek idzie po karła


Bez większych sensacji przebiegła druga tura wyborów. Suweren oznajmił kloace pisowskiej: proszę won z dużych miast! Zdecydowane won! Co tam duże miasta! Kloaka przerżnęła w Białymstoku i Ostrołęce! Pozdrowienia dla Żala i Krystyny! Ba! Pozdrowienia dla Beaty  z gminy Brzeszcz, hehe! Nawet w Łomży, gdzie jakieś debile precz urządzają procesje pod moim balkonem, wygrał kandydat wydalony z kloaki. W tym dniu radosnym, wszyscy się weselmy!


Od rana masturbuję się pod relację z przesłuchania Tuska przed komisją sejmową do spraw Amber Gold. Bosko! Nie jestem w stanie policzyć orgazmów, których doznałem podczas wbijania przez Tuska gwoździ w pisowską trumnę. Prócz Andrzeja – mistrza polskiej loży masońskiej i kilku sędziów, którzy politykami nie są, nie ma dziś w Polsce osoby, która mogłaby mierzyć się z Donaldem Tuskiem. Jeśli chodzi o oślą ławkę, którą Donek właśnie przejebał jak Rusek sobakę, to pomiędzy jej użytkownikami, a Tuskiem jest retoryczna i merytoryczna przepaść niczym rów mariański. Jednak brawa dla Witolda Zembaczyńskiego, który kazał się odseparować przewodniczącej Wasserman i zadawał Tuskowi pytania otwarte oraz skonstruowane w taki sposób, aby mógł on się przy okazji przejechać po kloace pisowskiej. Coś pięknego! Miazga, miazga i jeszcze raz miazga. Tysiąc dni prac komisji, miliony publicznych pieniędzy i guzik z pętelką! Ośla ławka, heheh.


Przy okazji byliśmy świadkami zderzenia dwóch wizji sprawowania władzy z pozycji fotela premiera: wizję cywilizowaną i demokratyczną w której premier pełni swą funkcję w oparciu o logikę i racjonalizm, nadzorując pracę podległych mu urzędników, z których każdy ponosi odpowiedzialność za realizację powierzonych mu zadań, oraz wizję gomułkowską, centralistyczną, gdzie premier zajmuje się wszystkimi szczegółami i aspektami funkcjonowania państwa w sposób bezpośredni. Niektórzy jeszcze pamiętają: ustala poziom wydobycia węgla kamiennego, wysokość produkcji stali, trzody chlewnej, mleka i innych komponentów niezbędnych do życia debili składających się na naród. To se newrati! Szklany sufit nie pozwoli, heheh.


Donald Tusk poszybował i już nie ma mocnych. Przez długich osiem lat był świetnym premierem. Ostatnie szlify odebrał w Brukseli. W Polsce nie ma wielu takich. Przykro mi. Jeśli ktoś chciałby się równać, to musi mieć poziom retoryczny profesora Bralczyka, a merytoryczny Marka Borowskiego. Masoni muszą jeszcze poczekać, co piszę z głębokim żalem. Tylko hybryda może pokonać Tuska. Tak więc, mamy przepaść. Na dole stoi Kaczyński, a potem jest kolejna przepaść - nawet wyborcy PiSu wiedzą jaka - pomiędzy Kaczyńskim, a jego kukłami.


Ponad 20% policjantów znajduje się na L4, heh. To w związku z wydarzeniami, które będą miały miejsce na Marcina, w dzień zwany szumnie dniem niepodległości. Do wydarzeń dojdzie w Łodzi, Poznaniu i Warszawie. Szczególnie w tej ostatniej, gdzie odbędzie się tradycyjny marsz wrogów liberalizmu, a zwolenników noszenia chomąta i dyscypliny oraz kontrmanifestacja przeciwko marszowi niepodległości. Kontrmanifestacja totalnie antypisowska. Istnieje wysokie prawdopodobieństwo użycia wojska przez administrację rządową. Kto wie, może dobra zmiana zafunduje nam mały stanik wojenny już w najbliższą niedzielę! Tracą grunt pod goleniami, a sędziowie i trybunaliści aż się trzęsą z podniecenia. Roszada może nie wystarczyć. Karzeł musi dać szacha. Inaczej matoły mu się rozpełzną. Świetnie to wszystko wygląda. A tu kolanko, znowu daje się we znaki, heheh.


