Go to commentsGdański Wałęsak z... Brazylii
Text 38 of 60 from volume: Lime... ryki
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2019-01-25
Linguistic correctness
Text quality
Views889

W gdańskim Lidlu, za Zakrętem,

chodzi pani z kiełbas pętem.

Na bananie,

w styropianie,

usnął pająk z śrubokrętem.


  Contents of volume
Comments (5)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Ze dwadzieścia lat temu widziałem w TV scenę gdzie z widowni grubsza kobieta zadała Wałęsakowi jakieś trudne pytanie sugestię że jest zwiazany z bespieką.
Wówczas wałęsak zadrwił z niej i cała sala zaczeła się śmiać . A ta kobieta stała wyprostowana z powazną miną gdy wszyscy z niej drwili. Też z niej się śmiałem - aleeee tak nie zachowuje się byle kto . I tu zaczęła się świadomość rodzić że coś jest nie tak.

Później w swoim zyciu też tak stałem. Tylko u mnie publika szybciej się kapła kto jest kim .
avatar
Grabicz , jestes zbyt inteligentnym facetem aby tracic czas na takie beznadziejne teksty.
avatar
Nie bądź Aniu taka zasadnicza :-D :-D :-D
avatar
MalleBabbe… dziękuję za uznanie, ale na publixo inteligencja nie jest żadnym wyróżnikiem.
Najważniejsza przynależność partyjna, bądź sympatie polityczne. I komuniści bez ambicji szarogęszą się bez wstydu za totalitarne, zbrodnicze, 50 lat rządów czerwonej zarazy.
Emeryci przeklinają nadmiar kasy, jaką im rząd daje, a 500 plus na dzieci poniża matki i ojców. To jakaś masakra polityczno-socjalna.

Po 50 latach złodziejstwa i biedy, dawanie staje się patologią społeczną. Taki mamy rozgarnięty naród.
avatar
Chodzi panek z kiełbas pętem,
Lud nakarmi z wielkim świętem:
Wszyscy go wybiorą,
Każdy go tu poprze!
Naprzód, Mańka! Lecim, Piotrze!
© 2010-2016 by Creative Media