Go to commentsPieniądze albo strefa wolna od LGBT
Text 248 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2020-07-29
Linguistic correctness
Text quality
Views1021



Zaczęło się! Strefy wolne od LGBT w Polsce, których oficjalnie nie ma nigdzie na świecie będą również wolne od dotacji unijnych. Heh! Legion empatycznie wczuwa się w tych buców, którzy uchwalali wolne strefy od LGBT. Coś pięknego! Ani tęczy, ani pieniędzy. Skromnie, ale po chrześcijańsku… chociaż – papież coś tam marudzi, że LGBT to ludzie, a on nie ma prawa ich oceniać. Ale pisowce jak widać, chcą grypsować na wolności. A na wolności grypsują takie kurwy, co się spruły albo gorzej: nie znają zasad. Kobiet i dzieci też się na wolności nie bije i konwencji międzynarodowych w ich ochronie się nie wypowiada. Wór czeka. Bez dna.


Zachodzę w głowę, skąd się bierze w niektórych ludziach taka wiara, takie przekonanie, że antypisowska połowa albo niech będzie - mniejszość, która wpłaca do budżetu trzy razy więcej środków, niż pisowska większość, będzie w nieskończoność utrzymywać system? I jeszcze pozwoli sobie założyć chomąta w strefie osobistej? Moja patointeligencja nie jest w stanie tego zanalizować inaczej, niż przez fałszywą wiarę i przekonanie. Jedynie na pokaz, podobnie jak z katolicyzmem. Taki teatrzyk przede mną odgrywany. Często mało śmieszny, bo spersonalizowany. Ubogacony fraternizacją. Powinienem reagować jak byk, ale ja preferuję rapier.


Jednakże muszę się zbuntować, przed wyróżnianiem mojej pato inteligencji dlatego, że inteligencja sama w sobie jest patologią. Ona pozwala na pokonywanie barier tworzonych przez patospołeczeństwo. Upraszczając: pomaga wyjść na swoje. Wszystko to, w odniesieniu do komentarza, który znajduje się pod moim poprzednim tekstem.


Jeśli uznamy za inteligencję osoby reprezentujące właściwy obóz polityczny, to tam nie ma patointeligencji. Ani u Ziemkiewicza, który kazał rzucać w siebie kamieniami, tym, którzy nie wykorzystali pijanej kobiety, ani u Wencla, który pisał, że należy wywieźć cały ten kulturalny gnój (niepisowskie elity)  na taczkach, ani u… no właśnie… jakie tam jeszcze nazwiska, bo coś nie słychać o pisowskich elitach, poza tymi, którzy się rozsiedli na stołkach. Może to jedyna sztuka w pisowskim społeczeństwie: siedzenie na stołku? Za opłatą oczywiście. Z publicznych pieniędzy. Moich, twoich, naszych (jeśli to słowo jeszcze ma znaczenie). A urzędnik, to sługa jest. Urzędnik jest dla petenta jak kelner dla klienta w restauracji. Ponieważ człowiek nie ma obowiązku znać przepisów, formularzy, procedur. Jak kelner, bo mu płacisz. Pośrednio, ale płacisz. Ale Ty wolisz być kelnerem. Chcesz zadowolić urzędnika – sługę pierdolonego! Utrzymanka pierdolonego. Dlatego całymi rodzinami siedzą na wszystkich szczeblach administracji. I Cię dymają: swoją nieudolnością, niekompetencją, arogancją, ignorancją, chamstwem. Tato w ratuszu, mama w sądzie, wujek w policji, kuzyn w straży, ciocia w prokuraturze, przyjaciel Henio w sejmiku, jego żonka w urzędzie pracy, a Wituś na dozorze za wjazd na stację benzynową z giwerą. I się kurwa, kręci, nie? W Wałbrzychu, w Grudziądzu, w Suwałkach, w Rzeszowie, w Wąchocku i w każdym województwie. A Ty się użerasz jak pies.


  Contents of volume
Comments (15)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Smutne ale prawdziwe.