Ordalia to nie przelewki. Kiedy runie dobra zmiana, każdy wyborca PiSu będzie rozliczany do usranej śmierci. Rozliczany za charakter i popieranie karła. Proszę zapytać wyborców NSDAP. Paru jeszcze dycha. Za daleko to zaszło, a wielu ludzi ma osobiste powody. Bez przebaczenia. Skoro tak bardzo pragną igrzysk, niech sami wystąpią na arenie. Ave Tusk! Saluto! Saluto! Saluto!

  Contents of volume
Comments (23)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Felieton przeczytałem z zainteresowaniem. Napisany ze swadą. Na duży plus.
PS. Miałbym kilka uwag do formy zapisu i interpunkcji, ale brak mi czasu na wypisywanie. Więc pozostawiam tylko moją ocenę treści, jw.
avatar
Młodzi Polacy dzisiaj żyją i pracują na emigracji i/lub w raju naszego unijnego kraju na 500 plus PLUS MINUS z tej dorywczej roboty na czarno. Kiedy starzy po Głuchych Dolnych na KRUS-ie czy ZUS-ie w końcu swoją świeczkę dopalą, zaleje nas odra ze wschodu. I to nie jest s.f.
avatar
Avesatan kocham cie
avatar
Najadł się autor kulczyby - wroniego oka, popił pół litrem blekotu, a teraz czeka na sraczkowomity...
avatar
Dziękuję!

Befano!
Rozumiem, ze pisowce zwyciężają, bo oni zawsze zwyciężają. Nawet jak przegrywają, to zwyciężają. Członkowie sekt już tak mają. Weźmy chrześcijan na arenie w Koloseum: lwy ich wpierdalały, a oni zwyciężali. No, nie?
Nawet w "Rejsie" Piwowskiego jest analogiczna scena o wygrywaniu, heheheheh.

Przecież pisowce zwyciężyli 1:27 w Brukseli podczas głosowania nad Tuskiem. No, to jak oni mogą kiedykolwiek przegrać? buuuhahahahaha. Oni nawet w więziennych celach będą zwycięzcami. Z Bogiem! Tylko, kurwa, z którym? buuuhahahahaha Podobno Bóg jest prawdą, a: "prawda was wyzwoli", heheheh.

Z kulczybą, czy bez, nie ma szans, by zwyciężyć z PiSem, bo pisowce to urodzeni zwycięzcy, buhahaha. Konam, Befano, konam, buhahahahahaah. Kto, jak kto, ale żebyś Ty, dała się tak spisowacić? Ciuś, ciuś!
avatar
Dodam coś jeszcze... Otóż oboje, wiemy, Befano, że szyderstwo najskuteczniej orze adwersarzy, dlatego moje teksty są prześmiewcze. Ludziska mają rwać kudły i chodzić po ścianach. Twoja obrona, polegająca na stosowaniu zdrobnień: "Legionek", insynuacjach dotyczących stanu zdrowia psychicznego, bądź wpływu kulczyby, szaleju i innych specyfików na treść moich wypowiedzi, spływają po mnie jak porażka po członkach sekty. Odpowiedzieć muszę, bo ludzie patrzą, ale jak nie patrzą, to tylko się turlam ze śmiechu.
avatar
U niektórych tzw. turlanie się ze śmiechu jest jednym z objawów choroby psychicznej. Por.: "szczerzy zęby jak do sera" ;-)))
avatar
Ja, wiem: tylko chorobą psychiczną można wytłumaczyć niechęć do sekty. No, bo jak inaczej? heheh
avatar
Jaka piękna katastrofa. Przy okazji ludzie masowo wyprowadzają się z miast na wieś, podążając za prawdą i ludność w nich spadła do 15%.
avatar
...Wreszcie! A ma sprawę ułatwioną, idzie z górki, bo Kaczyński wlazł już na równię pochyłą. ;)
Też uważam, że nie ma lepszego polityka w Polsce niż Donald Tusk.
avatar
Tak, Leo! Te 15 % z dupy wzięte, to kolejna cudowna liczba, świadcząca o tryumfie dobrej zmiany.

