Go to commentsPubliXo w kałuży odbite
Text 8 of 9 from volume: Szorty
Author
Genrecommon life
Formprose
Date added2020-07-18
Linguistic correctness
Text quality
Views1295

Jacek Żakowski, bo to właśnie on jest autorem poniższych słów, gdzie w felietonie dla Wirtualnej Polski („Dość i basta”) napisał, iż:


„...to nie PiS jest za mocny, by przegrać, lecz opozycja jest za słaba, by wygrać - a jednocześnie zbyt mocna, by się całkiem rozpaść i zrobić miejsce innym”.


Podobnie wygląda sprawa na tutejszym Portalu: około tuzina mieniących twórcami słabizn, bez jakichkolwiek oryginalnych pomysłów, z nagminnie plagiatowanymi tytułami oraz w ruch puszczonymi kłapaczkami. Teksty losowo wybrane, czyli wszystko = nic. Jak na dawnym festynie z tangiem zatańczonym w rytm strażackiej orkiestry.


  Contents of volume
Comments (9)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Befano trudno się z tobą nie zgodzić, bo to prawda, ale cóż zrobić kiedy autorzy mają wrażenie, że napisali epos?
avatar
Już kilkakrotnie, o ile nie wielokrotnie wykazywałam miałkość tychże; na dodatek ich polityczne zacietrzewienie. Czym poskutkowało? Zbanowaniem, co mnie zresztą ucieszyło niewymownie :-D

Serdecznie :)
avatar
Befano bywają i smaczki , gorzej bywa na innych portalach.
Ale publixo jest trochę specyficzne - eee wszystko jest specyficze .
avatar
PubliXo nie tyle jest "specyficzne", co na swój sposób łajzowate :]

Serdecznie :)
avatar
Ja mam osobiste przesłanki i cele. Przykładowo: sonduję, sprawdzam. Uważam, ze mam oryginalne pomysły, natomiast gorzej jest z wykonaniem. Ogólnie rzecz ujmując, jestem głupi, zły i zepsuty. Ale...

Jak podpiszesz cyrograf, Befano, to będziesz mogła ludzi na szpilki nadziewać i trzymać w gablotach. Co Ty na to?
avatar
Cytowany Jacek Żakowski właściwie całym swoim życiem nie zasługuje na bycie źródłem cytatów, bo jak można szanować współzałożyciela największego prasowego szmatławca, czyli Gazety Wyborczej?

Odnośnie porównania PiS do niezbyt mocnej partii, a opozycji do niezbyt mocnej opozycji... polemizowałbym moim skromnym zdaniem.

Polska dzięki PiS jest silna, jak nigdy dotąd, a frekwencja wyborcza dowodzi, jak PiS uruchomił obywateli do wyborów... jak żadna partia dotąd.

Publixo można by uruchomić. Wystarczy nieco "odcenzurować", popuścić wodze "wolnomyśli" i zezwolić na bezpośrednią wymianę poglądów natury poetyckiej, ogólnoludzkiej i politycznej, ale nikomu nie zależy na robieniu na publixo Hyde Parku. Mają spokój, bo trzymają reżimową polityką ludzkie zapędy, czyli zamordyzm, który wiecznie jest zarzucany PiS. Okazuje się, że zamordyzm ma swoje dobre strony. Jak po ulicach chodziła milicja, to spokój był większy i szacunek do władzy też był większy.
Dyscyplina ma swoje dobre strony. Nikt wtedy nie myślał o LGBT , a przecież nie brakowało problemów z tożsamością.

Ukłony dla zacnej Befany.
avatar
Jeśli tu miałbym się rozwodzić nad takimi przemyśleniami rodem z depresji intelektualnej na głębokim Podkarpaciu to dziękuję.
Wygrali po prostu kupieni wszelkiej maści zasiłkami, a przegrali na nie pracujący.
avatar
Acha, puszczyk, to znaczy, że ludzie otrzymujący zasiłki są be, a cacy są celebryci i "intelektualiści" po płatnych studiach, pracujący na kasach w Biedronce.
Czy to źle, że prawie zrównano zasiłek na dzieci z krajem miodziem płynącym, niejaką IV Rzeszą?
Przegrali ci, którzy pobierają "nieformalne zasiłki" z niedalekich Niemiec.
Bundeslandia wychodzi ze skóry, nie szczędząc kasy, żeby podporządkować sobie gospodarczo Polskę i to tak, żeby odechciało się Polsce słusznych roszczeń wynikających z bestialstwa i zniszczeń z okresu II Wojny Światowej, Centralnego Portu Lotniczego i przekopu Mierzei Wiślanej.

Niemcy strasznie forsują politykę LGBT, ale zapomnieli już, jak Hitler pacyfikował i ze szczególnym upodobaniem umiłował swoich siepaczy do mordowania homoseksualistów i kochających inaczej?
Bardzo dziwne. Jakby całkiem im się w głowach poprzewracało.

To jest jakaś masakra dziejowa. Kiedy zasiłek na dzieci był 25 lat temu w kwocie 60 zł, to nikt nie śmiał protestować. Teraz, kiedy dają pięćset, to mają pretensje, że darmozjadom dają.
Z Twoich dywagacji, puszczyk, wynika, że zwolennicy PiS, to ćwierćinteligenci, bezrobotni i żerujący na socjalnych bonusach państwa, które utrzymują jakże kreatywni obywatele będący zwolennikami PO.
Tylko pogratulować "inteligentnej" myśli przegranego obywatela, który utrzymuje moje dzieci i wnuki.

Nienawiść potrafi znacznie ograniczać myślenie... albo PiSowirus, który na stałe wejdzie na listę WHO, jako jeden z niebezpiecznych, mutujących się systematycznie wirusów, zagrażających życiu i zdrowiu, czego przykładem może być znany aktor Jerzy Stuhr, który ledwie przetrzymał wiadomość o wygranej Dudy.
avatar
Z innego portalu przepisuję:

"PO nie była przekonana, że wybory nie są zgodne z konstytucją, a teraz, gdy je przegrała, zmieniła zdanie. Gdyby wygrał Rafał Trzaskowski, to wybory byłyby konstytucyjne, jak nie wygrał, nie są konstytucyjne - oceniła w rozmowie z PAP rzeczniczka Lewicy Anna Maria Żukowska."

Tragiczni jesteście, kontestujący, z tym wszystkim, co zamieściliście pod rozmaitymi (po)wyborczymi wnioskami.
Naprawdę nie kocham Lewicy, jednak - tu muszę wykonać ukłon w stronę byłego Prezydenta Pana Aleksandra Kwaśniewskiego - On mimo wszelkich swoich rozmaitych niedociągnięć - nikomu niczego "nie wypalał" :]

Lecz powiedzieć to filozofce z najbliższego zachodu i jej podobnym, aby nie wtryniali swoich kostropatych nochali tam, skąd kiedyś zabrali własne "dupy w kupy", to tak jakby pożar ugasić pluciem...

Spokojnie, spokojnie peele typu satyriady pióra Ekscelencji Ignacego Krasickiego :p Wystarczy, że znów uaktywni się ukoronowany wirus. I tam, i tu ;) Nie pomoże wam wtedy nawet - pożarty na surowo - towarowy wagon przeciwbakteryjnego czosnku :-D
© 2010-2016 by Creative Media