Go to commentsAlegoria o bogaczu i Łazarzu
Text 15 of 28 from volume: Opowiadania historyczno - obyczajowe
Author
Genrepopular science
Formprose
Date added2020-09-19
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views900

`Był pewien człowiek - rodzaj informacji, bogaty, zasobny w produkty rodzajów informacji, który się przyodziewał, okrywał w szkarłatne szaty, ciemnoczerwona barwa otaczająca rodzaj informacji z destrukcyjnymi falowymi nośnikami informacji o całości rodzaju informacji (Iz. 1,18; J 14,17) I kosztowne, duża wartość tkaniny, produkty z rodzajów informacji i co dzień, od zachodu do zachodu słońca wystawnie ucztował, nadmiar produktów z rodzajów informacji` `Był też pewien żebrak, najuboższa grupa społeczna, imieniem Łazarz, według słów, które rzekli przy jego urodzeniu, który leżał, chory u jego wrót, wystawne drzwi owrzodziały, miejsca uszkodzone przez bolesną chorobę` `I pragnął, aby nasycić się, pokarmem - odpadkami, resztkami wystawnej uczty ze stołu, produkt z rodzaju informacji z wystawnymi, w nadmiarze produktami z rodzajów informacji, bogacza, najzamożniejsza grupa społeczna, a tym czasem, zamiast tego psy, rodzaj informacji pożyteczny i użytkowy przychodziły, do niego i lizały jego rany, aby zregenerować miejsca uszkodzone przez chorobę` `I stało się tak, że umarł żebrak, zakończyły się informacyjne oddziaływania żebraka - rodzaj informacji ze wszechinformacją - informacja dla całości i o całości rodzajów informacji, i zanieśli go, do wymiaru wyższej częstotliwości wibracji aniołowie, posłańcy Boga Wszechmogącego, na łono Abrahamowe, praojca zbawionych, wzór ufności, braterskiego wsparcia i wstawiennictwa, gościnności, wiary etc... (Rdz 12,1; 14,14-16; 18,2-8; 18,20-31; 22,1-17) Umarł też, analogicznie do Łazarza bogacz i został pochowany, ciało - rodzaj informacji zostało oddzielone od duszy - informacja o całości rodzaju informacji z destrukcyjnymi falowymi nośnikami informacji myśli, słów i uczynków bez zmiłowania` `A gdy w krainie umarłych, miejsce wiecznej śmierci cierpiał męki, ból, cierpienia, strach, przerażenie etc...Które będą trwały wiecznie. Wtedy rozpoczął się proces tunelowo - falowego kodowania informacji, z wizją i fonią o całości rodzaju informacji z nośnikami informacji destrukcyjnych myśli, słów i uczynków bez zmiłowania (Mar. 9,44; Job 10,21-22; Obj. 21,8) I podniósł oczy swoje, percepcja postrzegania, ujrzał z daleka, w perspektywie Abrahama i Łazarza na jego łonie, wszystkich zbawionych według wzoru praojca Abrahama` `Wtedy zawołał, głośna mowa słów i rzekł: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów: Ojcze Abrahamie, zmiłuj się nade mną i poślij, do wymiaru niskiej częstotliwości Łazarza, nad którym się nie zmiłował, aby umoczył, zanurzył koniec palca swego, miejsce zakończenia ostatniej części funkcjonalnie ukształtowanego rodzaju informacji, w wodzie, rodzaj informacji dla wszystkich rodzajów informacji, i do chrztu - wyznanie i odpuszczenie grzechów (Łuk. 3,3) I ochłodził mi, zmniejszył mi cierpienie język, funkcjonalnie ukształtowany rodzaj informacji do przyjęcia pokarmów i mowy słów bez zmiłowania (Jak. 3,6-12) Bo męki cierpię, ból, cierpienie, strach, przerażenie etc...Które trwać będą wiecznie w tym płomieniu, w środku destrukcyjnych myśli, słów i uczynków bez zmiłowania (Wj. 3,2) `Abraham zaś rzekł: Synu, bez zmiłowania pomnij, pamiętaj, że dobro swoje, doświadczyłeś za swego życia, bez męki i cierpienia podobnie, analogicznie jak Łazarz zło, doświadczył męki i cierpienia bez dobra za swego życia, teraz on tutaj, w wymiarze wysokiej częstotliwości wibracji doznaje pociechy, doświadcza miłosierdzia, a ty męki cierpisz w tunelu uczynków swoich bez zmiłowania, empirycznie i naukowo udowodniony` `I poza tym wszystkim, jest między nami dołączonymi do praojca Abrahama w wymiarze wysokiej częstotliwości, a wami, w tunelu uczynków swoich bez zmiłowania w wymiarze niskiej częstotliwości wibracji rozciąga się, między wymiarami wielka przepaść, brak możliwości przejścia z jednego wymiaru do drugiego, aby ci, z wymiaru wysokiej częstotliwości, którzy chcą stąd, z tego wymiaru do was, do wymiaru o niskiej częstotliwości przejść nie mogli, stamtąd, z wymiaru o niskiej częstotliwości do nas, do wymiaru o wysokiej częstotliwości nie mogli się przeprawić, z wymiaru o niskiej częstotliwości wibracji (Łuk. 16,19-26)