Ostrzegam wszystkich przed nadchodzącym przesileniem. Radzę omijać stolicę na Marcina. Tusk wyzwolił wczoraj ogromną energię. Ci, którzy nie wierzyli, zostali napełnieni wiarą. Ci, którzy nienawidzili, nienawidzą jeszcze bardziej. Spodziewajcie się fajerwerków. Spłynie zła krew. Widzę Tuska w białym fartuchu, który pochyla się nad zmasakrowanymi twarzami. Widzę opuszczonego karła w żoliborskim bunkrze i czarny dym wokół z płonących opon. Listopad to polski halloween.
avatar
1. Potężna Niebios Królowo i Pani Aniołów. Ty, która otrzymałaś od Boga posłannictwo i władzę, by zetrzeć głowę szatana, prosimy Cię pokornie rozkaż Hufcom Anielskim, aby ścigały szatanów, stłumiły ich zuchwałość, a zwalczając wszędzie, strąciły do piekła. Święci Aniołowie i Archaniołowie - brońcie nas, strzeżcie nas!

2. Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce, a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg poskromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty Wodzu niebieskich Zastępów, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła. Amen.

To nie jest już nawet piramidalna głupota autora; to po prostu wywoływanie przezeń okropnego Zła, na które w tej chwili trzeba teraz odpowiedzieć egzorcyzmem.
avatar
Befano, zdaje się zapomniałaś, że egzorcyzm nie jest jak splunięcie. To uciążliwy i długotrwały rytuał, a przede wszystkim, aby był skuteczny, to trzeba znać prawdziwe imię demona. Podpowiadam: który z demonów ostrzegał ludzi przed niebezpieczeństwem?

Chyba lepiej nie pieprzyć się z egzorcyzmami, tylko od razu palić, no nie? Radzę się pośpieszyć, bo moja księga jest na ukończeniu.

"The secret of the circle" znaczy "Tajemnica Kręgu". No... Gruba rzecz, jak jabłko z drzewa poznania. Będą ją palić i przeklinać każdego, który ją weźmie do ręki.

„Wydadzą Boga na pastwę, by potem paść się na Jego pamięci”, „Kamienie im milsze od żywego, pomniki mają w miejscu serca, a ich stoły się uginają”, „Naśladowcami się mienią i wyrazicielami woli, którą w istocie, kreują dla własnego interesu”, "„Nienawidzić was będą i prześladować siewcy tępego terroru”, „Będą rzucać w powietrze plugawe imiona, by ciebie odszukać”,

Spieszcie się, bo ugasić nie zdołacie, czego sami nie spalicie w ogniu nienawiści.
avatar
Lecz się, człowieku, bo twoje majaczenia oraz ich tematyka są na wyczerpaniu. Jak ta kałuża po parodniowej słocie. Jednak kategorycznie zabraniam wypowiadania głupot na złą godzinę. Natomiast na samych egzorcyzmach jako egzorcyzmach znam się o wiele lepiej od ciebie... ;) Wierzyć mi nie musisz, wystarczy że TO poczujesz...
avatar
Ale mnie pali! Czuję to. Leczę się i nic nie pomaga. Wciąż pali. Ten ogień, który jest we mnie. Wcale się nie dziwię, że on tak rozpala wszystkich świętych. Ale się w nim nie zagrzeją. Dla świętych - zmarzliny. Piotrowa łąka pokryta szronem, a zamiast Piotra z kluczem, bałwan z marchewką. Brzytwa temat, prawda? Ale brama otwarta, można się ładować i ślizgać po piotrowej łące.
avatar
News dnia: do 2050 r. Polska będzie potrzebowała ponad 5.000.000 pracowników z najbliższego wschodu (bo przecież ni mądra Afryka, ni cwany Zachód nie będą u nas robić za 13 zł/h)
avatar
Aby zapobiec mojemu proroctwu proponuje się policjantom tysiąc złotych za służbę w ten dzień. Proponuję sprowadzić niemieckie maszyny poligraficzne Gutenberg Plus i druk tysiąc złotowych banknotów okolicznościowych. Cała Polska szykuje się do hucznych obchodów dnia niepodległości. Jak przed rozbiorami. Wiwat zbawiciel Kaczyński!
avatar
Ok, wobec tego postawmy ma fakty, jeśli chodzi o karłów i gigantów, bo sympatie polityczne lub ich brak, często fałszują mity o kurduplowatości niektórych polityków.
A oto czołówka polskich gigantów politycznych:
Jarosław Kaczyński 169
Donald Tusk 173
Pan Schetyna 172
Wałęsa 169
Liroy 160
Miller 170
Bron. Komorowski 173

