Go to commentsPolskie Lwice stają do walki
Text 62 of 68 from volume: Wierszyki Michalszki
Author
Genrehistory
Formpoem / poetic tale
Date added2020-10-26
Linguistic correctness
Text quality
Views1096

Polskie Lwice stają do walki


Piątkami w maseczkach szły

Z okrzykiem żalu i prośby...

Wzięły kurs na Żolibórz,

Tam spotkały je groźby.


Straszyć POLSKIE KOBIETY?

Traktować je pałami?

Zapomnijcie pisiory!...

Wszak dziś już są — LWICAMI.



  Contents of volume
Comments (18)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Uważaj Michalszko, bo pewna (kobieta) chce cię wysłać w odosobnienie.
nie dajcie się kobiety. popieram!
avatar
Tak, polskie kobiety stanęły do walki. My ramię w ramię z Wami.

PS. Sugeruję małe poprawki, dla wzmocnienia wymowy wiersza i rytmiki (oraz wyrównania jednego wersu):
- Z wściekłością, już bez prośby*
- Od dziś one - LWICAMI.
avatar
Ale mnie ubawiłeś, Pulsar... Jest taka (kobieta)? ;) Ha, to jedyne, co mi może zrobić, to na kancik skoczyć. ;D
Miło mi, że popierasz kobiety. Prawdziwa POLSKA KOBIETA nigdy się nie daje.


Hardy, kobiety się bardzo cieszą, że mają Wasze wsparcie. Z nim zwycięstwo jest pewne. Dzięki za wskazane poprawki.
avatar
Ty, Michalszko, nie chwal lwic,
bo Cię zniszczy dama NIC!
avatar
Luft pumpen może ta dama NIC,
Wszak dla Michalszki — zbyt wielkie nic.
avatar
A ja widziałem baner ,, wściekłe ku.wy,, same tak się określiły.
Czarny baner na szerokość ulicy z białym napisem .
A może to prawda ? Zapewne nie kłamią :-)
avatar
Ale śmieszne, Rozar. Ja takiego nie widziałam... Ale gdyby nawet i był, to nic w tym nadzwyczajnego. Kobiety, jak same mówią, idą na całość i celowo będą używać wulgaryzmów... Czy komuś się to podoba, czy nie.
avatar
Ta niby dama, to wielkie NIC,
ma mętlik w głowie i ...
avatar
Niestety nie umiem wkleić w opiniach obrazu-
ale proszę mi wierzyć.
Niestety autorko według mnie nic złego się nie wydarzyło a reakcje są straszne .
Dodam tylko że uważam to za temat zastępczy - byśmy się darli o ,,incydent,, . W tym samym czasie weszła ustawa do obowiązku się szczepienia i są doniesienia że UE kupiła 400 milionów szczepionek od firmy Johnson & Johnson z czego 40 milionów ma przypaść Polsce i my w to wchodzimy.
Temat aborcji był wielokrotnie wykorzystywany by zakryć niewygodne procesy.
Dlatego proponuję - o ile uzna Pani mój wywód za zasadny nie poruszać więcej tego tematu . -Jako sztuczny .
Jestem zwolennikiem tego rządu więc proszę docenić mą krytykę .
avatar
Oglądam filmiki z zajść -
Stoją pod kościołem i krzyczą ,,wypierdalać,,
Czyż to nie jest upadek - jak można n tak się zachowywać.?
avatar
To, co mnie w tej sytuacji zdumiewa /a wiele już moje oczy widziały/ - to to, że Polki

po raz kolejny

zostały z tym swoim krzyżem

s a m e

Urodź dziecko tak kalekie, że nie będzie przypominało nawet żaby, pozbawione głowy będzie cierpiało, nie będziesz z nim mieć żadnego kontaktu przez resztę jego życia, karm je dożylnie, wychodź z nim w wózeczku na spacerki i żyj spełniony jako rodzic
avatar
90% samotnych rodziców, opiekujących się kalekim dzieckiem, stanowią kobiety.

To ojcowie porzucają "uszkodzone" potomstwo - nie matki!
avatar
Łatwo to wypowiadać się na temat podłości tych dziwek, szmat, suk etc., etc., które - W PANDEMIĘ?? - wyszły z protestem na polskie ulice,

kiedy się samemu NIGDY nie było samotną matką, skazaną na codzienną golgotę, bo społeczeństwo tak religijne jak nasze nie potrafi w niczym jej pomóc, chociaż wspiera Owsiaka, psy w schroniskach i loty na Marsa!

Może zamiast tak te heroiczne dziewczyny lżyć i znieważać, ustalą Państwo codzienne dyżury i zastępstwa w tych okaleczonych "rodzinach" tak, żeby matka mogła choć trochę na tej swojej drodze krzyżowej wytchnąć??
avatar
Michalszka, dlaczego Ciebie tak nienawidzą? Cóż takiego przegapiłem? Myślę teraz o wielu komentarzach które przeczytałem na Twój temat w najnowszych produkcjach spółdzielni anty zwyrodnieniowej.
avatar
Rozar, ależ ja doceniam Twoją krytykę. Też mi się nie podoba ta sytuacja z kościołami. Ale lawina ruszyła i nie da się tak szybko zatrzymać. Ludzie wściekli reagują emocjonalnie. A że kościół zbyt głęboko wszedł w politykę, to będzie teraz atakowany. Sam jest temu winien.
Jestem realistką i zawsze uważałam, że PiS nie ma szans na długie rządy, bo Polacy nie poddadzą się żadnej dyktaturze. Bunt mają we krwi.


Emilio, dziękuję za Twój niezwykle emocjonalny komentarz. Zgadzam się z Tobą. To zawsze mnie przerażało, że w tak katolickim kraju takie rzeczy mają miejsce. Cóż za hipokryzja!...I biegiem do kościoła.:(
avatar
Legion, nie domyślasz się?... Bo mieszkając za granicą, mam czelność krytykować PiS; bo jestem przeciwko chamstwu i znieczulicy; bo jestem przeciwko obecnemu polskiemu kościołowi; bo krytykuję kler; bo nie znoszę nietolerancyjnych ludzi, ksenofobów, rasistów... etc.

A szczególnie dlatego, że kocham życie i uważam się za szczęśliwego człowieka. :)

Też dlatego, a może przede wszystkim, że pozwoliłam sobie na zbanowanie dwóch tutejszych bufonów i ich całkowicie ignorować... Pewnie już wiesz kogo... Każdy wie.
avatar
Wyszły na ulice
Polskie Lwice -
Kielce czy to
Bytom, Wadowice -
Żeby ból swój
Tu wykrzyczeć!
avatar
Emilio, jutro, w 39 rocznicę stanu wojennego, wykrzyczą jeszcze więcej... I chwała im za to! :) W nich i w młodzieży nadzieja.
© 2010-2016 by Creative Media