Go to commentsI tyle. Pamięci jedynego Dziecka
Text 54 of 62 from volume: Kobieta
Author
Genrehorror / thriller
Formpoem / poetic tale
Date added2020-10-26
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1185

Różowy i syty usnął 

przy pełnej piersi na 

zawsze. Nie dopatrzyła jego 

anielskich skrzydeł. Zdławiła 

ją niema rozpacz


25.10.2020

  Contents of volume
Comments (12)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Dobry obraz - jak malowany, głęboki i poruszający.
avatar
I proszę, NIEMIECKIE TABLICE REJESTRACYJNE:

W Szczecinie około tysiąca - w większości młodych - osób wyszło na rondo przy placu Szarych Szeregów w centrum miasta, blokując ruch samochodów. Wiele z nich przyniosło ze sobą transparenty i plakaty, na których widniały hasła m.in. „Myślę, czuję, decyduję”, „Rząd nie ciąża, da się usunąć”; przeważały hasła zawierające wulgaryzmy. Tymczasem na Twitterze pojawiło się nagranie, na którym widać oklejony transparentami „PiS OFF” oraz „Wyp…lać. Kobieta nie inkubator!” z… niemieckimi tablicami rejestracyjnymi.

Nagranie wywołało spore zamieszanie w mediach społecznościowych. Jego autor zastanawia się, czy jest to „pojedyncza jednostka wsparcia, czy część szerszej akcji”.

Teraz więc zrozumiała ta "Michalszkowa" (nad)aktywność, która bezpiecznie grzejąc szerokie cztery litery w Reichu, śmie pouczać rodzimy kraj, z którego w swoim czasie spier...
avatar
Zacna, Befano, nie nasza to wina, że wielu cierpi na bezmózgowie. Ja takiej oszołomki nie widziałem w życiu.
Psy wieszają na Kaczyńskim, a przecież to nie Kaczyński wydał werdykt, lecz konstytucjonaliści z Trybunału Konstytucyjnego. A co ma kościół do werdyktu? Kościół broni życia i z pewnością cieszą się z wyroku TK, ale do qurwy nędzy... nie mieli wpływu na werdykt.
Demonstracja kobiet w pewnym mieście nakrzyczała na przechodzącego księdza: Pokaż macicę, pokaż macicę... wy.... dalej, j...bać kościół! Jak się okazuje młode kobiety miały po 13 i 14 lat i pojęcia nie mają o byciu prawdziwą kobietą. Walą się w dyskotekowych ubikacjach, na ławkach w parku i pod byle ścianą, bo teraz tak to wygląda. Nie ma zasad, świętości, qurewstwo, rozpasanie seksualne i totalne wyuzdanie. A dlaczego? Bo te młode, 13-letnie bladzie muszą gdzieś się pozbywać dzieci, gdzie trudno ustalić ojcostwo, bo je... baków było wielu, a tatusia nie ma.
To lewicowy bolszewizm atakuje nasze bastiony młodej demokracji. I nie chodzi tutaj o zakaz aborcji, a o niepokój, zamieszki i tworzenie pozorów państwa bezprawia. Znam wiele mądrych blondynek, ale tu na publixo jest jedna, która potwierdza prawdę zawartą w kawałach o blondynkach. Nawet gdyby się przefarbowała, to i tak nie ukryje braków wewnątrz głowy. Mentalna bieda, mentalne ubóstwo i fobia pisania wszystkiego i o wszystkim. Nawet wiem, jak się taka choroba nazywa, ale to niczego nie zmieni. Rozumu się chochlą nie naleje.
A najbardziej wqurwiające jest, że osoby mieszkające za granicą Polski mają zawsze najwięcej o Polsce do powiedzenia, a przecież świadomie opuścili ojczyznę za chlebem i tak naprawdę mają ją gdzieś. Kompleks bycia Polakiem za wszelką cenę wyprowadza "patriotyzm" polonusów w ślepą uliczkę ich własnej, emigracyjnej zgryzoty.
avatar
Oglądam relacje spod kościołów - no nieprawdopodobne zdziczenie !!!
avatar
Nie, Rozarze, tylko czcza nuda! A dlaczego "nuda"? Bo nie raz i nie dwa odbywały się od 2015 roku wielorakie protesty tzw. oPOzycji, które szczęśliwie omijały moją rodzimą Wieliczkę, choć takie czy inne wyniki wyborów zawsze były do przewidzenia. Nawet KOD protestował dwuoosobowo, nawet Trzaskowski ze swoją świtą nie zebrał odpowiedniego "tłumku", lecz dopiero dzisiaj, gdy wszystko pozamykane a niepełnoletni nie mają co ze sobą zrobić, to się zaczęło.
Kiedy było już bardzo ciemno, za forumową namową tut. Młodych Demokratów ci protestujący pospacerowali sobie od szybu Regis pod Kopalnię Soli, ponieważ rzekomo "pisowska" i tam - w okolicy Alei Jana Pawła II oraz Szybu Daniłowicza - przez około kwadrans darli jadaczki, co należy uczynić z tym PiSem.
Prowodyr zachęcał, dziewczyniny knajacko piszczały. Później mieli się przenieść pod biuro poselskie pani Urszuli Ruseckiej - wieliczanki.
Gdyby nie covid i związany z tym lock down, to nadal byłoby wyjątkowo cicho oraz spokojnie.
Bowiem nie jest to sprawa samej niechcianej ciąży: tu znowu Soros sypnął groszem, Putin dorzucił, epidemia przyklepała, gadzinówki podchwyciły, czytelnicy natomiast - z różnorakich stron - wyprowadzają wnioski. Zwłaszcza w momencie, kiedy od kilkunastu lat nakręca się nienawistna spirala wobec katolików, która w obecnej chwili niemalże wybrzmiewa dlań obelgą.
avatar
Studenci UG podczas wykładów Jakuba Steliny, orzekającego w TK, w sprawie aborcji, odczytali apel o rezygnację Steliny z funkcji wykładowcy akademickiego.

