Go to commentsSześciu króli
Text 52 of 79 from volume: Mury, ściany, parkany
Author
Genrefantasy / SF
Formpoem / poetic tale
Date added2019-01-03
Linguistic correctness
Text quality
Views1824

Sześciu króli 

na Trzech Króli szóstego 

stycznia. Suma cyfr podzielona 

przez 3. Politykowi zabrakło 

czterech palców u nóg.

  Contents of volume
Comments (13)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
A wiesz, Befano, za co, ja lubię Petru? Właśnie za sześciu króli, heheh.
avatar
Myślę, że Ryśka Petru,
wymodlił Rysiem z Klanu...
avatar
...Rysiek z ...
avatar
A to wszystko na Morzu Azorskim było :)))
avatar
Morze to jest Azowskie, a Azory to archipelag, zdaje się?
avatar
Legion, widzę, że nie w temacie jesteś. To Petru właśnie urodził był to "Morze Azorskie" :))

https://wiadomosci.wp.pl/ryszard-petru-wraca-w-wielkiej-formie-morze-azorskie-6321103647152257a
avatar
Ooo! Cudo, to sorry Gruszka!Ale w końcu Petru to bankster. Wystarczy, że umie liczyć ecie pecie. Asów ekonomii o intelekcie Balcerowicza, to ja się już w Polsce nie spodziewam przez najbliższe 100 lat.
avatar
O, Legion., w wykonaniu Petru to sie podoba? A kiedy sądziłeś, że to mój byk, to sie mniej jakos podobało? ;))))
Ot i Twój rzetelny ogląd świata i ludzi! :)))
avatar
Nie sądziłem, że to byk, lecz minilaps z powodu psa Azora. Sam popełniam podobne. To ma związek z fonetyką. Na morzu Azowskim łatwo się... no ten... mini lapsus popełnić, bo tam "r" samo lgnie z powodu psa Azora. Bardzo dużo robię podobnych literówek, kiedy szybko piszę.
avatar
Ale Gruszka, gratuluję Tobie tej pułapki. Piękna!
avatar
Tere fere, jesteś nieobiektywny, a więc i Twoje teksty są takie jakie są.
avatar
Dobrze, Gruszka, to teraz dla obiektywizmu, jeśli napiszesz przykładowo: "morze Karpackie", a ktoś zacznie coś suponować, to ja udowodnię, że jest takie. Co prawda wyschnięte przed milionami lat i wypiętrzeniem dna, ale to nie zmienia faktu, że morze Karpackie jest częścią narodowego dziedzictwa Polski i koniec! Koniec z lapsusami!
avatar
Mnie to możesz, Legion... w literówki pocałować. :)
© 2010-2016 by Creative Media