Go to commentsPokazała
Text 192 of 240 from volume: Znak czasu
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2020-02-14
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1220

Pokazała

Tak lub nie

Patologia cieszy się........................................................................




  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Wont Szujo!
avatar
A witam witam
avatar
Aniołek się odezwał
avatar
Rozar, jakby pokazała ten palec, gdzieś na korytarzu komuś, to by było tylko faux pas, ale ona pokazała po powtórzonym głosowaniu. Każdemu kto chciał zobaczyć. W obecności kamer na sali plenarnej. Każdy, kto nie przepada za TVP, może to zobaczyć. W tym sęk. A jeszcze to skojarzenie, że mogło pójść na walkę z rakiem. Lipa. Uuu... lipa. Kaczyński nocy nie prześpi. Ale punkty ciuła niewidoczny Brudziński. Czarny as pisowski. Prawdziwy mężczyzna w tym gronie, a nie płaczek jak Ziobro, czy wymoczek jak Morawiecki. Brudziński wygląda jak porucznik Kojak i taki jest w istocie. Twardy mężczyzna.
avatar
Minimum słów maximum przekazu. Dobre!
avatar
Legionie - owszem różnie można oceniać ale też trzeba zaznaczyć że w chwilach podekscytowania mozna walnąć głupstwo. itp.....

Ważne jest co innego - PO ma na sumieniu masę łotrostwa kłamstw , zaniechań . PO jest przewrotna , cyniczna łże jak najęta .

Właśnie taką manipulacją jest wciągnięcie tematu onkologi - to nic innegi jak ,,chłyt marketingowy" Czy PO martwi sie o chorych na raka ? Nie ma ich po prostu w d. co pokazali wielokrotnie .

PO to kasa-forsa ,kliki , przekręty i niezaspokojona rządza władzy. A znam jednego prominętnego polityka PO - to wiem co mówię.
© 2010-2016 by Creative Media