Go to commentsTelewizja Szatan
Text 3 of 5 from volume: Satyryczny Przegląd Wydarzeń
Author
Genrehumor / grotesque
Formprose
Date added2018-11-22
Linguistic correctness
Text quality
Views1436





Telewizja Szatan


Profesor Gliński się nie żali, lecz ocenia, że PiS jest traktowany przez totalną opozycję jak Żydzi za Goebbelsa: „Język, którym mówi się o PiS, ma wykluczać, unicestwiać, ma nas odczłowieczać, delegitymizować, mamy być traktowani jak Żydzi przez Goebbelsa. Ma wzbudzić do nas obrzydzenie. W opozycji byliśmy wykluczani, traktowani jak trędowaci. (...) Jesteśmy porównywani do faszystów, dyktatury, ja jestem określany jako cenzor, który przeprowadza stalinowskie czystki w teatrach itd.”


Wydaje się to naturalne, wziąwszy pod uwagę skład opozycji totalnej:

gorszy sort

animalni

z genem zdrady

kwiczące świnie oderwane od koryt

lewactwo

homosie

Żydzi

folksdojcze

komuniści

esbecy

kasty

złodzieje

masturbanci

uciekinierzy

… (dopisz własny epitet)


Nie dziwi fakt, że dopóki publiczność do teatrów nie będzie zwożona autokarami , to ta, dotąd niewymieniona, będzie buczeć, ilekroć pan Gliński nie pojawi się w teatrze, czy filharmonii. Zapraszamy na jarmarki, dożynki i odpusty, panie premierze! Nawet, jak ktoś zabuczy, to nie będzie słychać i zaraz w łeb zarobi.

Przypominamy, że w czasach, kiedy pan Gliński był dyżurnym kandydatem na premiera, profesor Niesiołowski, jemu doradzał w kwestii wystąpień, a mianowicie: radził, żeby profesor Gliński trenował przemówienia nad zlewozmywakiem. Zdaje się, że zdecydowanie wyszłoby na korzyść panu Glińskiemu, żeby jeszcze nad zlewozmywakiem potrenował.


Jak pies z podkulonym ogonem, PiS wycofał się z reformy wymiaru sprawiedliwości, zginając kark przed instytucjami unijnymi. Przypominamy analogiczną sytuację, kiedy to PiS zginał kark przed gminami żydowskimi, wycofując się z ustawy o nazewnictwie obozów koncentracyjnych w Polsce. Bruksela, po Tel Awiwie i Waszyngtonie, jest trzecią stolicą wobec której PiS wykazuje SPOLEGLIWOŚĆ (fantastyczne słowo, nad którym łamią sobie umysły profani erotyki). Czyim wasalem okaże się jeszcze PiS w przyszłości? Zespół redakcyjny tv Szatan obstawia Moskwę.


Zakończył się proces w głośnej sprawie o zniesławienie Jarosława Kaczyńskiego przez Lecha Wałęsę. Werdyktu nie podjęto. Za to wyszły na jaw historyczne zaszłości z roku 1993, kiedy to Lech Wałęsa polecił Jarosławowi Kaczyńskiemu przyjść z mężem. Trzeba pamiętać, że w latach dziewięćdziesiątych podobne sugestie były obraźliwe, ale doświadczony polityk nie powinien kręcić tyłkiem i te rzeczy. Być może skończyłoby się na czymś więcej, niż tylko kawa z Jadzią Staniszkis. Współczujemy serdecznie.



Pamiętaj! W Telewizji Szatan, prawda zawsze wychodzi na jaw!


Zawiódł bankier od SKOKów i polewania wody mineralnej Ojcu Dyrektorowi. Zamiast pojawić się w siedzibie Ojca i złożyć dar życia, molestował prezesów banków, między innymi Leszka Czarneckiego, żeby zdeponować w ich bankach trzy taczki pieniędzy (70 mln złotych). Zdaniem redakcji jest to publiczny cynk, że jakiś biedny człowiek się pęta od banku do banku z trzema taczkami gotówki w dwustuzłotowych banknotach i nikt tych pieniędzy nie chce. Chyba, że Solorz.


