Go to commentsDetektor
Text 21 of 134 from volume: Blaski i cienie
Author
Genrecommon life
Formprose
Date added2019-04-03
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1536

Detektor


Istnienie ciemnej materii, choć jej nie widzimy, dziś jest już  bezsprzeczne i wywiera ogromny wpływ na wszechświat.

Egzotyczna ciemna materia jest wszędzie. Występuje w postaci pojedynczych słabo oddziałujących cząstek elementarnych. Naukowcy chcąc wykryć ciemną materię, umieścili 1,5 km pod ziemia detektor. Cząstki elementarne ciemnej materii przelatują swobodnie przez nas i nasze otoczenie. Detektor poprzez posiadaną wewnętrzną membranę ( błonę ) ma zatrzymać swobodnie przelatujące cząstki ciemnej materii.

Co się stanie, jeżeli nieokiełzaną wadą – grzechem człowiek zbuduje „ DETEKTOR” we własnej duszy, który będzie zatrzymywał w swoim wnętrzu swobodnie przelatujące cząstki ciemnej materii? Co się stanie, kiedy nagromadzi się „ tego brudu” duża ilość? Ciemna materia powstrzymuje ekspansję oddalania od złego i niejako oddaje takiego delikwenta w szpony zła.

W tej sytuacji wyłania się w całej pełni wartość światła. Cząstki ciemnej materii nie mogą zatrzymać się na membranie, jeżeli przebywa w sferze światła. Człowiek, który chce mieć duszę wolną od „ ciemnej materii grzechu”, musi podjąć usilne starania, aby dusza była w sferze świętości. Droga jest prosta i oczywista – w każdej sytuacji czynić dobro. Jeżeli jednak przytrafi się nieszczęście uchwycenia „ciemnej materii”, to należy jak najszybciej jej się pozbyć, aby  nie pozwolić jej na stałe przylgnąć do siebie.


Pod żadnym pozorem!

Nie należy łowić „ciemną materię”, która niesie ogromne zagrożenie naszemu życiu.


  Contents of volume
Comments (3)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Ciemna materia jest wyłącznie koncepcją kosmologiczną, która bilansuje oddziaływania grawitacyjne w galaktykach oraz wyjaśnia soczewkowanie grawitacyjne w niektórych obszarach widzialnego wszechświata. I NICZYM WIĘCEJ!
avatar
"Wszechświat" powinien być wielką literą, sorry
avatar
Per analogiam da się wyjaśnić przy pomocy detektora wiele mechanizmów działania sita, jednak nie w sferze tak delikatnej materii, jaką jest ludzka duchowość.

Dlaczego nie da się?

Ponieważ KTOŚ, KTO NIE WIE, NIE MOŻE WIEDZIEĆ?? Brak wewnętrznego detektora/sita/membrany uniemożliwia jego/jej zastosowanie??

Ludzie grzeszą, nie mając fioletowego pojęcia o tym, że to robią. "Nie kradnij!" dla złodzieja nie jest zakazem - dla niego to nakaz
© 2010-2016 by Creative Media