Go to commentsMój mały manifest
Text 2 of 9 from volume: Początek
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2011-12-05
Linguistic correctness
Text quality
Views2440

Nie chcę się już bać!

Pragnę wyślizgnąć się ze zbroi nieśmiałości,

uwolnić język,

zapisać myśli

dotąd za ułomne uznawane.

Dość upokorzeń,

gnębienia własnej duszy.

Nie chcę grzać się przy ogniu sukcesów innych.

To koniec!

Chcę wreszcie wzniecić swój własny pożar słów.

Pozwolić ulecieć myślom.

Tchnąć w nie nowe życie

i poczuć się spełnioną...


  Contents of volume
Comments (9)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Droga Kathrin, posłucham Cię i zrobię, będę starać się z całych sił:-)
avatar
Gilly, znajomy ten wykrzyczany przez Ciebie manisfest. Dosadny, zdecydowanie...Jeżeli to Ty, to dołączam się do dziewczyn... Idź i zrób, co chcesz zrobić. Uśmiechy posyłam i pozdrawiam!
avatar
Dziękuję Karolino za motywację:-) Przesyłam także uśmiechy:-)i ślę pozdrowienia!
avatar
Dziękuję Kasiu za słowa otuchy:-)Pozdrwiam Cię serdecznie!
avatar
Pierwszy krok uczyniłaś. Wykrzyczałaś, co Cię boli. Życzę Ci, Gillyflower, żebyś wytrwała w swojej walce z kompleksami. Ciekawy wiersz. Tak trzymaj!
avatar
To niesamowicie odważny i w bardzo oryginalny sposób zapisany manifest twórczy. A jego oryginalność polega na tym, że przybrał postać niezwykle poetyckiego wiersza. Gratuluję i życzę ogromu sucesów poetyckich. Mogą być wykrzyczane donośnie jak ten manifest. Innych sukcesów również.
avatar
Strach jest naszą największą motywacją.Towarzyszył człowiekowi od początku a ludzie tylko dlatego są tym kim są,ponieważ strach prowadzi ich do odkrywania niowych rzeczy i prawdy o sobie od wynalezienia ognia do odkrycia atomu...
avatar
Ten na początek mały manifest (vide tytuły) - to gorący polski apel... o wolność?? Opublikowany 5. grudnia - w święto papy Klausa - 2011 r., kiedy to już 6 rok byliśmy jako naród w UE - niesie płomienne wezwanie

pragnę (...)
uwolnić język
zapisać myśli dotąd uznawane za ułomne

(patrz pierwsze wersy)

Czy w demokratycznym i wolnym od 30 lat kraju naprawdę mówimy to, co chcemy powiedzieć? Dlaczego z naszych polskich drzwi zniknęły tabliczki, a my sami schowaliśmy się ze swoim z DZIADA PRADZIADA pięknym nazwiskiem za nickami??
avatar
W wolnym kraju boimy się własnego cienia?

Dlaczego??

Małe dziecko jest dzisiaj odważniejsze od dorosłego wagi ciężkiej chłopa
© 2010-2016 by Creative Media