Zawiodły szumidła w biurach Komisji Nadzoru Finansowego, przez co wyszło na jaw, że niejaki Sokal z Funduszu Gwarancyjnego jest „cięty” na banki, a nawet na KNF. Zdaniem redakcji, panu Sokalowi należy się ksywa „Cięty” jak psu buda, co jaskrawo wynika z treści nagranych rozmów. Pan Chrzanowski zwyczajnie schrzanił. Schrzanił taki piękny układ. A Ojciec Dyrektor nie ma nic z tego. Nic. Podkreślał już wielokrotnie w czasie wystąpień, że dobra zmiana rozgościła się na dobre, a rodzina nic nie ma ze spółek skarbu państwa. Rodzina Maryi. Następcy pana Chrzanowskiego radzimy wymienić szumidła na kuwetę z piaskiem.


W IBRiS ubyło, w CBOS przybyło. Tusk jątrzy. Jest zlecenie na Szydło, pochodzące z tajnej jednostki organizacyjnej wewnątrz PiS. Tata premiera będzie zakładał platformę. Zdaje się, że tym razem nie obywatelską, lecz ratunkową. Życzymy powodzenia i prosimy pamiętać o synu. „Kryminałem” określa działalność KNF i przejmowanie banków za złotówkę w przypadku potwierdzenia się doniesień, Marek Belka, człowiek wyjątkowo powściągliwy w słowach. Mecenas Dubois – trybunalista, intensywnie gromadzi materiał i przygotowuje się do największej w historii Polski sesji stanowej. Jeszcze Polska nie zginęła!