To jak będzie? Wymienicie studentów na młodzież wszechpolską z zawodówek? Zamkniecie uczelnie? No? A może wystarczy zlikwidować wydział? Dacie radę, nie?
avatar
"Lwice idą po was"! Oczywiście, że podkradziony tytuł łącznie z formą samej pisaniny a la Gałczyński i jego "Pieśni o żołnierzach z Westerplatte".

Legion, jak każdy średnio rozgarnięty quasi demon, zadaje swoje (nie)śmiertelne pytanie typu: "Za co cię [...] nienawidzą"?

U mnie, Legionku, nie istnieje coś takiego jak "nienawiść" wobec Człowieka, w tym także wroga. Ja nienawidzę jedynie głupoty. Gdyby za ową głupotę dawano Noble lub insze Oscary, to twoja protegowana w tym konkretnym przypadku byłaby bezkonkurencyjna!!!
avatar
Befano, ale przyznaj, że najgorsze są te szczylówy, co niosą tabliczki z napisem "jebać PiS" i "wypierdalać", nie? Jedna, taka nastoletnia szczylówa nawet do mikrofonu wykrzyczała "Jebać PiS". Zamiast różańców noszą pentagramy. Matka powinna toto za kudły wytargać i po mordzie natrzaskać, prawda? Boska chyba? A może one nie mają matek? Z in vitro są albo co gorszego? Co to będzie z tego? Von Knoedel już napisał, nie? Kurwa mać! Co to się wytwarza na świecie? Wojna.
avatar
Chwilowo pozwolę odpocząć św. Archaniołowi. Na razie z idioctwem poradzę sobie sama :-D :-D :-D
avatar
Miał rację Knoedel, że niniejsza "blondynka" przebiła wszystkie dotychczasowe (naturalne blondynki, do których i ja się zaliczam) kretynki, kiedy coś podobnego smaży na własnym pocie:

"Bo mieszkając za granicą, mam czelność krytykować PiS; bo jestem przeciwko chamstwu i znieczulicy; bo jestem przeciwko obecnemu polskiemu kościołowi; bo krytykuję kler; bo nie znoszę nietolerancyjnych ludzi, ksenofobów, rasistów... etc.

A szczególnie dlatego, że kocham życie i uważam się za szczęśliwego człowieka. :)"

"Chamstwu i znieczulicy", powiadasz kobiecinko? Tak znieczulicy, szczególnie wówczas kiedy zamieszczasz swoje bzdety na temat posiadających "klawe życie", bezdomnych?

Nie ma, bita w ciemię łopatką do piaskownicy, kobiecinko, "obecnego kościoła". "Obecny kościół" trwa od ponad dwu tysięcy lat, zmieniają się jedynie ludzie.

"Nietolerancyjni ludzie"? I to pisze ktoś, co w bezczelny sposób swoimi zdymkami uwidacznia czyjąś nędzę [zob. wyżej]?

PiS mnie nie interesuje ani twoi bliżej niedookreśleni "ksenofobi"; ciekawa wszak jestem, kto oraz w którym momencie zamieścił na PubliXo treści rasistowskie?

Tak, tak: tylko jedyna PubliXowa nad-blondynka owo "życie kocha" oraz "uważa się za szczęśliwego człowieka". Tylko ona, ponieważ inni już do tego szczęścia prawa nie mają!
avatar
Abym nie zapomniała, żeby przypomnieć:

https://www.publixo.com/text/0/t/34294/title/Bezdomny_to_ma_klawe_zycie

I to zamieszcza w swoim zbiorku "Pół żartem, pół serio" ta, co niby nie "znosi chamstwa i znieczulicy" a przy okazji "kocha życie"?...
avatar
Glosa:

https://wiadomosci.dziennik.pl/opinie/artykuly/7991450,joanna-racewicz-wpis-dzieci-wyrok-tk-aborcja.html

Dziękuję Ci, Boże, dopowiadam. Na swój sposób jestem szczęśliwa. Dzięki Twojej, Panie, Opatrzności, a mojemu - bardzo długiemu - "mądrzeniu".
© 2010-2016 by Creative Media