Go to commentsMyjnia myje, bawi i inspiruje
Text 4 of 37 from volume: Fotofantasmagorie
Author
Genreadventure
Formprose
Date added2019-08-04
Linguistic correctness
Text quality
Views1522

Myjnia myje, bawi i… inspiruje


To prawda, w myjni aut można nie tylko swoje kochane autko wymyć, można się też miło odprężyć. Ba, nawet zabawić i pofantazjować. Wystarczą chęci i choć odrobina wyobraźni.

Myślę, że warto korzystać z każdej okazji, by móc się oderwać od problemów dnia codziennego i choć troszeczkę się zrelaksować. Gdziekolwiek. Także w myjni. Bo kiedy w myjni maszyneria pracuje, kierowca siedzi sobie wygodnie za kierownicą i przy dźwiękach muzyki sączącej się z radia lub CD może się rozluźnić, obserwując jej jakże widowiskową pracę.

Ja tak robię. Wciągana wraz z autem do kolejnych stacji tunelu, podziwiam wszystkie zabiegi, jakim jest ono poddawane. Czasem też uwieczniam pracujące maszyny w tym jakże niezwykłym spektaklu. Tak dla zabawy. Pracująca maszyneria tworzy na szybie auta piękne obrazy, a te, zmieniają się i przybierają na moich oczach niesamowite kształty. Istny artyzm.


Obrazki przedstawiające proces kompleksowego mycia auta — z pozycji kierowcy — są fantastyczne. Można się poczuć jak w głębinie oceanu. Jest przyjemnie, błękitnie i… musująco.






  Contents of volume
Comments (9)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Weź pod uwagę, że mogłaś w tym momencie stworzyć, całkiem nowy gatunek sztuki współczesnej!
avatar
Myjnia bawi,
Myjnia wspiera,
Właź do auta,
Myj je. Teraz!
avatar
Optymisto, ależ biorę, biorę. Moja Córka, malarka, też tak powiedziała. ;) Jeszcze o mnie usłyszysz. :D

Emilio, no i fajny wierszyk. Dziękuję. Jutro wlezę, bo dzisiaj niedziela. ;)
avatar
Cudowne efekty. Nawet sobie czegoś podobnego nie wyobrażałem.
avatar
Janko, miło mi, że Ci się podoba. Jak następnym razem wjedziesz do myjni, nastaw się na odbiór podobnych wrażeń. Zobaczysz, jak cudownie się poczujesz. ;)
avatar
Ileż piękna nas otacza, o którym nie mamy pojęcia :) Cudne :) Pozdrawiam :) :)
avatar
Marto, tak jest istotnie... Trzeba mieć w sobie choć trochę wrażliwości, a coraz więcej piękna będziemy podziwiać. Pozdrawiam. :)
avatar
Robi wrażenie jak pierwszy konfistador na inkaskim szlaku...
Pozdr.
avatar
mikesz111, to się nazywa wyobraźnia... i skojarzenie. Ciekawe. ;)
© 2010-2016 by Creative Media