  Contents of volume
Comments (15)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
No tak, premierowi Glińskiemu ostatnio słuch zaczął wracać, zresztą nie tylko jemu. W partii i otoczeniu niektórzy nawet usłyszeli, że miażdżąca większość ankietowanych chce powołania komisji śledczej.
– Źle się dzieje w państwie duńskim – uradził gang Olsena i na trochę miał spokój w Polsce, ale dobre czasy już chyba za nim.
Do ambasadorów zza oceanu też szczęścia nie mamy, tam wolne media to świętość, a jeszcze TVN24 należy do Discovery. Chyba następny misterny plan w pis..., choć z Polsatem zaczęło się układać. Cytując byłego premiera, który to wypowiedział zanim nie usnął: „Wszyscy przeciwko mnie”. Dodam, że platforma która nie jest do niczego przymocowana to tratwa. Pozdrawiam,
avatar
To kogo miał zaprosić Wałęsa? Biedronia z Eltonem Johnem, czy może posłankę… Grodzką z Iwaszkiewiczem?
avatar
Leo, dobrze prawisz. Wolne media. Polska jest zniewolona szwajcarsko-niemieckim koncernem Axel-Springer, który w 85% procentach zawiaduje polskimi mediami. Niemcy, wiedzą, co to są wolne media, bo udział zagranicznych koncernów w niemieckich mediach to niecałe 15% wszystkich mediów w Polsce. Czas i u nas zrobić porządek, a nie cała prawda, całe 24 godziny, które oplatają socjalistycznymi mackami wolne media w Polsce.
Soros, i CDU nie szczędzi miliardów, żeby nagiąć karki polskim niewolnikom, na potrzeby IV Rzeszy.
Wreszcie czas z tym skończyć.
avatar
Powinno być: niecałe 15% wszystkich mediów w Niemczech.
avatar
Teodor, daj spokój. Niemieckiemu, czy innemu właścicielowi zależy na zysku. Jeśli telewizja, czy gazeta będzie zła, nie będzie czytana, czy oglądana i nikt nie zarobi na reklamach, bo nikt ich tam nie zechce umieszczać. Repolonizacja mediów to tani populistyczny chwyt. Chodzi wyłącznie o zmonopolizowanie przekazu informacji. Reklamy zamieszczą spółki skarbu państwa, agencje rządowe, a partia rządząca własną propagandę. Bez konkurencyjnych mediów można wcisnąć ludziom każdy kit. Rentowność nie ma znaczenia, to inwestycja wyborcza w całości za nasze podatki i podwyżki. Z nich na reklamy, programy, spoty, wszystko autorstwa "swoich" i to, co wpłynie, wypłynie do poleconych kieszeni. To tylko muśnięcie tematu. Teodor, mam Cię za inteligentnego człowieka.
avatar
A, jeszcze. Które to wolne media w Polsce są oplatane socjalistycznymi mackami przez TVN24?
avatar
Leo, to nie chodzi o inteligencję. Kto ma media, ten steruje społeczeństwem. Tym bardziej durnym i jajogłowym. Propaganda, to jedna z najmocniejszych broni Moskwy. Oni dobrze wiedzą, co trzeba robić, żeby mózg zamienić na budyń. Dziwne, że nie wiesz o tym, co to jest potęga mediów. To sterowanie społeczeństwem, jego przekonaniami, sympatiami i rodzajem zachowań. A skąd powstały takie kierunki, jak kształcenie wizerunku? Dawniej nigdy nie było takich kierunków. To właśnie media ogłupiają ludzi i ich niezdecydowaniem politycznym. A kształcenie wizerunku, to robienie idola na pożytek polityki i nie tylko. Takim produktem medialnym był Prezydent Francji, który pojawił się, jak spod ziemi i wygrał wybory, chociaż nikt o nim nie słyszał.
A co do mediów, to otwórz każdą kolorową gazetę. Wszystko Axel-Springer. TVN, Lisy, Węglarczyki i jeszcze kilka stacji telewizyjnych. Dziwi mnie Twoja naiwność, że nie doceniasz wpływu mediów na społeczeństwo. Kto ma media, ten rządzi. Nie wiedziałeś o tym? Ja nie twierdzę, że mamy się pozbyć obcych mediów, ale w takich granicach, jak w Niemczech. 15% maksymalnie. Podobnie z udziałami w firmach. Kto ma ich więcej, ten narzuca styl i decyduje o firmie. To takie proste, że inteligencja wręcz przeszkadza, żeby to zrozumieć.
Powtarzam. Prawie wszystkie kolorowe gazety, i brat kata UB z Wyborczą i wiele innych tytułów. Poczytaj, co z kasą robi miliarder Soros? On nie ukrywa, że inwestuje w lewactwo, a dlaczego? Poczytaj dlaczego, to może zrozumiesz, co to jest kasa, media i ogłupianie zapracowanych społeczeństw.
avatar
Leo, a kto finansuje media należące do koncernu Axel-Springer? Niemiecko-szwajcarski koncern. Czy to nie jest wymowne. I dlaczego aż 85 % mediów w obcych rękach? Trzeba spytać Tuska i Komorowskiego, co sprzedawali przez ostatnie 8 lat rządów, oprócz lasów i ziemi w Polsce.
avatar
A o to lewackie oplatanie spytaj najlepiej Makrelę, Srorosa i decydentów islamsko-chrześcijańskiej chadecji w Niemczech.
avatar
W Unii jest swobodny przepływ kapitału, kogo stać to kupuje. W Polsce nie ma wyrywnych, ewentualnie jakaś grupa banków doprowadzona do ruiny i znacjonalizowana za złotówkę.
avatar
Zobacz von Knoedel - mnie nikt nie finansuje, a jaką robię telewizję? Ty masz stalowe nerwy, ale zwykli pisowscy ludzie by tego nie wytrzymali.
avatar
Twój długi post wskoczył później w zagadkowy sposób, tak że dopiero teraz go przeczytałem. No, przecież pisząc, że mając własne media można wcisnąć ludziom każdy kit i że jest to inwestycja wyborcza, chyba jasno dałem do zrozumienia, że wiem w czym rzecz. To wszystko co wymieniłeś, właśnie chce mieć Kaczyński wraz z "lepszym sortem". Bo im Polakom to się po prostu należy.
avatar
Legionie, zrobiłeś bardzo dobrą prasówkę.
Zgadzam się z tezą postawioną przez jednego z dyskutantów, że media zawładnęły umysłami rodaków. Szczególnie zaś media z Torunia.
avatar
O co ten cały zgiełk? NIKT NICZEGO NIE CZYTA, NIKT NIE OGLĄDA NI REKLAM, NI GADAJĄCYCH GŁÓW, NI TRWAM. Media sobie, żywotny naród sobie - każdy sobie rzepkę skrobie. Jeśli już co z sercem oglądamy - to futbol, loty Małysza i te samograje jak nie z Beverley Hills czy z Turcji, to inne swojskie m jak miłość. Rozpolitykowana Polska siedzi na ławeczce przed wiejskim sklepem monopolowo-spożywczym w liczbie constans 4-5 stałych i 2-3 przejściowych gębaczy. Reszta walczy o przetrwanie.
avatar
Doskonały tekst, Legionie :):)

PS do paska informacyjnego:
Drodzy widzowie lepszego sortu, dzisiaj jest "Czarny Piątek", a nie "Tęczowy..." :D


.
© 2010-2016 by Creative Media