Go to commentsBędzie jak będzie
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2020-04-23
Linguistic correctness
Text quality
Views1057

Nie będzie repolonizacji mediów. Te niepolskie, a nawet wielu twierdzi, że antypolskie, mają tytanowy parasol. Administracja USA wydała komunikat, że TVN należy do Discovery, to jest amerykańskiej chluby. Jest absolutnie rzetelne i bezstronne. Wszelkie odmienne opinie są fałszywe!!! I love America!

Niestety… wolność słowa, wyznania i niezależne orzecznictwo leżą u podstaw amerykańskiej demokracji. Nawet wówczas, kiedy prezydentem jest Donald Trump. Cały się trzęsę z podniecenia na myśl, co będzie z pisowską Polską, kiedy fotel prezydenta obejmie demokrata albo chociażby republikanin pokroju Reagana.

Jedyna droga do repolonizacji mediów wiedzie przez odbyt Putina. Otóż, Kaczyński musiałby wykonać anilingus (ulubiona czynność karłowego dworu) dla Putina. Z języczkiem. Siedzi karzeł na kanapie, ogląda rodeo. Palcem się po dupie drapie niczym małpa na Borneo. Co wydrapie, to zajada – smaczna ruska czekolada?


Nie będzie honorowany prezydent wybrany w plebiscycie ala Sasin. Ani przez głowy państw demokratycznych, ani przez gorszy sort w Polsce. Chyba, że przez wodza plemienia z Kongo Bongo. Dyshonor się z takim spotkać. To już nawet nie strażnik żyrandola, ale lokaj układu. Ktokolwiek nim zostanie. Opozycja powinna uważać, bo to muka jak chuj! Pięknie się podłożył Sasin zlecając drukowanie kart wyborczych przed wydaniem senackiej opinii. Wielu urzędników się podpisało pod bezprawnymi decyzjami wydania publicznych pieniędzy. Będzie odpowiedzialność karna i majątkowa za to przestępstwo. Brawo!


Legion Polska zawali sądy pozwami jeśli wezwane mailem bez podpisu, podmioty administracji złamią ustawę o RODO i przekażą nasze dane osobowe Poczcie Polskiej. Skoro nie można było podać nawet nazwisk sędziów głosujących na członków pseudo KRS z powodu RODO, to nie będzie litości w przypadku podania PP: nazwiska, peselu i adresu. Nie mówiąc o tym, że pierdolimy ten plebiscyt. +


Już dziś zapraszam wszystkich członków PiS i ich wyborców na Golgota Kwik Kwik, choć spektakl dopiero przed nami. Ale najlepsze jest to, że pisowcy dobrze wiedzą, że napawają odrazą miliony obywateli tego kraju. Tak wielką, że ona zostanie na pokolenia. A kiedy wreszcie im wybaczą, znów się wylęgnie na chwilę nowy pisuar. Tragiczna historia.

  Contents of volume
Comments (7)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Rzeczywiście, tragiczna historia. W pełni uzasadniony jest zwrot "tego kraju", a nie "naszego kraju", bowiem pisowski kraj nie jest naszym, a więc i moim krajem.
avatar
„TVN jest częścią rodziny Discovery, amerykańskiej firmy notowanej na giełdzie papierów wartościowych w Nowym Jorku, której priorytetem jest przejrzystość, wolność słowa oraz niezależne i odpowiedzialne dziennikarstwo”. A czego pani ambasador nie napisała? Wydaje mi się, że rodzina Discovery zrobi porządek, a jest co robić. Podobnie jak jest co robić w TVPiS, ale nie ma kto. I nawet jak przyjdzie inna władza, to będzie TVNowaWładza, a nie TVP.
Co do wyborów: Litera prawa nie nadąża, jak zwykle za rzeczywistością i jest kopana, a duch prawa poszedł się bujać.
Mimo wszystko to jest "mój kraj"

Pozdrawiam
avatar
W dzisiejszych czasach żadna dyktaturka nie przetrwała tak długo, jak drzewiej bywało. Znaczy do śmierci dyktatora. Piszę o naszej strefie kultury europejskiej, już zachodniej. Kwestia czasu.

*ala - a`la lub spolszczone: a la (ze spacją.
avatar
Grubo, (sam czasem mówię chrześcijanom, że jak im się tu nie podoba, to niech wracają do Izraela, Turcji, Syrii), ale jest szczególnie teraz wiele takich, które mnie też targają wątrobą.
Szkoda energii na wściekłości.
avatar
Dzięki za poczytność, choć przyznam, że tyle się dzieje, że nie wiedziałem o czym pisać. W zasadzie to już koniec. PiS jest na równi pochyłej i zaczynają działać prawa fizyki, które są silniejsze od Prawa i Sprawiedliwości, a nawet od prawa Bożego. A potem wykopki na Wawelu i atak demonów: Gender, LGBT, aborcja, eutanazja. Wszystko się zwali na łeb, aż mnie samego zadziwi to ludzkie rozpasanie. To nieuniknione. W innym razie trójkąt miłosny z Putinem i Łukaszenką,kartki na żywność i bochenek chleba po pincet.
avatar
Masz rację, ale ja mam pewne obawy.
PiS ma jednego mocnego partnera, który mu załawia wiele spraw. To jest Kościół Katolicki. Ani najeźdźcy, ani komuna nie mieli takiego wsparcia. Polacy są tak mocno kościelni (nie mylić z "wierzący"), że zrobią ślepo, co im księża każą. Dopóki ten stan się utrzyma, to nic się nie da zrobić. Nawet jak PiS upadnie, to zostaną różne Rydzyki i bałagan będzie trwać.
avatar
Ignorancja władzy plus jej arogancja - to najlepszy przepis na jej samodestrukcję
© 2010-2016 by Creative Media