Go to commentsLegion uzdrowionych
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrehorror / thriller
Formprose
Date added2019-02-21
Linguistic correctness
Text quality
Views1340


Legion uzdrowionych


Dobiega końca proces naszego uzdrawiania. Jesteśmy już wyleczeni z patriotyzmu, wiary, miłosierdzia i litości. Choć obgryzamy paznokcie w upokarzającym wyczekiwaniu, to krzepną nasze maski uśmiechu i życzliwości pod którymi skrywamy bezkresny ocean pogardy. Trwamy, bo Mario Puzo napisał kiedyś, że nawet najmniejszy, najmniej znaczący z ludzi otrzyma w końcu swoje pięć minut sprawiedliwości.


Bez względu na to, czy brali w tym udział świadomie, czy też nie, będą tępieni jak wszy, przez wilków w owczych skórach. I Bóg umyje ręce, jako już po wielokroć umywał. I nie ukryją się ani na Ziemi, ani w podziemiach, bowiem nasz legion wykorzysta całą swoją inteligencję i intelekt na które oni podnieśli pazury i przeciw którym wystąpili. Struchleją, kiedy to pojmą, lecz ani wilków nie rozpoznają, ani chwili w której wilki kły zatopią, albowiem królować będzie podstęp, fałsz i obłuda poza zasięgiem ich wyobrażenia.


To oni stworzyli nasz legion i nie ma już znaczenia władza, siła, ani Bóg, albowiem nikt w nas wilków nie rozpozna. Przychodzimy z miłością i nie spoczniemy w swoim nienasyceniu. I nazywajcie mnie Milijon, który zakamuflowany w masie społecznej szuka i znajduje wszystkie cele. Tej nocy jest tylko jedna szansa na odpuszczenie:

Ci, którzy zbłądzili, muszą pójść sami, by podziękować swoim karłom. Amen.

  Contents of volume
Comments (4)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Legionie, Twoją największą wadą jest to, że piszesz tak, jak uważasz, a nie tak, jak chciałoby prostackie pospólstwo. Trzymaj tak dalej, a nie będziesz sam!
avatar
Ubawiłem się setnie, dzięki.
Zmieniam gatunek na-satyra-groteska i wystawiam oceny.
avatar
Dobra satyriada :)
Kto zaś nie rozumie, to jego strata. I tak nie zrozumie.
avatar
Przejdziem Wisłę,
Przejdziem góry,
Zatopimy kły, pazury!
Może przetrwa co niektóry...
Już anielskie słychać chóry!
© 2010-2016 by Creative Media