Go to commentsPiS musi odejść?
Text 28 of 105 from volume: Wiersze satyryczne
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2018-12-04
Linguistic correctness
Text quality
Views1844

PiS musi odejść?


Drażniąc wciąż Big Brother`a,

Ufają, że Uncle Sam

Szyki już zwiera...

Że przyjdzie z odsieczą,

Na to ciągle liczą.

A Sam ma ich w nosie...

I się przeliczą.


A wtedy: — Olaboga! —

PiS-cy krzyk podniosą —

Że za agresję Brother`a

PO-cy winę ponoszą.


PiS musi odejść?...

Świat PiS-u nie lubi,

Za jego bufonadę,

Za to, że Polskę gubi.



  Contents of volume
Comments (11)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Tjaaaaaa??? Na ja, nicht gut, aber gut. So, so gut. Usw. :p

A z kolei komentatorka: wyborca / wyborczyni ;-))) PiS-u nie znosi myśląco-piszących z "niemiecka na polska" grafomanów :-D :-D :-D Czy autorka raczyła była wziąć to pod uwagę??? :p
avatar
Musi! :)

Bardzo fajna satyra :)
avatar
Wyborcy PiSu to twardzi i wytrwali ludzie, ale przede wszystkim odporni. Odporni na wiedzę, argumenty, szyderstwa i kpiny. Potrafią stać latami pod rynną i nic sobie z tego nie robić. Oni wszyscy są jak pomniki na które srają gołębie i inne ptactwo, a te stoją niewzruszone. Na chwałę ojczyzny!
avatar
Piórko, myślisz że musi? Oby! :) Zobaczymy w przyszłorocznych wyborach, co na to Polacy.


Legion, i stać jeszcze będą... Ale na swoją li tylko chwałę. ;) Jak długo? Czas pokaże. Może wkrótce stać jednak przestaną. Nie chciałabym być w ich skórze, kiedy to nastąpi. A że to w końcu nastąpi, to pewne.
avatar
Nie martw się, skóry, to oni mają bycze.
avatar
A wiesz, Legion, to samo przyszło mi na myśl, jak tylko kliknęłam komentarz w "zapisz". Ale byczej skóry też bym nie zniosła. Wolę delikatną, wrażliwą. :)

A słyszałeś?, ojczulek partię założył... Teraz dopiero będzie się działo. Sami się wykończą.
avatar
"Pisiory" i "Totalni", to jedna...
Cóż, suweren bywa ślepy.
avatar
Ojciec się nie angażuje do polityki. On jest ponad nią. Od samego początku. Tajemnicę kropidła posiadł i stąd ta moc.
avatar
Fakt, Mikesz, "Totalni" też niczym szczególnym się nie popisują... I na kogo tu głosować? :( Hę?


Legion, ale to "ponad" to jeszcze gorsze dla maluczkich. ;)
On tę tajemnicę posiadł już dużo wcześniej, po 1986 r., w Niemczech. Dokładniej w Oberstaufen, u sióstr zakonnych, gdzie się schował po uciecze z pielgrzymki do Watykanu.
avatar
SZkodaichalszko, ze Twoja wróżba się nie spełniła. Oj! Szkoda.
avatar
Marian, ale zaczyna się spełnić. Powoli, bo powoli, ale jednak. Przejawem tego jest chociażby to, że u Uncle Sama zaszła diametralna zmiana. Trump przegrał wybory, a to bardzo nie w nos PiS-owi. Oj, bardzo! Jeszcze trochę, a pójdą w zapomnienie wraz ze swoim pofyrtanym wodzem i zapiszą się na najczarniejszych kartach historii Polski... Jeszcze tylko trochę. ;)
© 2010-2016 by Creative Media