Ciekawe ile gnoju wyleją zaraz na Ciebie wielbiciele PiS z naszego portalu.
avatar
Legionie, sama prawda, więc zaraz będziesz chyba zrozarowany lub sknoedlowany. Inaczej sobie nie wyobrażam!
Jak zwykle barwny i bogaty język Zwyczajowo też drobne potknięcia poprawnościowe. Piszesz "pato inteligencja", ale nieco dalej "patointeligencja", czyli poprawnie, a więc ten pierwotny błąd można uznać za techniczny, przypadkowy. Niepotrzebnie też piszesz zaimki Ty, Cię wielkimi literami. To przecież nie list lub pismo gratulacyjne, dyplom itp., kiedy wielkie litery wykazywałyby szacunek. Brakuje przecinka przed: będę; zbędne przecinki przed: niż, w odniesieniu, tym, to sługa.
avatar
"Pieniądze albo życie!" (patrz tytuł) - tutaj hasło zmodyfikowane do postaci "Kasa albo LGBT!" - to klasyczne przykłady spreparowanej dla celów propagandowych alternatywy, w której jedno wyklucza drugie, chociaż

i to /pieniądze/, i tamto /samo życie czyli LGBT/ - to przejaw jednego i tego samego zjawiska, ponieważ

kiedy nie wiadomo, o co chodzi, to zawsze chodzi o kasę, cbdu.

Logika argumentacji powala na kolana, a te - tak nawykłe do klęczenia - wiadomo: wciąż się ślinią jak ten pies Pawłowa
avatar
Hola, hola... "kładę areszt na Waszeci".
Nie siej defetyzmu i wrażej propagandy. Konwencja stambulska została tendencyjnie źle przetłumaczona na język polski. Ktoś o to zadbał. Czytamy tam, że pewna pani doliczyła się 51 (!) płci. Chyba krzyżówki z kozą i bizonem, a może nawet z drutem kolczastym. hehe.
Jestem niepalący i kiedy idę do restauracji, to nie jest mi obojętne, czy ktoś mi kopci prosto w nozdrza. Palacze mają swoje miejsca do palenia i tam mi wcale nie przeszkadzają, a nawet jestem im wdzięczny, że biorą moją obecność pod uwagę. Podobnie jest z gejami. Oni mi wcale nie przeszkadzają, ale kiedy zaczynają adoptować dzieci, to wtedy marszczy mi się skóra na plecach. Inaczej jest u lesbijek, bo jedna z kobiet może spermą z banku... zostać matką biologiczną!
LGBT, to ideologia lewicujących możnych tego świata.
Beze mnie i nie w mojej okolicy. Rubikowa może seksu uczuć w Ameryce, ale musi przestać najpierw seplenić.
Dziękuję Janko, że mnie wezwał w słusznej sprawie, bo to co pisze Legion, to śmieszne i nieprawdziwe, ale na tym polega propaganda LGBT. Ktoś to zasiał, a teraz przyszedł czas na żniwa.
Niestety żniwa się nie powiodą... nie w Polsce.
A to że miasta straciły po 25 tys. Euro, to pikuś. Więcej mam Umzacu w ciągu roku, niż te grosiny z zatęchłej Uni. Olać to, chociaż to jest bezprawne, jak dowodzi niezależny prawnik, bo co ma kasa do wymiany gospodarczej? To jak z Ruskimi... zakręcą kurek, albo nie? Niech całują nas wszystkich w dupę. Kontenery z zamrożonym gazem ziemnym już płyną do Polski. Niedługo przez Mierzeję Wiślaną haha. Unia, jak będzie podskakiwać, to niedługo będzie Europa bez Uni.
I tak trzymać, legionku. Unia może zakładać kaganiec własnym emigrantom, ale nie nam... ludziom wolnym i niezależnym. Niech żyje Wolna Polska i Marshal Piłsudski.
avatar
Oczywiście wolna od ludzi o innej orientacji seksualnej, religii i światopoglądu w przestrzeni publicznej. Wiadomo, że są tacy, ale oni nikomu nie przeszkadzają jeśli nie wiadomo gdzie są. W piwnicach może albo w kanałach jak siedzą. Niech się kamuflują kiedy wychodzą. Bo jeśli się wyda, że ktoś podpada pod wyżej wymienionych to kaplica. Zresztą wystarczy plotka. Żeby się zabezpieczyć najlepiej afiszować się w lokalnym kościele, tak by wszyscy widzieli pobożność. Ona zabezpiecza przed przynależnością do wyżej określonych.

