Go to commentsKamienie i ich moc
Text 43 of 65 from volume: Z obserwacji życia
Author
Genrephilosophy
Formprose
Date added2020-07-09
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1039

Kamienie i ich moc


Kamienie fascynują mnie od zawsze. Różne kamienie. I te ogromne, ukształtowane przez Matkę Naturę, po których można chodzić, wspinać się, albo przynajmniej oko nacieszyć, i te mniejsze, ukształtowane w różnych formach przez człowieka, a zwłaszcza dzieła sztuki z nich wykonane.

Fascynują mnie również malutkie kamyczki. Wszędzie je zbieram i co piękniejsze okazy przynoszę do domu. Różnokolorowe, różnej wielkości i o różnym kształcie. Najcudowniejsze oczywiście są te z odciśniętymi żyjątkami albo roślinkami. Już w dzieciństwie w domu rodzinnym miałam specjalnie wydzielone miejsce na te cudeńka.

Każdy kamyk to inna historia. I to nie tylko historia danego kamyczka, ale i moja własna. Bo też każdy kamyczek w różnych miejscach i w różnych okolicznościach znajdywałam. Każdy z nich miał dla mnie i nadal ma dużą wartość emocjonalną.

Kamienie szlachetne również mnie fascynują. Nie może być inaczej. Kobietą jestem. Ale przyznam szczerze, że bardziej ze względu na ich wartość ozdobną i oddziaływania na człowieka, aniżeli materialną.

Każdy kamień występujący na kuli ziemskiej ma swoją moc. Dlatego też z wielu sporządza się środki lecznicze i kosmetyczne. Odpowiednio dobrany do potrzeb danej osoby, wywiera na nią pozytywny wpływ.

To zrozumiałe, że kamienie muszą być odpowiednio dobrane, wszak oddziaływanie poszczególnych kamieni różni się — w zależności od ich indywidualnych właściwości.




  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media