Go to commentsWąż i tęcza
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2019-07-27
Linguistic correctness
Text quality
Views1312

Wąż i tęcza


W czwartek Rammstein zagrał w Chorzowie. Jakby kto nie słyszał, to taka dyskotekowa kapela niemiecka, popularna dwadzieścia lat temu, ale chłopaki jeszcze grają, choć obecnie specjalizują się w inscenizacjach i skandalach. Jeden z kawałków był o uchodźcach, a w trakcie jego,  muzycy wsiedli do pontonów i popłynęli unoszeni na rękach przez polskich fanów. Podczas rejsu wyciągnęli flagi. Flagę Polski, którą poniewierali jak…, no tak, jak się niegdyś wyraziła Krystyna o fladze UE, oraz flagę tęczy LGBTQ osadzoną na solidnym drągu, dzięki czemu górowała ona ponad wszystkim. Polscy fani piali z zachwytu!


Palikot ma rację: parady równości powinny się teraz odbywać codziennie, a ich uczestnicy powinni dać się obić. W ten sposób opozycja mogłaby zbudować swoją martyrologię.


Zdaje się, że wystarczy skoncentrować się na kilku miastach. No, nie ma sensu organizować parad w Warszawie, bo suweren wie, że stolica to ogólnopolski ściek dla cwaniaczków, lemingów i dewiantów. Nie ma sensu w Gdańsku, bo wiadomo czyja to kolebka. Ale weźmy taki Lublin, Rzeszów, Kielce, oprócz Białegostoku. Zresztą, wystarczy sobie przypomnieć, gdzie były pogromy – to klucz do powodzenia. Sympatyków LGBTQ możnaby wozić autokarami z parady na paradę, coś w rodzaju tournee. Da się zrobić. Ale, co tam parady? Pielgrzymka LGBT – to by było coś! Z Gdańska do Kostrzynia, gdzie Owsiak urządza doroczne „Róbta co chceta”. Wyobraźmy sobie jak tęczowe chłopaki i dziewczyny rozbijają obozowisko na trasie pielgrzymki LGBT… Setki, może tysiące tęczowych namiotów. Przy każdym tęczowa flaga. A nocą… Sodoma! Prawdziwa Sodoma. I Lucyfer w powietrzu. Ostry zapach nasienia gryzie w nozdrza. Mmm. A w krzakach powstańcy z okolicznych wiosek z koktajlami Mołotowa, czekają aż zapadnie noc. To zemsta za Nerona. Halo! Teraz Przystanek Jezus! To katolicki las i ziemia. Alleluja i do przodu!


W tym miejscu muszę przywołać fakty, bowiem satanizm tym się różni od innych religii, że odwołuje się do faktów, a nie mitów i urojeń. Otóż Neron wśród cesarzy Rzymu był kimś w rodzaju Kazimierza Odnowiciela w polskim poczcie. Mianowicie: zastał Rzym drewniany, a zostawił murowany. Niepalny i odporny na apokalipsę świętego Jana, której z utęsknieniem wypatrują chrześcijanie. Lew z nimi! A światu wolność od religii.


Na koniec: nie ma żadnej ideologii LGBT, a co najwyżej ruch środowisk homoseksualnych i trans płciowych, nazywanych osobami nieheteronormatywnymi, na rzecz tolerancji i równouprawnienia. Ideologia, to może być faszystowska, czy marksistowsko-leninowska, a tutaj mamy do czynienia z seksualnością, co leży w sferze obyczajowości. Podciągać to pod ideologię mogą jedynie totalne zjeby. Oczywiście nie brak takich, wszak zdecydowana większość każdego narodu, to matoły. Intelektualne kaleki o wąskich horyzontach i niskim ilorazie inteligencji, za to wielkiej podatności na populizm. Dlatego ciągle wybuchają wojny. Wojna polega na tym, że garstka cwaniaczków chowa się po bunkrach, czy centrach dowodzenia, a mięso się napierdala, bo mu wmówiono, że musi. Z pobudek patriotycznych. Za siebie i za inne matoły. Zginąć w ten sposób to honor. Wojna to element polityki, no i można się na niej nieźle obłowić. Zatem z pewnej perspektywy, nieobcej dla dość licznych członków każdego narodu, wojna jest sposobnością. Do tego dochodzą uzależnieni od adrenaliny. I mamy zaczyn. Prawych i sprawiedliwych.


