Go to commentsI po Świętach
Text 10 of 25 from volume: Świątecznie
Author
Genrecommon life
Formprose
Date added2019-12-29
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1342

I po Świętach


Święta, Święta… i po Świętach...

Nikt już o nich nie pamięta,

Wszak Sylwester już za pasem,

Każdy zdążyć chce przed czasem.



Z pewnością nie całkiem to prawda, że nikt już o Świętach nie pamięta, bo wielu pamięta. I długo pamiętać będzie. Ja na ten przykład szczególnie będę pamiętać, bo moja wnuczka specjalnie na okazję Wigilijnego Wieczoru po raz pierwszy sama napisała opowiadanie o narodzinach Dzieciątka Jezus i sama też zrobiła do niego ilustracje. Kiedy wszystkim zgromadzonym przy stole wigilijnym je odczytała, łzy wzruszenia i radości popłynęły po policzkach.



Nie będę z Tobą w Sylwestrową Noc

Przyjmij więc teraz — życzeń całą moc…

Bajecznej zabawy do białego rana,

Skocznej muzyki, pysznego szampana!



Jak co roku jednak, po pięknym czasie rodzinnych świąt Bożego Narodzenia, przymierzamy się do pożegnania starego roku i przywitania nowego. Wielu z nas robi w tym czasie jakieś tam swoje podsumowania mijającego i z myślą o nowym przygotowuje się do Sylwestra. Jedni do wielkich balów, inni do prywatek, a jeszcze inni do jego samotnego spędzenia, z wyboru, albo z konieczności. Najważniejsze jest jednak to, aby każdy — w każdej sylwestrowej sytuacji — mógł się czuć szczęśliwym, pogodnym. Jest to możliwe, jeśli się wcześniej odpowiednio dogada z samym sobą — z własnym centrum dowodzenia.



 


I jeszcze jedno: poczucia humoru wszystkim życzę, bo ono jest

najlepszym lekiem na każdą okoliczność życia. ;)



  Contents of volume
Comments (3)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Wzajemnie... wszystkiego wesołego!
avatar
Noworocznie - dobrego, Nowego Roku :)
avatar
Dziękuję, mili Panowie. :) Do siego roku więc.
© 2010-2016 by Creative Media