Go to commentsAntybożeństwo w intencji apostazji
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrephilosophy
Formprose
Date added2019-08-01
Linguistic correctness
Text quality
Views2191

Antybożeństwo w intencji apostazji


Niech się modlą, by karzeł doczekał czasu dziękczynienia, bo jeśli zdoła uciec przed doczesnością, wówczas solidarnie zapłacą za siebie i za niego. Tylko cierpienie ma sens, prowadzi do pełni życia! Amen.

<spocznijcie>


Dzisiejsze antybożeństwo odprawimy w intencji apostazji.


Religia was blokuje!

Religia was ogłupia!

Religia was pęta!

Religia was niewoli!

Prawda was wyzwoli!


Religia was blokuje!

Religia was ogłupia!

Religia was pęta!

Religia was niewoli!

Prawda was wyzwoli!


Religia was blokuje!

Religia was ogłupia!

Religia was pęta!

Religia was niewoli!

Prawda was wyzwoli!


Cytat z proroka Malachiasza:

„Z plwocin, jadów i ognia zrodzony w czasach odwróconego słowa kapłanów objawi się w liczbie, i przy pomocy Wielkiej Głowy, której długie języki opasają Ziemię we dnie i w nocy, pojawi się w każdym miejscu i w każdym domu na świecie. Samego siebie oskarży o nieczystość i strąci głowy posągów. ”


Nazywam się Legion, bo jest mnie wielu, a każdy z nas różni się duchem, który ożywia ciało.


Nadszedł czas obfitości z pozoru irracjonalnych zachowań, których źródła wskazywać nie trzeba. Skatowany został dziennikarz i wykładowca, który głośno wyraził niezadowolenie z powodu faszystowskich napisów na murach. Jakiś pan Uber – przewoźnik, odmówił kursu dla osób z kolorowymi rekwizytami. Jakaś pani wylała smrodliwą ciecz przez okienko kiosku z powodu widocznego w witrynie pisma „Gazeta Polska”. Inna pani, w sweterku z serduszkiem w kolorowe paski dostała łomot od ochroniarza z pubu, bo mu się pomyliło kolorowe serduszko z tęczą. Potem trzech mężczyzn wtargnęło na zakrystię i zażądało wydania ornatów w celu odprawienia nabożeństwa. Ksiądz nie zechciał wydać, więc otrzymał łomot, a przy okazji zarobił kościelny. Jeszcze - w innej diecezji, trzy osoby wtargnęły na plebanię i zażądały apostazji, czyli wypisania z Kościoła. Ksiądz zaczął marudzić, to poleciały wyzwiska i bluźnierstwa przeciwko kapłanom i Kościołowi. Interweniowała policja.

Oto ciemnota za sprawą odwróconego słowa kapłanów podnosi rękę na waszą wolność i prawo do stanowienia o sobie. Odstąpcie od nich i wypowiedzcie posłuszeństwo kapłanom!


- Czy pamiętacie, kto wypędził z raju waszych prarodziców za to, że spożyli owoc z drzewa poznania?

- Pamiętamy.

- Czy pamiętacie, kto sprowadził potop, by wytępić rodzaj ludzki, mając w opiece jedynego ulubieńca?

- Pamiętamy.

- Czy pamiętacie, kto kazał złożyć sobie w ofierze pierworodnego na znak ślepego i bezwarunkowego posłuszeństwa iluzji?

- Pamiętamy.


- Czy pamiętacie, kto ogniem i mieczem szerzył śmierć i spustoszenie w imieniu Boga i nowej wiary?

- Pamiętamy.

- Czy pamiętacie, kto niewyobrażalnymi torturami dręczył wasze siostry i braci dla władzy i pieniędzy?

- Pamiętamy.

Czy pamiętacie, kto palił na stosach wasze siostry i braci oskarżanych o herezję i inność?

- Pamiętamy.


- Czy wyrzekacie się religii, kapłanów i ślepców, którzy za nimi podążają?

- Wyrzekamy!


Oto jest owoc z drzewa poznania! Bierzcie i jedzcie z niego wszyscy, albowiem droga do prawdy wiedzie poprzez utratę fałszywych przekonań.


https://www.youtube.com/watch?v=tDVCLfcIRRc


Jam jest ten, który się ich plwocin, jadów, ni ognia nie lęka, albowiem to z nich się zrodziłem.

Nie będziesz się kłaniał rzeźbionym podobiznom, ani malowidłom.

Jam jest ten, który nie posiada idoli, a uzurpatorom pluje w twarz ogniem.

Nie będziesz się wsłuchiwał w pokrętne obietnice kapłanów, ani podążał za iluzjonistami, którzy w ciemnocie szukają oparcia i mamią prostaczków urojonym porządkiem.

Jam jest syn nieczysty, pełen głodu i żądzy, który poszukuje, odkrywa i zgłębia, albowiem w świecie materii nie ma niczego, co by było czyste i nieskalane, choćby ów diament nie pozbawiony rysy.

Nie będziesz się poddawał iluzji, ani żadnej z idei, ani podążał ścieżką imaginacji, która prowadzi do ślepych zaułków.


Tyś jest Legion, jako i ja jestem Legion, i oni wszyscy, którzy spożywają owoc z drzewa poznania, przeciwstawiając fakty mitom dla wyłuskania prawdy. Przeto idź i dokonaj apostazji. Amen.



  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Rzuciło mu się na głowę ;)
avatar
To klasyczna alternatywa ALBO - ALBO, na której łamiemy swoje karki:

1. Jeżeli Bóg jest miłosierny, to nie może być jednocześnie sprawiedliwy.

SĄDY MIŁOSIERNE UMARZAJĄ DALSZE POSTĘPOWANIE - I IDĄ NA LUNCH.

2. Jeżeli Bóg jest sprawiedliwy, to nie może być równocześnie miłosierny.

SĄDY SPRAWIEDLIWE WYMIERZAJĄ SPRAWIEDLIWE KARY - I PODLEGAJĄ POWSZECHNEJ KRYTYCE.

Nie chcemy sprawiedliwości. Interesuje nas wyłącznie miłosierdzie. Bezstresowe balangowe życie bez umiaru i bez osądu
avatar
Jam jest syn nieczysty, pełen głodów i żądzy...

(patrz 3 akapit od dołu - cytuję z pamięci)
avatar
Zapomniałam o ocenach ;-)

:-D
avatar
O! Jak miło! Polecam dziś o 20.30 na TVN program o apostazji.
avatar
Nie mam telewizora, Legionku od 8 lat, a TVN-owskiego gówna to nigdy nie oglądałam; nawet wtedy, gdy to, zwane telewizorem pudło, posiadałam.

W przypadku oceny za "językową poprawność" to wina :( mojej trzęsącej - od noszonych ciężarów - łapki i rozklikanej myszy :(
Rączki wprawdzie nie wymienię, nową mysz natomiast postaram się jak najszybciej kupić...

Miałam ci dać ocenę "do przyjęcia" :(
© 2010-2016 by Creative Media