Go to commentsNa kolana i do przodu!
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2018-11-28
Linguistic correctness
Text quality
Views1325

Na kolana i do przodu!


Tytuł jest parafrazą kultowego zawołania ojca dyrektora z Torunia: „alleluja i do przodu”. Oznacza to samo.


Panią ambasador USA, G. Mosbacher można podejrzewać o związki z jidysz już na podstawie samego nazwiska. Natomiast, kiedy prawdziwy Polak przeczyta list pani ambasador do naszego premiera, musi mieć obraz żydostwa przed oczami. Przecież chodzi o TVN. Ale nie tylko...


Okazuje się, że pani ambasador poprzekręcała nazwiska jednych z najbardziej zasłużonych krajowi person, jak Moraweicki, czy Brudzińksi, jechała premierowi na „ty” i jeszcze dopiski porobiła.


Z samej treści listu wypływa wniosek, że TVN i jego dziennikarze muszą być w Polsce nietykalni, ponieważ to jest własność amerykańsko-żydowskich holdingów medialnych. TVN to jest takie samo coś, jak amerykańska ambasada, więc proszę won od TVN! No! Poza tym, dotykanie TVN szkodzi ważniejszym sprawom w stosunkach Polski z USA. Ręce precz od żydowskiej własności!


( … a na polskich kościołach w Chicago, w dniu jedenastego listopada pojawiło się graffiti: „Nazi raus”)


Na kolanach z oplutą mordą..., jak pies, a nie zwykły wasal, ta zmiana, z podkulonym ogonem, trzęsącym się zadem, brnie. W kanał.

  Contents of volume
Comments (3)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
U nas w ciągu ostatniej dekady ubyło 6 milionów wiernych

i młodzieży w świątyniach nie uświadczysz

tymczasem polski kościół w Copiague na Long Island pęka w szwach

i weź tu bądź teraz mądry

dlaczego
avatar
Tekst "Na kolana i do przodu!" /opublikowany w 2018 roku/ to rodzaj diagnozy,

ale kto by sobie nią zawracał gitarę;

najważniejsze, że znowu idą święta
avatar
Jak każdy naród, który doświadczył niewoli, Polacy Ś W I E T N I E rozumieją, czym jest wolność. Wolność osobista, wolność wyznania, wolność mediów, wolność sądownictwa et cetera, et cetera.

Trzeba być ciężkim kretynem do sześcianu, żeby próbować nam wszelkie /te i tym podobne/ wolności przycinać, ograniczać i kasować!

N I K T nie będzie nam zamykać ust, nas monitorować, nas śledzić, nas /dorosłych/ pouczać, nas traktować jak barany
© 2010-2016 by Creative Media