Go to commentsJeszcze jedna warstwa ziemi
Text 9 of 100 from volume: Prawda ponad wszystko
Author
Genrenonfiction
Formpoem / poetic tale
Date added2018-11-22
Linguistic correctness
Text quality
Views1515


Zbliża się nowy rok  a z nim jak co roku akcja WOŚP.


Więc !


Warto pokusić się o  szerszą refleksję .


Owsiak był zawsze blisko młodzieży i co by nie mówić jest skuteczny.


Ja udowadniam zaś że jeżeli coś dzieje się ważnego to nie może być puszczone same sobie,  o ile to nie jest  już inicjatywą samej  władzy. - w tym wypadku komuny.


Dlatego by uchylić nieco prawdy wróćmy się do czasów właśnie  komuny:


Tak więc swego czasu  niezależny festiwal w Jarocinie (niezależność i wolność w nieograniczonych ilościach )  zostaje przejęty.  Ba -  musi być przejęty! –Oczywiście  przez właściwe organa . Więc kto pojawia się w Jarocinie ? ………………oczywiście Owsiak i kto jeszcze ? ……………. Proszę się zastanowić kto mógłby ? …………. Oczywiście Wojewódzki.  Tak,  to ci sami etatowi dyktatorzy trendów w kulturze Polskiej od wielu już lat. A tam właśnie stawiali pierwsze swe kroki.


Więc powtarzam jeszcze raz  w TV na scenie nie ma przypadków – NIE MA ! To co się mówi nie jest przypadkiem  i to jaki ma wywołać skutek jest  przemyślane przez fachowców od prania mózgów . Przypominam że mówimy tu o latach 80- 90- tych.


Potem były inne inicjatywy w TV ,, róbta co chceta” aż do Woodstock.


To że władza urabia  naszą młodzież  nie ma wątpliwości należy zadać jednak pytanie co by było gdy owej indoktrynacji nie było.  I tu z pewnością należy powiedzieć że pewne procesy  byłyby szybsze.  Niehamowane by wcześniej zaistniały.  Cały ten wielki akt odtajniania historii , odnajdywania bohaterów:  Inki , Pileckiego ale też wskazywania zbrodniczych prokuratorów często żydowskiego pochodzenia  odbył by się wcześniej i szybciej zmieniłby nasz kraj.


Pierwszym donośnym aktem  pokazywania prawdy a zarazem przełamania monopolu na informację  było wywieszenie na stadionie przez kibiców legii wielkiego banneru z napisem ,, Szechter przeproś za brata i ojca ‘’ co lotem błyskawicy poprzez Facebook obiegło Polskę.  I nagle ożył między innymi temat prokuratorów którzy spokojnie opuścili nasz kraj i to o dziwo  w atmosferze antysemityzmu.  Zaistniały  tematy i nazwiska nie tylko w gronie zainteresowanych i naukowców  ale powszechnie  -takie  jak Wolińska lub Szolcman ojciec prezydenta RP Itp.


Przypomnieć na koniec wypada groby na łączce gdzie na ofiarach bezpieki chowano dygnitarzy,  potem przykrywano ziemią tak by ślad zaginął o prawdziwych bohaterach narodu Polskiego.  Lecz mieli też świadomość że ten akt ukrycia a zarazem profanacji może okazać się niewystarczający więc przykryto ofiary jeszcze raz ziemią by następne pokolenia nie poczuły tej współczesnej fali prawdy i dumy. Tą ziemię zapomnienia sypała dawna bezpieka właśnie rękoma Owsiaka i Wojewódzkiego  na scenach, w TV, na Woodstocku  i w wielu innych miejscach.


Dlatego daję temat ten  pod głęboką analizę


Od zrozumienia zależy niezwykle dużo.



Niestety nie mam czasu na korektę . :-)




  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Trafnie i prawdziwie, wydaje mi się, że powinno być:

Stolzman.
avatar
Już sam przykład wielu kolejnych warstw ziemi (patrz tytuł szkicu) naniesionych przez kolejne pokolenia mieszkańców Troi podpowiada, że nasze cmentarze bardzo często stają się wysypiskami śmieci, a śmieciowiska - cmentarzami...

i taka jest prawda ponad wszystko (patrz nagłówek zbioru). Nigdzie nie mamy żadnego wpływu na to, co Historia wyprawia z naszymi świętościami
avatar
W punkt! Stęchlizna spod okrągłego stołu, czy ją da się kiedyś wywietrzyć?
avatar
Festiwal w Jarocinie nie był niezależny - myślę, że dostępne są nagrania występów choćby DEZERTERA z 1984 czy PO PROSTU z 1986. Owszem, to świadectwo tego, że jeżeli zespoły wtedy nie emitowały wyraźnie prawicowych treści, to one były neutralne, ale nie lewicowe, bo to kojarzyło się z prylem, z władzami i ich popieraniem.
A co do tych grobów ... Koło Kielc, w Zgórsku IPN ich szukał. Ludzie mówili: pójdziecie tą drogą w las i przy krzyżu skręćcie w lewo, a oni przez kilka lat z pijackim uporem skręcali w prawo. Bo już na cmentarzu na Piaskach trudniej było im zabłądzić i tam poszło im łatwiej.
Łączka jest znana, ale takich miejsc jest w Polsce mnóstwo.
avatar
A - Łączka i Jarocin - zastosowałeś jakiś konkretny skrót myślowy. I Owsiak, kto by to nie był, ma jednak wyraźnie pozytywny wymiar.
avatar
Owsiak ma robić pozytywne wrażenie oraz ma być autorytetem .
Dla mnie to wielki pic , bujda - wykreowana kukła co kroi mózgi .
Polecam temat - trudny ale i treściwy.
Kto zrozumie promowanie Owsiaka zrozumie inne procesy społeczne .
© 2010-2016 by Creative Media