No i jeszcze te kobiety z od dawna suchymi pochwami i bolesnym kalafiorem w miejscu swędzącego oczka, a różańcem w lewej ręce i naklejką o wolnej strefie w prawej. Dla nich życie jest już tylko mglistym wspomnieniem. Dzikuny nie mogą się doczekać.


Panie, wybacz im, bo nie wiedzą, co czynią. Ale nie na tym świecie, bo sprowadzą pożogę.



  Contents of volume
Comments (8)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Legionie, po długiej przerwie zrobiłeś wejście smoka. Bardzo dobry i niezwykle aktualny felieton. Niestety, nie udało Ci się ustrzec językowych potknięć poprawnościowych. To jest Kostrzyn, a nie Kostrzyń. "Trans płciowy" to jedno słowo, czyli transpłciowy. Po wielokropku nie stawiamy przecinków. Ponadto brakuje przecinków przed: jak tęczowe, aż, nie brak. Zbędne przecinki przed: muzycy usiedli, czekają, to matoły, czy centrach.
avatar
Jedna uczestniczka marszu pod tęczową flagą,
stwierdziła w wywiadzie, że krzyczano do nich
i robili to ludzie trzymający różańce w dłoniach.

To są właśnie prawdziwi pedofile, nie nasi przywódcy
religijni.

Prawda, że fajnie.

Pozdrawiam.
avatar
, że krzyczano do nich Pedofile!!!
Nie wiem dlaczego pedofile się poprzednio nie nagrało.
avatar
Jeśli jedna z narracji staje się narracją obowiązkową, biada wszystkim, którzy wypowiadają się inaczej. Taka demokracja - to mit
avatar
Wieloetniczność, wielokulturowość, polifonia i poli/tyka - to zaczyn, z którego rodzi się wszelka narodu pomyślność i rozkwit. Tam, gdzie jest prymat jednych nad drugimi, mamy zamordyzm.

*JEDNI Z DRUGIMI - NIGDY JEDNI PRZECIWKO DRUGIM!* /Jan Paweł II/
avatar
Chrześcijański świat jest wieloetniczny, wielokulturowy, polifoniczny i wielobarwny. Polska jest wciąż chrześcijańska, prawda?
avatar
Bardzo dobry tekst, Legionie.
Przemyślany i spójny.
avatar
Cieszę się, że się odezwałeś po dłuższej nieobecności. Legionie, przez tysiąc lat podstawowym źródłem kościelnych przychodów był monopol na obrót seksem zarówno królewskim, jak i plebejskim. W wydaniu królewskim pozwalał kreślić mapę wojen i sojuszy, przede wszystkim mapę korzyści. Pierwszym prawdziwym wrogiem, z którym przyszło mu się zmierzyć to epoka Oświecenia. Walczył, jak lew na wszystkich frontach Europy, a Polsce zafundował Targowicę. Z Oświeceniem nie wygrał i od tamtej pory prowadzi już tylko wojnę obronną, a takiej nie da się wygrać. Bez wdawania się w szczegóły, w mojej opinii ma to wszystko banalny związek przyczynowy z szybkością dostępu do informacji i zmiany jej nośników, a sięga wydania drukiem Biblii.
Oświecenie stanowi zarazem początek nowych koncepcji rządów, innych niż feudalne. Żaden późniejszy totalitaryzm nie odrzucił kontroli obywateli poprzez ingerencję w seksualność i stanowi to jeden z wyróżników. Poza tym, musi mieć wroga.
W ludzkiej populacji rodzi się około 10% ludzi leworęcznych, tak samo, ogólnie LGBTQ. Świat patrzy na nas, jak na jakichś dziwolągów, bo pięćdziesiąt lat temu przyjął to do wiadomości. Próby terapii konwersyjnej najdobitniej widać na przykładzie Alana Turinga, matematycznego geniusza, twórcy komputera i pojęcia sztucznej inteligencji, którego za rządów konserwatystów zaszczuto i doprowadzono do samobójstwa.
2 marca 2018 roku aż 25 polskich eurodeputowanych nie poparło wezwania PE do zaprzestania terapii konwersyjnej mającej rzekomo prowadzić do zmiany orientacji seksualnej. To przede wszystkim politycy PiS. Ale nie zabrakło w tym gronie również przedstawicieli PO.
© 2010-2016 by Creative Media