Go to commentsplują nam w twarz
Text 46 of 193 from volume: to jest już koniec
Author
Genrehumor / grotesque
Formblank verse
Date added2020-09-20
Linguistic correctness
Text quality
Views1332

Ustawy ustawki

sesja poprawkowa do poprawy

opuście nasz kraj łajdaki łajzy

Chazary kurwy neokomuchy eunuchy

złodzieje pismaki i zdrajcy z ulicy


odpierdala uczeń Sorosa Rafał niedojeb

Ryś wykopany dalej rwie banany

małpa człowiek protoplasta

kolejna zdrada okradli nas kolejny raz

Donald kojarzony z gumą do żucia

potem na asfalt na ulicy


nadciągają Żydzi Krzyżacy

ruscy rodacy koleją odjechali

pozostały pustostany i nostalgia

nową armię mamy są Amerykany


my są pany mamy glany

łopaty by się okopać

w dniu ostatecznej zdrady


pójdziesz walczyć wróg jest nieznany

stworzą kolejny rząd z dal od domu

by powrócić wyrwać cię ze snu

wewnątrz trzeba posprzątać

wszystko zburzyć zasiać ziarno

zapuścić kosę i żniwa napocząć


  Contents of volume
Comments (11)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Coś bym tu wygładziła, ale mimo wszystko z tą formąoraz przesłaniem zgadzam się w 100 %.

Serdecznie :)
avatar
Ciekawy jestem dla ilu państw w Europie określa się im rzady poza ich granicami .
avatar
Unii się marzy imperium, w którym będą ustanawiać prawa równe dla wszystkich, ale niestety nie da się wszystkiego zrównać. To, co będzie wystawać będą obcinać nowym projektem, który zmieni system głosowania, na większościowy, a nie jednomyślny. Tęczowa monokultura, z jasno określonymi graniami, co wolno, a co nie wolno.
W taki sposób Unia przekształca się z gospodarczej Unii w... Polityczną. Radzą nad klimatem, a Niemcy wycięli w pień kilkusetletni las, około 200 ha i tam będą wydobywać najgorzej zanieczyszczony węgiel brunatny, bo konstytucja stanowi, że dobro ojczyzny ma zawsze ma priorytet przed dobrem obywateli. Tak przestrzegają swojej konstytucji, a nam niestety nie dają przestrzegać.
Las Hambach położony między Kolonią a Akwizgranem należy do najstarszych lasów mieszanych w Europie Środkowej. Z pierwotnych 4100 hektarów lasu zostało już tylko 15 procent. Właścicielem terenu jest koncern energetyczny RWE, który od lat 70. (wówczas jeszcze jako Rheinbraun) dokonuje systematycznej wycinki i wydobywa w tym regionie węgiel brunatny. Las istnieje tam już 12 tys. lat! Ekolodzy mieszkają już od 6 lat na drzewach tego lasu i coraz brutalniej są traktowani przez policję.
Wieś Immerath w Nadrenii Północnej-Westfalii powoli znika z powierzchni ziemi, a z nią zabytkowa katedra Świętego Lamberta. Protesty nie zdały się na nic. Zwyciężył gigant energetyczny RWE Power, który rozpoczął burzenie katedry. Na jej miejscu ma powstać odkrywkowa kopalnia węgla brunatnego. Tak się traktuje sprawy klimatu we własnym kraju, a od Polski wymaga się likwidacji kopalń.
Nie można pozwolić na powstanie tego Imperium Bezprawia i Zła.
Anglicy już pokazali fucka. Kto następny?
Yaro, już zaczynam Cię lubić. Brutalnie opisałeś prawdę. Kłamstwa chodzą w białych kołnierzykach.
avatar
Po co nam szukać daleko u Niemców , Anglików .
Kilka lat temu w Nowej Dębie spłonęło podczas strzelań 300 hektarów Puszczy Sandomierskiej i wrzosowiska .Buduje się nowa autostrada Karpatia łącząca kilka krajów .Wystarczy spojrzeć na mapę fizyczną zobaczyć gdzie leżą lasy i jak idzie ta trasa i przeliczcie sobie ile hektarów zostanie wyciętych , wypatroszonych by tiry z towarami mogli podróżować .
Dalej problemy ze śmietniskami nie ma wystarczy podpalić i puścić w atmosferę niech trują Polaków . Puszcz Białowieska po co wycinać drzewa z kornikiem gdy był ku temu czas teraz trzeba wszystko wyciąć w pień.
Opryski pól giną pszczoły no i co z tego nie będzie pszczół ale będzie GMO. Pozdrawiam
avatar
Z ostatnią opinią autora się nie zgadzam ani z tonem wiersza choć myślę podobnie. Zalecam powściągliwość.
avatar
To co się dzieje nie mieści się w kanonach zdrowego rozsądku .Będę powściągliwy . Pozdrawiam...
avatar
Jeszcze jedno uczą nas tolerancji gdzie Polska od zawsze słynęła z tolerancji innowierstwa zawsze gościła różnych gości była schronieniem dla wszystkich potrzebujących i prześladowanych .Koniec
avatar
Niepodległość nie polega na tym, że
w jej Święto urządzasz sobie kosztowną /finansowaną z kieszeni Podatnika/ imprezkę.

Niepodległość to ODPOWIEDZIALNOŚĆ

- za dobrostan własnej kobiety i własnych dzieci;
- za dobrostan własnego domu;
- za dobrostan swojego sąsiedztwa;
- za dobrostan swojej małej gminy;
- za dobrostan swojej Matki-Ojczyzny.

Przed i po każdym przemarszu -

czego byś w Polsce nie świętował

od Nowego Roku, przez 3. Maja, Boże Ciało, Dzień Świstaka aż po 11. Listopada -

wszędzie MZK miało kupę roboty ze sprzątaniem.

Na koszt Podatnika. A ten - statystycznie - NIE BYŁ na żadnej z tych manifestacji!
avatar
wewnątrz trzeba posprzątać

itd., itd.

(patrz światłe rady)

Ale nie ma sprzątania tam, gdzie człowiek nie radzi sobie z samym sobą

i dzień po dniu /nawet w Święto/ w jego życiorysie jest tylko śmiecenie!
avatar
Plują nam w twarz (vide nagłówek)

na koszt przeoczonego w tym odwiecznym klinczu Podatnika. To w jego wszystkich dziurawych emeryckich i matki z dziećmi kieszeniach grzebią wszyscy ci Matki Polski naprawiacze.

Najsampierw napraw - na własny koszt! - własną biografię
avatar
Bogatą mam biografię:)Pozdrawiam:)
© 2010-2016 by Creative Media