W każdym razie lepiej by było, żeby nikt taki nie mieszkał w okolicy von Knoedla (żałuję, że nie podał długości promienia i jednostki miary), bo wtedy... (liczę, że von Knoedel kiedyś się zdecyduje napisać coś o tym).

Co do adopcji dzieci przez gejów, to mój kolega, który jest człowiekiem roztropnym powiedział, że dzieci w polskiej szkole by takie dziecko zajechały. Dlatego on jest przeciwny.

Dlatego konieczny jest gender w szkołach. Kilka lat genderyzmu i będzie ok. Jeśli się rozmiękczy dzieci w szkołach i nauczy tolerancji to będzie mniej brutalnej przestępczości z artykułu 210. To jest mój argument za wprowadzaniem do szkół gender i LGBT.

Natomiast wartości propagowane przez PiS i różne takie instytuty paranaukowe z PiS powiązane prowadzą do wzrostu agresji i przemocy. Często z błahych powodów.

Za przyzwoleniem marszałka Józefa byłoby do Berezy sznurem, von Knoedel, ale co tu dyskutować z ignorancją faktów?
avatar
Wszelka segregacja ludzi

np. ze względu na:

- nie/pełnosprawność;
- kolor skóry;
- poglądy polityczne;
- orientację seksualną;
- nie/wyznawaną religię;
- poziom wykształcenia;
- nie/karalność;
- nie/biedność;
- pochodzenie społeczne;
- kraj urodzenia;
- pokrewieństwo z przodkami;
- itd., itp., co sobie szan. Czytelnik sam tutaj do tej listy dopisze

jest w europejskim prawie

K A R A L N A

Jako Polacy - i chrześcijanie! - żyjemy w sercu Europy rzut beretem od Watykanu. Kto tych generaliów jeszcze nie zna, powinien wrócić do 1. kl. szkoły elementarnej
avatar
Kochaj bliźniego jak siebie samego /"Biblia" Mt 10, 37/
avatar
"Umiała mówić NIE, to był jej błąd, jej grzech" - Lech Janerka mi się tu przypomina. Każdemu wolno być głupim i zarazem każdy ma prawo powiedzieć, że coś mu się nie podoba - to istota wolności. Zmuszanie - nawet jeśli to kmiotki - do akceptacji czegoś, czym ci mądrzejsi chcą ich "nakarmić", to jednak gwałt na wolności. Nie damy wam pieniędzy, bo choć jesteście głupsi od nas, to chcecie być w swoim grajdole wolni, po swojemu? Faszyści nas osaczają.
To nośne medialnie, ale ja czekam na samorządy, które ustanowią strefy wolne od partii politycznych. Nie żeby szedł za tym zakaz, ale istotne ograniczenia w promocji lokalnej na przykład.
avatar
Wolność jednego człowieka kończy się tam, gdzie zaczyna się ograniczanie wolności drugiego".
Ustanawianie "stref wolnych od LGBT" to jawne pogwałcenie wolności życia innych, a więc dyskryminacja.
Dla zrozumienia problemu- na takiej zasadzie miasta/gminy mogą kiedyś ogłosić "Strefy wolne od procesji Bożego Ciała", bo przeszkadzają innowiercom czy ateistom.

... i dla wyjaśnienia pojęcia współczesnych zasad demokracji: rządzi wybrana w wyborach większość, ale ustanawiając prawa nie dyskryminuje mniejszości.
avatar
Ten od malowania krasnoludków napisł:

"A to że miasta straciły po 25 tys. Euro, to pikuś. Więcej mam Umzacu w ciągu roku, niż te grosiny z zatęchłej Uni. Olać to, chociaż to jest bezprawne, jak dowodzi niezależny prawnik, bo co ma kasa do wymiany gospodarczej? To jak z Ruskimi... zakręcą kurek, albo nie? Niech całują nas wszystkich w dupę. Kontenery z zamrożonym gazem ziemnym już płyną do Polski. Niedługo przez Mierzeję Wiślaną haha. Unia, jak będzie podskakiwać, to niedługo będzie Europa bez Uni.
I tak trzymać, legionku. Unia może zakładać kaganiec własnym emigrantom, ale nie nam... ludziom wolnym i niezależnym. Niech żyje Wolna Polska i Marshal Piłsudski."


