Go to commentsŻyczenia świąteczne
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrecommon life
Formprose
Date added2018-12-23
Linguistic correctness
Text quality
Views2285

Papież Franciszek złożył życzenia świąteczne i w przemówieniu do kurii rzymskiej zwrócił się do pedofilów w sutannach na całych świecie, także w Polsce:


„Chcę powiedzieć jasno: zmieńcie się, oddajcie się w ręce sprawiedliwości ludzkiej i przygotujcie się na Bożą sprawiedliwość”.

Ponadto przestrzegł duchownych przed mentalnością „właścicieli zbawienia”, która uniemożliwia im postawy sług powierzonej im owczarni.


Zatem Legion nie musi nic dodawać, bowiem wszystko zostało powiedziane.


Jarosław Kaczyński złożył życzenia świąteczne:

„ …chciałem też życzyć jak najlepszego Nowego Roku. Ten, który mija, przyniósł ze sobą wiele dobrych wydarzeń. Przyniósł piękne obchody stulecia odzyskania niepodległości. Przyniósł sukcesy, także sukcesy w dziedzinie ekonomicznej”.


Doprawdy, piękne obchody i wielkie sukcesy w dziedzinie ekonomicznej. Rok cudów.


Legion składa życzenia w linku poniżej. Dla wszystkich. To fragment hymnu metali wykonywany przez Manowar. W wyniku pewnej maniery wiele kapel heavy metalowych próbowało stworzyć hymn dla wszystkich metali. Myślę, że Manowar jest najbliżej.


Kamera pokazuje tłumy metali z całego świata, więcej niż w najlepszych czasach Koloseum. To ci, co drą mordy: szatan, szatan. Wyklęci ze społeczeństwa. Eric Adams wzywa ich słowami: bracia i siostry. Metale dostają ekstazy, śpiewają, płaczą, spazmują. W tym tłumie powiewa mnóstwo flag. Nie wiem czy wszystkie, ale większość. Nawet polskie i węgierskie. Obok żydowskich, rosyjskich, niemieckich, amerykańskich… zobaczcie sami. W górze latają helikoptery. New World Order. To świat Legiona. Niech nacjonaliści i konserwatyści spojrzą w mordy satanistów. Żaden führer nie pokona tego głodu: „Jesteśmy młotem Bogów! Jesteśmy grzmotem, ulewą i wichurą”.


Zapraszam na mszę heavy metalową:

Warriors Of The World United https://www.youtube.com/watch?v=G1G9D8A4Fiw&feature=youtu.be&list=RDMMG1G9D8A4Fiw&t=245


Polecam także film dokumentalny o Tadeuszu Kościuszce zwanym przez polskich Żydów:” posłańcem Boga”, a czarnoskórych: „przyjacielem czarnej rasy”. Przyjacielu Jeffersona i Waszyngtona.

https://www.youtube.com/watch?v=lg4pZJjzwL0


Wesołych świąt.

Legion.

  Contents of volume
Comments (9)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
"Wesołych świąt."
Tego nam życzysz Legionie...
Czym jest dla Ciebie ten czas? Czy on Cię zbliża do Tego, na cześć Którego można sobie życzyć: "Wesołych świąt."?
avatar
Dziękuję Legion za życzenia. Tobie też życzę wszystkiego dobrego.
avatar
Dziękuję, miłych chwil w otoczeniu mądrych i życzliwych ludzi.
avatar
Legionie, świetny tekst, mimo że niektóry jest on nie w smak.
Dziękują za życzenia i podobnymi się odwzajemniam.
Tak trzymaj!
avatar
Dziękuję i wzajemnie.

Podobno On jest wszędzie, ale myślę, że więcej Go wśród tych stłoczonych diabłów, mówiących w różnych językach, niż w niejednej świątyni. Chrystus dawno opuścił fanatyków i właścicieli zbawienia. Dwa tysiące lat temu. O tym są ewangelie.
avatar
Muza wymiata, dzięki, życzenia odwzajemniam :)
avatar
Demonek zaaplikował sobie chininę!

Legionku, słoneczko elektryczne! Od Befaniji wpierw pokropienie święconą wodą, później świąteczne dwa buziaki oraz na koniec te same z kropidełka kropelki!!!

:-)))
avatar
Spokojnych i miłych świąt :)
avatar
Legionie, widzę, że masz rozkoszne święta.
© 2010-2016 by Creative Media