Go to commentsPolska, to piękna kraj
Text 111 of 170 from volume: wiersze okolicznościowe
Author
Genrehumor / grotesque
Formpoem / poetic tale
Date added2018-11-22
Linguistic correctness
Text quality
Views1447

Polska, to piękna kraj


Polska, to piękna kraj

Nabożeństwa i bezeceństwa

Naj... naj... naj...


Polska, to piękna kraj

Wóda i zagrycha

Naj,  naj, naj...


Polska, to piękna kraj

Grudzień i maj

Naj, naj,naj..


Polska, to piękna kraj

Pościsz i zazdrościsz

Naj,  naj, naj, naj...


Polska, to piękna kraj

Lądowisko i śmietnisko

Naj, naj, naj...


Polska, to piękna kraj

Kochasz i szlochasz

Naj, naj , naj ...


Polska, to piękna kraj

Kultura i bzdury

Naj, naj, naj...


Polska, to piękna kraj

Bohaterowie i tchórze

Naj, naj, naj...


Polska, to piękna kraj

Bogacisz się i tracisz

Naj,  naj, naj...


Polska to piękna kraj

Z sensem i bezsensem

Naj, naj, naj...


Polska, to piękna kraj

Ludzie i ludziska

Naj, naj, naj...


Polska, to piękna kraj

Spokój, serce i rozterki

Naj, naj, naj...


Polska, to piękna kraj

Pomiędzy Scyllą, a Harybdą

Jest, pomimo tego

Naj, naj, naj...






  Contents of volume
Comments (14)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
O tak, Polska to piękny kraj... tylko Jej Obywatele w ostatnich latach tak jakby coraz mniej... Coraz bardziej nienawiścią przesiąkają, mimo tego, że do kościoła biegają. ;)
avatar
W tym pięknym kraju więcej jest retoryki i manipulowania obywatelami, niż rzeczywistej "nienawiści". Przypisywania cech pejoratywnych każdemu przejawowi indywidualnego, samodzielnego myślenia.
Jednym słowem: aż roi się od "psujów" opinii obywatelom polskim, w trakcie propagandowej wojny, której celem jest rozbicie jedności (osłabienie poprzez generowanie konfliktów wewnętrznych).
avatar
Melodyjnie, piękny kraj, tylko tak trudno w nim żyć :)
avatar
Oczywiście, że naj naj
w końcu to nasz piękny polski kraj.

A to, że pełen przeciwstawieństw, to już inna bajeczka, baju baj ;)

Wydaje mi się, że powinno być przez Ch? Charybda?
avatar
Polska, to piękna kraj,
krowy głupsze, niż barany…
naj, naj, naj.

Cała prawda, ale niektórym to i prawda nie pomoże. Zakłamani żyją w kłamstwie, albo w głupocie.
Mało kogo stać na prawdę.

Polska, to piękna kraj
mózg wyprany, jak barchany…
naj, naj, naj.
avatar
Polska to piękny kraj, szkoda, że daliśmy się ogłupić.
avatar
Tak, krajobraz piękny, ale niektórzy żyją w ciemnościach. W jakiejś niepojętej tępocie umysłowej, ciasnocie może, brną w konstrukcje retoryczne, które także im samym po głębszym zastanowieniu wydają się co najmniej dziwne. Nie chcę tutaj nikogo obrazić, ale płycizna umysłowa dużej części narodu nie pozwala na wyjście z impasu. Rzekomo rację mają ograniczeni.
avatar
Legion, widzę, że wreszcie zacząłeś myśleć. Część narodu nie pozwala w wyjście z impasu… oPOzycji. Kradło się miliardy, Polska ciągle na kolanach przed Makrelą… albo przed Putinem. Legion, nie będziemy się na tą zacofaną częścią oglądać. Pora wreszcie na Wolną Polskę. Z gazem ziemnym z Ameryki, a nie bandycką ceną podpisaną przez Pawlaka. Wolne media, wolny kraj, wolni ludzie!
Nie będzie nam Unia niszczyć tradycji i kultury.
Legion, wreszcie jesteś po właściwej stronie.
Ręce imperialistycznego socjalizmu precz od Polski!
Legion, na barykady narodowej niezależności! Ilu ludzi możesz zorganizować na demonstrację pod Parlamentem w Brukseli? Legiony, powstańcie w imię Marszałka!
Polska od morza do morza! Lewactwo musi ustąpić… póki my żyjemy! Lewackie kajdany przetopmy na oręż! Za wolną Polskę! Za naszą Polskę! Czołem! Tak nam dopomóż Bóg!
avatar
Powinno być: nie pozwala na wyjście oPOzycji z impasu.
avatar
Do tego jest potrzebny Lucyfer, a nie jakiś mlaszczący karzeł.
avatar
Kaczyński, to Napoleon polskiej wolności.
avatar
A może Joanna D`arc? Jak myślisz von Knoedel? Może to tylko Joasia?
avatar
Myślę, że Kaczyński może zostać Napoleonem demokracji w Polsce. Jest 10 cm wyższy od Napoleona, chociaż francuska propaganda zamieniła stopy angielskie na francuskie. To, że mlaszcze, to taki jego urok.
Każdy ma coś w sobie. Jednemu wypadła szczęka w Parlamencie niemieckim, a drugi piernął podczas głosowania do Bundestagu.
Utożsamianie polityki Kaczyńskiego, jako uległej wobec Moskwy, to kolejny niewypał oPOzycji. Przypomnij sobie Tuska na audiencji u Putina, po zamachu smoleńskim.
Czy Komorowskiego, jak chodził po krzesłach w parlamencie japońskim. A to, że ktoś ma kota w domu i nie prawa jazdy, to znaczy, że z klubu Biedronia?
Tak właśnie tworzą się mity, mające na celu zohydzić Prezesa. Ja nie jestem w PiS, ale jak słucham przemówień Kaczyńskiego, czy Dudy, którzy nie mają żadnych kartek, ani podpowiadaczy, to czapka z głowy. Spróbuj mówić sensownie przez 15 minut. Płynnie, bez eeeeeeeeeee, mhmhmhm, przed tysiącami słuchaczy i nawet jak mlaśniesz, to nie zauważę tego, jeżeli potrafisz mnie swoją oracją zatrzymać. Myślę, że lepiej mlaskać, niż pieprzyć takie głupoty, jak Schetyna, czy Petru, że nie wspomnę o Komorowskim.ten profesor bez kartki ani rusz nie potrafił się obyć.
avatar
Serdeczne dzięki wszystkim komentatorom, za przeczytanie i przeróżne uwagi oraz refleksje.
© 2010-2016 by Creative Media