Go to commentsO agencie CBA
Text 29 of 92 from volume: Nieustanne kontynuacje
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2020-02-21
Linguistic correctness
Text quality
Views1625

O agencie CBA


Franek z CBA otwierał bramę,

ale napotkał oporu tamę,

wiec się zdenerwował,

bramę aresztował,

toteż zadanie ma wykonane.

  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
No, fakt!... Ręce opadają. Ale spokojnie, jeszcze trochę i jego aresztują. ;)
avatar
Brama agenta aresztowała,
pokazała mu wała.
Tak to dzisiaj agenci,
wybrani przez...
z podobnych im tysięcy :)))
avatar
Wyważanie bram, włamywanie się do kont i akt personalnych, bez zgody władz sądowych przesłuchiwanie tzw. świadków, majstrowanie w prywatnych życiorysach wysokopostawionych /ergo chyba SPRAWDZONYCH??/, chronionych immunitetem ludzi...

Hmmm... Czy coś to nam-Polakom przypomina?

Czas się ewakuować. Na Bergamuty
avatar
Bardzo dziękuję za komentarze. Dopiero teraz zauważyłem, że zgubiłem znak diakrytyczny.
Niezorientowanych informuję, ze przesłanką do napisania tego limeryku było autentyczne zdarzenie pokazywane wielokrotnie w telewizji. Otóż ten ze agent CBA z kominiarką na twarzy próbował otworzyć dwuskrzydłową bramę przy posesji prezesa Banasia (inne przekazy mówiły, że była to posesja agenta Tomka). Nieważne, obydwa zdarzenia miały miejsce tego samego dnia. Otóż ten agent na początku próbował otworzyć jedno skrzydło w kierunku podwórka. Siłował się, ale brama nie ustępowała. Pomyślał więc trochę, podrapał się po głowie, a następnie rozpoczął zmagania z drugim skrzydłem. Efekt był podobny, brama nawet nie drgnęła. Trochę więc odpoczął, prawdopodobnie też pomyślał i ponownie rozpoczął zmagania ze skrzydłem bramy. Tym razem jednak próbował otwierać je na zewnątrz. I o dziwo, brama bez żadnych oporów się otworzyła. Po chwili namysłu to samo zrobił z drugim skrzydłem. Zadanie było wykonane.
avatar
Widziałem to siłowanie się z bramą :)
avatar
Adk, dzięki.
© 2010-2016 by Creative Media