Go to commentsBłogosławiony stan
Text 102 of 134 from volume: Blaski i cienie
Author
Genrecommon life
Formprose
Date added2019-05-27
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1417

Błogosławiony stan


Dziecko powinno być rzetelnym uczniem i przynosić  dobre oceny ze szkoły. Urzeczywistniać błogosławiony stan w rodzinie! Uśmiech dziecka wszystko wynagradza, topi lodowce , rozjaśnia trudy dnia codziennego i sprawia, że chce się żyć. Dziecko jest nadzieją od chwili poczęcia i przez kolejne fazy rozwoju, w rodzicielstwo wnosząc chwile szczęścia. Podobne jest do pierwszego samodzielnego kroku dziecka, gdyż chodzenie na dwóch nogach nadaje wysoką rangę w rozwoju. Nie mniejsze znaczenie mają pierwsze słowa `mama`, `tata`, a potem trudniejsze wyrażenia, gdy przychodzi i wyznaje: `Kocham cię!`. Wtedy jest tak, że serce lepiej pracuje, a krew sprawniej w żyłach krąży, a w duszy pojawia się radość z posiadanego dziecka. Sukces dziecka dodaje rodzicom skrzydeł. Każda nowa umiejętność dziecka cieszy rodziców.  To niewiarygodne ile szczęścia potrafi dać rodzicom dziecko pokazujące, dobre oceny ze szkoły. Rodziców ogromny wysiłek, zmęczenie, rozdrażnienie i sfrustrowanie, szybko znika, gdy uświadamiają sobie, że mają dla kogo żyć. – dla żywej miłości. W rodzinie trwa bardzo błogosławiony stan, gdyż dziecko zawsze jest nieustającą nadzieją. To najcenniejsze lekarstwo jakie otrzymują rodzice  od swego dziecka - i jest nie do zastąpienia. O tym winno wiedzieć każde dziecko, aby rodzina była szczęśliwa.


Motto!

Rodzice swą  pracą chcą twego szczęścia, ty swą nauką czyn tak samo.


  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media