Go to commentsNauczyciele +
Text 33 of 130 from volume: Fraszki
Author
Genrepoetry
Formepigram / limerick
Date added2019-03-04
Linguistic correctness
Text quality
Views1404

Szczerski, prezydencki minister ze stolicy,

rzekł nauczycielom: `Nie bądźcie jak cynicy. 

Weźcie się wreszcie do roboty, 

dostaniecie po pięćset złotych`. 

W pięćdziesięciolatkach podskoczył poziom chcicy. 



  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Wyjątkowo chamska wypowiedź Szczerskiego, bo nie wierzę, żeby nie znał raportów MEN, w których podane są informacje o śr. wieku nauczycieli, czyli 43 lata. 87% to kobiety.
Ciekawe, co na to panie uczące z elektoratu pis, które są w wieku po klimakterium i już dawno babcie wnukom? Będą dalej chwalić "dobrą" zmianę?
avatar
Janko, profesura to "coraz wyższa wiedza w coraz węższej specjalizacji". Nie świadczy o inteligencji, tylko formalnym wykształceniu w jakiejś dziedzinie.
Przyznawaj ten tytuł ;)

Piórko, powiedziałaś wszystko. Dodam tylko, że różnica między wyznawcą-wyborcą a świadomym wyborcą jest diametralna.
avatar
Hardy, cokolwiek wiem na ten temat, mimo że nigdy nie byłem w tej sferze. Natomiast moi dwaj synowie, czyli Artur i Łukasz, obracają się w tej sferze już od lat.
Ażeby znany na publixo sygnalista nie miał problemów i zbyt długo nie musiał niuchać, więc komunikuję, że obydwaj są informatykami.
avatar
Nauczycielu!
Do tablicy!
Czy w stolicy,
Czy w Krynicy
Niepotrzebni
Nam cynicy,
Goli jacyś
Nas krytycy!
avatar
Do roboty,
Wy - nieroby!
Przez rok cały
Sowizdrzały,
I miernoty,
Wy - niecnoty!
avatar
Teraz na nauczycieli czekają inne niebezpieczeństwa - covidowe. Już z tragicznymi skutkami...
© 2010-2016 by Creative Media