Go to commentsPłodność
Text 105 of 189 from volume: Garb
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2019-09-08
Linguistic correctness
Text quality
Views1427

Kobieta która nie ma dziecka

Płacze wieczorem

I tęskni za rączkami

Które ją obejmą


By nie czuć tego braku

Trzeba ogolić głowę

Ubrać ogrodniczki

Czerwone trampki


Wejść do  windy obok

Zamknąć drzwi

Pokazać skrzyżowanie szelek

Na plecach





  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Kobieta, która nie ma dziecka nie odczuwa jego braku.Taki brak maże odczuwać kobieta , która utraciła dziecko,ale co ty możesz o tym wiedzieć.
Wiersz jest głupi i nie wiem co Ty w nim chciałeś wyrazić.
avatar
Bardzo wiele kobiet chce mieć dziecko i mocno o to się stara. Jest to norma - tak mi się wydaje. Mało tego kobiety zazdroszczą dziecka i potrafią mieć wielki żal z jego braku. Widzę jednak kobiety które są w konflikcie z taką postawą, które nawet inaczej się ubierają. Dość wyraźne akcentują swą odmienną postawę .

Ja jako mężczyzna mam potrzebę posiadania dzieci i to dość silną a co dopiero kobieta.

Płodność jest darem który coraz bardziej staje się przywilejem lub nawet aktem łaski więc nie wolno z niego pochopnie rezygnować.
avatar
Ważki temat - i coraz bardziej naglący. Niepłodność (patrz nagłówek wiersza) dotyka w Polsce przeszło miliona par rocznie, i krzywa tego zjawiska niepokojąco rośnie.

Jeśli kobieta nie pragnie mieć dzieci - a zdecydowana większość młodych Europejek czeka z macierzyństwem do 40-stki - to mamy grożne zjawisko, w efekcie którego krzywa demograficzna na naszym kontynencie skokowo spada
avatar
Tak się zastanawiam, czy mężczyzna może to odczuć jak kobieta i właściwie opisać. Wstrzymam się z oceną...
avatar
Emilio - bardzo podobnie - trochę trwoga na tą przyszłość .
Mikesz - zapewne nie odczuję tego co kobieta ale komu przeszkadzać może męski pogląd na te sprawy.

A tak naprawdę ciekawi mnie niezwykle odczuwanie kobiety w tej sprawie jak i innych . Jak na prawdę czują się młode kobiety po aborcji lub samotne czterdziestki bez dziecka . Nie wiem ale odczuwam głębokie współczucie i jakbym widział ten ból .
avatar
Tak się składa, że wczoraj feministki obchodziły swoje święto.
Z tego co wiem od znajomych kobiet i tych, których warto słuchać, chcą dziecka wtedy, kiedy je chcą mieć, a gdy nie mogą, chciałyby mieć wsparcie w nowoczesnej medycynie, a nie tylko w modlitwie i doktorze Chazanie.
© 2010-2016 by Creative Media