Go to commentsO trollu spod Rygi
Text 252 of 255 from volume: Kontynuacja satyrycznych kontynuacji
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2019-08-16
Linguistic correctness
Text quality
Views1905

O trollu spod Rygi


Wstrętny troll strzyga spod miasta Ryga

wciąż kręci się jak prawdziwa fryga

i czepia się każdego,

więc ja olewam jego,

a gdy go spotkam, to nań narzygam.

  Contents of volume
Comments (2)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Zauważyli Państwo, że nowy użytkownik, czyli kultpop, proponuje zabawy literackie. Pamiętacie chyba, kto do niedawna na publixo brylował w tym w tym dziale? Do dzisiaj na forum jest tylko pusty ślad po nim. Tamten użytkownik ciągle pisał o tekstach podobnych do limeryków lub o rymowanych reportażach, ten pisze o tekstach podobnym limerykom. Tamten w dwóch swoich wcześniejszych wcieleniach miał w nicku liczbę 45, co oznaczało rok urodzenia 1945, czego zresztą nigdy nie krył. Ten nie podaje co prawda roku urodzenia, ale w autokomentarzu do tekstu z nazwą miejscowości Mogiła napisał, że w latach 1963-1965 pracował przy budowie Huty Lenina. Nie trzeba specjalnie uruchamiać szarych komórek, by zauważyć, że skoro nawet w PRL można było pracować zawodowo od 18. roku życia, to ten nowy użytkownik najprawdopodobniej urodził się też w 1945 roku. No i ostatnie spostrzeżenie. Główny rywal i adwersarz tamtego użytkownika, który zresztą razem z nim wyleciał z publixo, miał dziwny zwyczaj, że zawsze pisywał po mnie i zazwyczaj małpował mój pomysł lub tylko powtarzał nazwę miejscowości. No i oczywiście na mój wzór wymyślił stałą postać. Nowy użytkownik robi to samo, by prawdopodobnie zasugerować, że kultpop to Arsene.
Można ukryć swoją twarz, można zmienić szaty, ale osobowości ukryć się nie da.
Wielokrotnie podkreślałem poprzednio, że bronmus45, musbron45 i trotsiga różni się od jego głównego rywala i adwersarza tym, że jest od tamtego bardziej błyskotliwy i bardziej inteligentny. Z przykrością muszę wyznać, że tym razem mnie rozczarował.
avatar
Narzygam na niego,
Osikam i opluję -
Żaden zeń kolega,
Bo jest zwykłym trolem.
© 2010-2016 by Creative Media