Już od dawna czekam, na POLEXIT. Nie mam ochoty na wspieranie finansowe takich mądrali jak knoedel i jemu podobnych.

Zamrożony gaz z szaletów USA zagwarantuje niezależność Polsce. Oto wielkie odkrycie, niezwykłego eksperta z dziedziny gospodarki.

Przecież ty knoedel nie masz pojęcia o ekonomii i geopolityce. Oto prosty przykład zrozumiały nawet dla Maliniaka.

Export 2019: Polska -> Niemcy = 28%
Import 2019: Polska Polska << 6%
Import 2019: Niemcy <- Polska = 6%

Powiedzmy że knoedle, które nienawidzą Hitlerlandii, wymawiają owej Hitlerlandii wymianę handlową. I kto tu jest w przysłowiowej dupie?

Ucz się knoedel ucz, "masz wielki łeb, dużo wiedzy się w nim jeszcze zmieści".

Serdeczności
avatar
Jakiś chochlik wdarł się do mojego komentarza, toteż błąd naprawiam.


Export 2019: Polska -> Niemcy = 28%
Import 2019: Polska Polska << 6%
Import 2019: Niemcy <- Polska = 6%

Wszystkiego można się dowiedzieć na stronie:

https://ec.europa.eu/eurostat/de/web/international-trade-in-goods/visualisations
avatar
Kolejne podejście. Niektóre znaki są zbyt skomplikowane i niezrozumiałe w komentarzach, toteż postaram się bez tych znaków :)

Export 2019: Polska do Niemiec 28%
Import 2019: Polski z Niemiec 27%

Export 2019: Niemiec do Polski mniej niż 6%
Import 2019: Niemiec z Polski 6%

Kto jest bardziej uzależniony gospodarczo i od kogo von knoedel?
avatar
I jeszcze odrobina informacji dla zainteresowanych długami własnego kraju.

Ukryty dług publiczny ok. 5 bilionów zł
Aktualny dług zagraniczny ok. 300 miliardów Euro

Oto realia von Knoedel, a ty szabelką wymachujesz - śmieszne!


https://dnarynkow.pl/polska-bankrutem-europy-ukryty-dlug-publiczny-ciagle-rosnie/

https://forsal.pl/gospodarka/finanse-publiczne/artykuly/7760761,nbp-zadluzenie-zagraniczne-polski-spadlo-do-29934-mld-euro-na-koniec-i-kw-2020-r.html
avatar
"Ona pozwala na pokonywanie barier tworzonych przez patospołeczeństwo"

Szkoda, że ten pato-elektorat składa się głównie z ludzi, którzy nawet nie próbują, choć na chwilę się zatrzymać, żeby pomyśleć...
avatar
Edukacja seksualna w szkołach to psi obowiązek współczesnej unijnej pedagogiki, inaczej już co druga uczennica w wieku -nastu lat przyniesie rodzicom niechcianego wnuka, a sierocińcom - kolejnego nadprogramowego wychowanka.

Demonizacja tematyki seksualnej była "dobra" w głębokim średniowieczu, ale - chyba to jeszcze pamiętamy - wielki Wielki Platon /i jego słynna miłość platoniczna/ to przecież czasy wzorcowej demokracji ateńskiej jeszcze odleglejsze.

Jako Europejczyk-Polak może w końcu wreszcie ustal, w jakim realu żyjesz i jakich dawno spróchniałych martwot kurczowo wciąż się czepiasz.

Zawracanie Wisły patykiem - ulubione zajęcie polactwa - to domena tych, co weszli do Unii /i NATO/ po to, żeby czerpać z nich koparkowym czerpakiem - i równocześnie ich fundamentalny gry plan kompletnie ignorować.

Brytyjczycy plują sobie w brodę, to naplujmy też sobie i my
© 2010-2016 by Creative Media