  Contents of volume
Comments (12)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Nie do końca potrafię to przeczytać, nie ten rodzaj narracji, który łapię, ale to spojrzenie jest zupełnie inne od tego, które dotąd spotykałem. Aż tak nie inspiruję się i nie podniecam tą książką, choć jest ciekawa.
avatar
@branimir
Biblia jest wielogatunkowym arcydziełem literackim, napisana z użyciem synonimów, symboli, alegorii etc...Które tłumaczę z pomocą najnowszych odkryć nauki i Ducha Świętego, czyli myśli Boga Wszechmogącego, oraz instrukcją życia w systemie duchowo-informacyjnym. Jezus Zbawiciel wzorem człowieka dla człowieka, aby nie czynić w systemie destrukcyjnych falowych zakłóceń, i nie ponieść konsekwencji.
avatar
Jeżeli w samym tylko 1. zdaniu jest aż

S Z E Ś Ć "rodzajów informacji"

(policz wszystkie już na starcie),

to mamy do czynienia z dez-in-for-ma-cją.

Autor robi wszystko, by nas zniechęcić do pracowicie szyfrowanej przez siebie "Biblii".

Wszystkie prezentowane tutaj "opowiadania", "synonimy", "symbole" i "alegorie" są ani literackie, ani jakiekolwiek.

Skrzętna mrówka znosi do tego mrowiska same śmieci
avatar
@emiliapienkowska
Proszę uzasadnić negowanie i manipulowanie rzeczywistych i rzetelnych faktów biblijnych. Brak uzasadnienia będzie dowodem, że zamieszczasz dezinformację, wskazując innych.
avatar
Proszę zadać sobie trud policzenia WSZYSTKICH użytych w tym "opowiadaniu" rodzajów informacji - i te męczliwe kompulsywne powtórki po prostu z niego wykasować.

Po takim zabiegu tekst będzie co prawda chudszy o 3/4, ale nabierze cech w miarę komunikatywnego przekazu
avatar
W nieskończoność piłowane i maglowane tutaj częstotliwości i wibracje również zaśmiecają wszystkie piękne te biblijne alegorie i przypowieści.

Ale to już nie do Autora pretensje, w rzeczy samej, przyznaję
avatar
@emiliapienkowska
Uzasadnienia brak, zamiast tego żądasz usunięcia fundamentalnych właściwości cząstki elementarnej, czyli rodzajów informacji zamieszczonych w wirowej formie energii o różnej częstotliwości wibracji.
avatar
Cząstki elementarne, wirowa forma energii i różne rodzaje częstotliwości i wibracji to chemia fizyczna, optyka, akustyka, fizyka korpuskularna i/lub kwantowa (??)

a publixo to portal literacki. Piszemy tu wiersze, piosenki, reportaże, humoreski, bajki, romanse, horrory, prace krytycznoliterackie, poematy itp., itp., itp
avatar
Nie, to nie chemia fizyczna, optyka, akustyka, fizyka korpuskularna i/lub kwantowa tylko pseudonaukowy bełkot.
avatar
@emiliapienkowska
Biblia jest wielogatunkowym arcydziełem literackim, która uświadamia prowadzi do konkluzji, wydarzeniami dramatycznymi, a nawet zabawnymi. czyli dla każdego archetypu o różnej percepcji tych samych wydarzeń.
avatar
@leo
Proszę uzasadnić, brak uzasadnienia będzie dowodem, że piszesz o sobie, wskazując innych.
avatar
Uzasadniam, co następuje:

Każdy rodzaj informacji jest taką lub inną częstotliwością w kHZ o wysokiej, średniej a czasami nawet niskiej wibracji częstotliwości wirowej formy rodzaju informacji,
więc ta energia wibrowania jest zakłócaną lub nie częstotliwością rodzajów informacji.

Temat - rzeka
© 2010-2016 by Creative Media