Go to commentsNIE TYLKO KATYŃSKIE (ŚW. ŁUKASZ 6, 27-36)
Text 255 of 255 from volume: A kiedy mi życie dopiecze
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2020-04-11
Linguistic correctness
Text quality
Views822

NIE TYLKO KATYŃSKIE (ŚW. ŁUKASZ 6, 27-36) 


jak mnie kaleczy to co ludzkie 

ściganie kości pamiętliwość 

rycie w historii gilotyna 

współczesnych jak współczesne żniwo 


pozwólcie duszom poczuć wieczność 

gdzie miłosierdzie i gdzie święte 

wszelkie stworzenia a guziki 

przygarnie Ojciec - nieugięte




  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
"pozwólcie duszom poczuć wieczność" - piękna wskazówka - prośba, szkoda, że nierealna w wykonaniu tych, którzy powinni tym duszom na to pozwolić
avatar
Dobry wieczór.Bardzo dobry wiersz.Widziany z zupełnie innej perspektywy.Choć - Jak nie my to kto?(tytuł piosenki).Będzie pamiętał.Pozdrawiam.

Do wszystkich idiotów, którzy są dla mnie nikim ! Zarówno w wymiarze twórczym jak i opiniotwórczym.Od dzisiaj możecie mnie wszyscy cmoknąć w cztery litery.I nawet gdybyście mi postawili miliard minusów ja i tak wiem, że jestem lepszym poetą od 3/4 piszących na tym portalu.Teraz miast komentarzy słownych będą stawiał jedynie osiem 5 i wystawiał notę.Rzecz jasna tylko tym utworom, które mi się podobają.A tutaj ciężko takie znaleźć :).PS.Przepraszam ciebie przyjacielu, że zaśmiecam ci forum.
avatar
Za bardzo się pośpieszyłem z tym wierszem :).To jest bardzo dobra miniatura poetycka.Teraz lepiej :).
avatar
Po bardzo długiej kwarantannie gratuluję świetnego i niezwykle aktualnego wiersza.
avatar
Ulubiona u nas /jak w Ameryce rugby/ gra o kości w Dniu Niepodległości - to woda na młyn potężnym sąsiadom.

Hallelujah!
avatar
Serdecznie dziękuję za czytanie i miłe sercu komentarze.

Janko, to bardzo poruszające i niezwykle miłe zaskoczenie, szczególnie w Wielkanoc.

tsmat, w jednym zdaniu wyraziłeś to, co chciałem przekazać czytelnikom: "Pamięć jest zrozumiała, gra pamięcią niedorzeczna" - destrukcyjna.

Pozdrawiam ze słonecznej, wyludnionej Góórnej Bawarii i życzę przede wszystkim zdrowia. Reszta w rękach Boga.
© 2010-2016 by Creative Media