Go to commentsOcenzurowano
Text 42 of 100 from volume: Prawda ponad wszystko
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2020-06-23
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1108

Dla ciekawych obwieszczam że usunięto mój artykuł dotyczący pewnego kandydata na prezydenta i jego silnych związków z dawnymi służbami PRL i to tymi które potrafiły z lekkością zabijać .


Oczywiście jest zapis w regulaminie :….Teksty muszą mieć charakter utworu literackiego. Nieakceptowane są teksty stanowiące manifest poglądów politycznych autora, obraźliwe dla wyborców jakiejkolwiek opcji politycznej bądź dokonujące oceny postępowania osób publicznych.



Publixo jednak przewiduje zamieszczanie artykułów , reportaży itp . Tylko co co to będzie za reportaż jak nie można krytykować, bez polityki to i bez historii  - śmieszne ale cóż . Jak krytykować komunizm albo faszyzm ? Wszak komunizm lub służby można połączyć z  ………



Historia jednak niezwykle ciekawa chodzi o księdza Franciszka Blachnickiego. Niezwykły człowiek który skutecznie odebrał młodzież komunie . Dla mnie wielki bohater choć jeszcze mało znany , wielki duchem i czynem . Po prostu mocarz. Został jednak zamordowany przez agentów UB .


Gdyby ktoś był chętny ciągu dalszego i jak jego losy związane są z................ to zapraszam do  https://www.cytaty.info/felieton/kto-zna-historie-ksiedza-blachnickiego-ten-nie.htm



  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Za komuny Kościół - nie tylko w liturgii - posługiwał się ŁACINĄ.

Nie politykował, a służył narodowi. To była jego potężna siła
avatar
Wszystkie teksty mają jakiś wydźwięk polityczny.

Co to znaczy?

NIE MA TAKIEGO ZDANIA, KTÓREGO NIE DAŁOBY SIĘ ZINTERPRETOWAĆ JAKO WYPOWIEDZI NACECHOWANEJ IDEOLOGICZNIE.

Nawet tak niewinnego jak np. to:

Przyleciał czerwony ptaszek z Brukseli - i zaczął śpiewać swoje stare piosnki.
avatar
Ocenzurowano (patrz nagłówek tej skargi panu Bogu w okno), ponieważ cenzura istnieje wszędzie od zawsze.

Naiwne myślenie, że jej nie będzie, trzeba wyrzucić do kosza
avatar
Pozdrawiam Emilio .
Kościół chce czy nie zawsze będzie polityczny bo z natury jest konserwatywny a to już opcja polityczna .
No i ma dziesięć przykazań które negują liberalizm , komunizm itp.

Przekonałem się swego czasu że to kościół jest ostoją tego państwa. I kto z nim ten z Polską kto osobno ten albo drze płótno albo niezorientowany.
Oczywiście śą możliwości pośrednie - ale tak naprawdę ich nie ma - bo w godzinie próby się będą polaryzować i wszyscy staną po czyjeś stronie . W kręgu -promienia oddziaływania - kościoła albo zła .
avatar
Autorze, być u niektórych dziś poniewierany to istny zaszczyt.
avatar
PubliXo jest niekonsekwentne... :
© 2010-2016 by Creative Media