Go to commentsSkype me - A mi LOTTO...
Text 36 of 54 from volume: Bywanie w akapitach
Author
Genrehumor / grotesque
Formprose
Date added2019-01-13
Linguistic correctness
Text quality
Views1150

Powiedziałam wczoraj na Skypie pewnemu koledze z Warszawy, że właśnie idę zagrać w LOTTO, bo kumulacja się szykuje, więc kończę, bo wyszykować się muszę. I że na pewno wygram, bo numerki wyśniłam, a po szczęście nie wypada biec w papilotach i w peniuarze. 


Skypi do mnie dzisiaj i pyta, co z tą wygraną zrobiłam. No i co ja mu miałam powiedzieć?! Powiedziałam, że przepiłam, bo okrutnie mnie suszyło przez kaca, który mnie po ostatniej party dopadł tydzień temu. A on pyta, czy ta impra to była na cześć poprzedniej wygranej, no i na co cały hajs poszedł.

- No jak, na co?! – pytam. – No przecież na tego kaca właśnie!

Poradził mi życzliwie, abym teraz okienka w kompie pozamykała, bo jeszcze ktoś  się włamie i mnie obrabuje. Odpaliłam, że ukraść to mi może... co najwyżej czkawkę. Ale że okna faktycznie pozawieram, bo przeciągów strasznie się boję, aby jakiego romantyzmu z nich nie nawiało przypadkiem. A on mi mówi, że przypadkiem, to tylko dzieci kawalerom się przytrafiają, ale że nie jest to przypadek bynajmniej romantyczny i że po nim też tylko czkawka. Ale jak nie ma się co się lubi, to i czkawka nie jest zła. 


Tutaj łaskawie się z nim zgodziłam, bo jestem zgodna z natury, a natury nie oszukam. Misia mu więc zaraz przesłałam i e-kufelka, coby mu nie było żal tej party, która go ominęła i teraz trzeźwo myśli, i o wygraną pyta całkiem przytomnie. 


A wygraną diabli wzięli, bo te wyśnione numerki, to był numer mojej komórki, który we śnie eleganckiemu kawalerowi dyktowałam. A w tym śnie, to ten kawaler...! Nie powiem, bo nawet staruszkom nie wypada! A jeśli koniecznie chcesz wiedzieć, to skype me jutro, bo dzisiaj idę do kolektury złożyć reklamację! A potem do prawnuczka, który kawalerem się przypadkiem ostał, a mnie się śniło, że praprababcią zostałam. A na to, to ja jeszcze stanowczo za młoda jestem!


Pa, pa!




  Contents of volume
Comments (3)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Tom siem obsłuchoło ;-)))

Jutro postorom siem suchać Wos dalej ;-) Jużem nawet wyrychtowoło czystom szklankie. Bydym jom przykłodoć do ściani nibi jaki stytoskop :-D :-D :-D
avatar
Dziękuję. Do następnego odcinka zatem :)
avatar
Jak zwykle świetne i z dozą humoru, który wprowadził trochę uśmiechu w szary dzień.
Pozdrowienia! I oczekuję na cdn ;)
© 2010-2016 by Creative Media