Go to commentsO zmianie konstytucji
Text 13 of 201 from volume: Kontynuacje nieustannych kontynuacji
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2020-04-04
Linguistic correctness
Text quality
Views1706

O zmianie konstytucji


Polityk Chwiejny z wioski Poświętne,

który wahania ma nieprzeciętne,

chce poprzez prostytucję

tak zmienić konstytucję,

by błazen nadal był prezydentem.

  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Jeden z najlepszych Twoich limeryków, Janko. Bez dwóch zdań.
avatar
Hardy, bardzo dziękuję, ale bez przesady.
avatar
Dobre, naprawdę dobre...
avatar
Semper, serdecznie dziękuję.
avatar
Owszem, limeryk jest technicznie bardzo dobry, ale niestety mija się z prawdą. Objawienia niektórych nie mają pokrycia z rzeczywistością i są jedynie osobistymi, przemyśleniami, wynikającymi z prywatnych poglądów politycznych, nie mających pokrycia z trzeźwo-rozsądkowym myśleniem o Polsce. Nienawiść wyssana z własnych poglądów na układy polityczne jest najgorszym doradzą w ocenie tego, co dla Polski jest niezbywalnym dobrostanem i pomyślnością ojczyzny. Egzemplifikując... jaki naród, taka i jego ojczyzna. Targowica, prywata i dążenie do władzy... czytaj kasy na prywatnych kontach porozsiewanych po Polsce złodziei rodzimych i z okolicznego sąsiedztwa bizantyjskiego cesarstwa snu o potędze kosztem innych.
avatar
Cieszę się, von Knoedel, że po długiej przerwie pojawiłeś się. To prawda, każdy po swojemu odbiera i ocenia świat oraz zachodzące w nim zjawiska, co jest niezbywalnym prawem każdego człowieka. Ty nie zgadzasz się z moimi poglądami, ja z Twoimi też się nie zgadzam. Mamy bowiem do tego prawo. Natomiast zarzucanie mi, że mijam się z prawdą, Twoją prawdą, jest już nadużyciem. Ja Twoich prawd nie oceniam i oceniał nie będę. Taki już jestem. Z drugiej zaś strony przyjemnie się z Tobą dyskutuje, gdyż cenię Twoją wiedzę, choć czasami bywa skażona politycznie, oraz inteligencję.
Natomiast sądzę, że - widząc, co robią reprezentanci obecnej władzy - nie przystoi pisać o złodziejach i dorabianiu się za wszelką cenę.
A że moje wypowiedzi zazwyczaj mają charakter edukacyjny, to informuję, że "nie mających" to jedno słowo (niemających), a "trzeźwo-rozsądkowy" nie jest słowem złożonym (trzeźworozsądkowy). No i chyba miało być "najgorszym doradcą", a jest "najgorszym doradzą", chociaż czasami najgorszym też można doradzać. Pozdrawiam.
© 2010-2016 by Creative Media