Go to commentsMengele II
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formprose
Date added2020-04-02
Linguistic correctness
Text quality
Views1019

Zaczyna mi się podobać! Mengele rozbawił mnie do łez. Otóż, kiedy się kapnął, że mu nie starczy komisarzy na miejsce samorządowców odmawiających organizacji wyborów prezydenckich na zajmowanym terytorium, zdecydował się na wybory powszechne drogą korespondencyjną dla wszystkich. Na tę wiadomość tak się tarzałem ze śmiechu, że dostałem kolki i piszę ten tekst pogrążony w bólu.


Chciałem wrzucić swój filmik instruktarzowy, ale ktoś mnie ubiegł…


https://www.youtube.com/watch?v=AJqBvzCUo9E


Nie będę charkał do środka, ale włożę trochę używanego papieru toaletowego. Wybory i tak będą nieważne z milionów powodów (dokładnie tak, jak napisałem: milionów), ale warto okazać władzy szacunek, kiedy ona daje taką możliwość. Wiele będzie podobnych głosowań. Bardzo wiele. Nie wiem, kto to będzie roznosił i odbierał, ale jak wywali z worka, to będzie szacun czuć od razu. Teraz pytanie: gówniane głosy będą nieważne czy pójdą na konto rządowego kandydata? Mengele przewidział i głosy będą liczyć tylko zaufani? No, bo jak nie, to się rozniesie ile było gównianych głosów. Zrobi się animalnie na serio.


Coś pięknego ten wyborczy oberek, Mengele. Coś pięknego.


  Contents of volume
Comments (3)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Tak tylko wpadłem się przywitać.Co my tu mamy? Publicystyka i Reportaż.Aha :).PS.Est grano foras.
avatar
Legionie, jak zwykle rzeczowo i z polotem. Natomiast z poprawnością językową też dałeś czadu, ale w sensie negatywnym. Nie dość, że zrobiłeś cztery błędy interpunkcyjne (zbędne przecinki przed: kiedy, bo; brakuje przecinków przed: czy pójdą, ile), to walnąłeś okropny błąd ortograficzny: instruktaRZowy. Piszemy instruktaŻ i we wszystkich słowach pochodnych występuje Ż. Jest jeden przypadek, kiedy piszemy RZ: zbiór instrukcji to INSTRUKTARZ.
avatar
Nie wiem czy pamiętacie wybory prezydenckie w roku 2005 ( mogę się mylić co do daty). Kandydat Polskiej Partii Pracy zginął ( ?) w sobotę tuz przed w wypadku samochodowym i nie było fizycznej możliwości skreślenia go z list wyborczych. Ja i wielu moich znajomych głosowaliśmy na niego. Z myślą: dobry prezydent to martwy prezydent.
© 2010-2016 by Creative Media