...zatem pisanie w tym gronie, że ktoś idzie po karła jest oczywistym kłamstwem i zabiegiem socjotechnicznym, mającym na celu zohydzić niektórych po wzroście, co dowodzi ładunku nienawiści, jak został zapakowany w felieton legiona.
Bardzo chętnie dowiedzielibyśmy się ile wzrostu ma legion, bo mogłoby się okazać, że znalazłby się w gronie... karłów.
Na publixo, ze słowa "karlica" niezbyt RADE jest RODO dlatego pominę ten wątek.
Cóż, ciężko jest z piątego rzędu dostać się Donkowi do karła, tym bardziej, że Donek jest wyższy od Kaczyńskiego o grubość poziomicy murarskiej, czyli 5 cm., co można łatwo zniwelować butami na zamówienie i wkładką podpiętną, jak czyni nagminnie obecny Prezydent Francji, który zamyka listę politycznych drągali wzrostem 165 cm.
Donek, to sobie może iść pograć w gałę, a póki co to ma za krótkie łapki na Kaczora i nawet piąty rząd, w którym pozwolono mu usiąść, wydaje się zbyt łaskawy dla Tuska, za obrazę milionów Polaków, którzy walczyli z komunistami, a teraz wg Donka - sami się nimi stali. Jedni nazywają PiS partią nacjonalistyczną, inni faszystowską, brunatną, a dla Donka, to zwykli komuniści, zatem dobrze byłoby czegoś się trzymać, bo rozrzut wiedzy na temat PiS jest ogromny, podobnie, jak prawdy w wykonaniu totalnie śmiesznej oPOzycji i ich POpleczników.hehe
I pamiętaj, Legion, nie buduj proroctw na fanatyzmach i nienawiści, bo samemu bardzo łatwo się w czarną dupę zagonić.
avatar
Uuu! To byki na szczytach nam porośli, hoho! Legion ma 183 cm, ale nie o wzrost tu chodzi. Kaczyński to karzeł moralny i polityczny. No, weźmy innego karła moralnego - Hitlera - różnica pomiędzy nim, a Kaczyńskim jest taka, że Hitler pompował ogromne pieniądze w naukę i technologię oraz hołubił biznes. Tuż przed upadkiem III Rzeszy, prawa ręka Hitlera - Heinrich Himmler wytransferował gigantyczne pieniądze z Niemiec do zaprzyjaźnionych koncernów i grup kapitałowych w USA, Argentynie, Brazylii, Ekwadorze, Urugwaju i wielu innych państw. A Kaczyński to chyba na Węgry by transferował, przed seppuku, co nie? Także między karłami też są różnice. Czasem kolosalne. Polska barbaria ma karła szytego na własną miarę. Tak to wygląda.

Nie mówi się, że pisowcy to komuniści, tylko bolszewicy. Bolszewizm jest szerszym określeniem i oznacza barbarię. Bolszewizm może być ideologiczny, religijny lub roszczeniowy. W przypadku pisopatologii mamy do czynienia z mieszanką bolszewicką. Próbą przejęcia państwa przez matołów, ciemniaków i nieudaczników. Co tego może wyniknąć? Tylko wioska murzyńska, von Knoedel. Wioska murzyńska, którą czuć na odległość. Po prostu capi.
avatar
Lepsza NASZOŚĆ od WASZOŚCI,
Bliższe ciału giezło! -
Wie to już przedszkole,
Puck, Kock, Płock czy Kłodzko,
Wronki czy też Gniezno.

Ludzie widzą to, co /im się wydaje, że/ W I D Z Ą.

Kiedy tak myślisz,
Że myślisz,
Chłopcy na śliwkach
Zbierają twe wiśni.
avatar
Kiedy runie dobra zmiana,

(patrz ostatnie akordy)

Przyjdzie jeszcze lepsza:
Gdy zabraknie-ć siana,
Na czworakach, na kolanach
Pójdziesz do Bociana!
avatar
Jeżeli WE WŁASNEJ OJCZYŹNIE stać ciebie na pobieranie comiesięczne jałmużny,

TO NA CO CIEBIE STAĆ

?!
avatar
Napisałam

...stać ciebie na pobieranie COMIESIĘCZNEJ jałmużny...
© 2010-2016 by Creative Media