Go to commentsAborcja tańczy
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2020-10-28
Linguistic correctness
Text quality
Views884

Aborcja tańczy


Aborcja tańczy radośnie na ulicach miast, kiedy Kaczyński wzywa swoich do obrony Kościoła, do użycia środków bezpośrednich, ale moje dzieci już tam nie wejdą. Być może już nigdy nie wejdą do ich Kościołów. Być może, bo satanizm nie wyklucza, lecz jest odwrotnością wykluczania. Satanizm się zmaga z sobą samym. Kto czyta, ten wie: satanizm ma więcej męczenników, niż fundamentalista szarych komórek. Zatem niech będzie tak: młode kobiety, nastoletnie, prawdopodobnie uczestniczki protestu pobite do nieprzytomności na ulicy. Przez obrońców Kościoła. Czy przeżyją? Nie, jeśli polski karzeł powie jeszcze jedno słowo. Wystawi go Kościół, a wydadzą Judasze, którzy z nim zjedzą ostatni posiłek.


Już koniec. Czuję ten zapach w powietrzu, intensywny jak nigdy dotąd. To strach, kumulacja strachów. Dochodzi zewsząd. Wdziera się w nozdrza i uderza do głowy. Tak pachnie zwycięstwo. Albowiem cokolwiek się nie stanie, to już się stało.


W obrębie każdej religii, a było i jest ich wiele, powstaje z czasem fundamentalizm, ponieważ część populacji ma skłonność do idealizowania, ortodoksji i zamordyzmu. Pozostając w iluzji uznają każdego odstępcę za szatana czyli przeciwnika. Jeśli nie jesteś fundamentalistą, to już jesteś satanistą. Ale jeśli będziesz mnie czytał, zostaniesz satanistą prawdziwym. Dlatego, że satanizm odrzuca audyt, który jest kluczowym mechanizmem dla tworzenia fundamentalizmów religijnych. Zaś wolna wola i przestrzeń osobista są niepodważalne.

  Contents of volume
Comments (21)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Legionku nie podniecaj się tak rewolucją. Już kilka lat temu razem z nacjonalistami wjeżdżałeś do sejmu na harleyach. Bawisz się w oszołoma Jackowskiego?
Dowiedział się w którym jeziorze utopił się Woźniak-Starak i przewidział miejsce zwłok... o jakieś 11 kilometrów. haha
Nic nie będzie. Będzie lockdown i wyłapią hołotę za łamanie obostrzeń. Taki scenariusz będzie, macicznej rewolucji. To wielka żenada dla Polaków, co ta hołota wyprawia w miastach.
Legionku, zatem śpij spokojnie. Satanizmem nas nie strasz, bo to opcja dla wylęknionych maluczkich. Zdepresjonowanych, zakompleksionych bluźnierców.
Miotasz się już parę lat z tą rewolucją, a tutaj, na działkach, nic się po prostu nie dzieje.
Przestań się dręczyć cipną rewolucją i oddaj się szatanowi. On Cię z pewnością ukołysze.
avatar
"Ja też nienawidzę tego Kościoła. W sensie: tego. Nie Kościoła w ogóle. Tego Kościoła, który stał się absolutnie jakąś - przepraszam za wyrażenie - ladacznicą polityczną - dodaje o. Szustak
- Ten autorytet budowany na układach, polityce i statusie społecznym to wszystko musi w gruzy upaść, rozwalić w pył, żeby nie został kamień na kamieniu - podkreśla duchowny".
avatar
Legion, pierwszy raz słyszę o tym ojczulku. To w końcu ksiądz, dziennikarz, publicysta, czy wędrowny kaznodzieja?
Myślę, że chyba nie w tym kościele śluby składał, co powinien. Bardziej zajmuje się polityką, internetem i zbieraniem kasy na pomoc. To do mnie nie przemawia. On chce wszystko w gruz zamienić, a przecież nie cały kościół jest zły, pedofilny i kanciarski. Jest i było wielu porządnych księży. Niech zagruzowywuje poszczególnych księży z czarnej, niechlubnej owczarni, a nie od razu cały kościół. A pewnie siebie widzi na czele nowego kościoła? Skąd my to znamy.
avatar
Ja rozumiem, że Tobie, von Knoedel nie ma sensu czegokolwiek cytować, ale zacytowałem, żebyś przejrzał, iż masz wrogów większych przede mną, bo ja nie namawiam do rozwalania Kościoła, lecz do odstąpienia od niego. A to jest zasadnicza różnica. Tym bardziej, że w poprzednim tekście pisałem, żeby oszczędzić zabytki. Zatem wzywam do odstąpienia, bo skoro Bóg was opuścił, to dlaczego ludzie mają trwać przy was?
avatar
Legion, cytat takiego ojczulka dowodzi tylko jednego, że w każdej owczarni znajdzie się czarna owca.
To jest dla mnie to samo, gdybym Ci zacytował mojego sąsiada. To pan Szustak reprezentuje kościół, czy księży katolickich? Bo kościół ma już 2000 lat, a pan ojciec Szustak 44 lata.
W tych czasach wystarczy gębę otworzyć i zaraz stajesz się celebrytą, czy medialnym bohaterem wydania dziennika telewizyjnego. Wystarczy tylko kogoś zj...bać, albo wejść do dupy.
avatar
Satanizm jest o wiele starszy. To tysiące lat zmagań z fundamentalizmem. Zawsze możesz przejść na satanizm, von Knoedel. Lepsze to, niż zgrzytanie zębami.
avatar
Groźna, ale, niestety, realna wizja. Świetny tekst; zbęcny przecinek przed "niż", brakuje go przed "uznają".
avatar
Takie pożyteczne jak papier w szraczu.
avatar
Na razie są atakowane kościoły, a protestujących nikt nie atakuje, więc marzenia o ofiarach wśród demonstrantów maja mniejsze prawdopodobieństwo spełnienia się niż możliwość ofiar wśród prześladowanych obecnie chrześcijan. A swoją drogą pytanie, dlaczego prezes wzywa ludzi do obrony kościołów zamiast, jako wicepremier odpowiedzialny za bezpieczeństwo, wysłać policję?
avatar
Świetny tekst. Surowy a prawdziwy do bólu.

PS./ Rzadko (pod obcym tekstem) odnoszę się do komentarzy innych. Tym razem zapytam Bartymeusza (ocenę poziomu jego "komentarza" pozostawię innym) - dałeś za :poprawność językową" ocenę "dno". Znaczy tekst powinien być zapisany tragicznie, z mnóstwem błędów ortograficznych, fleksyjnych, gramatycznych.
Szukam tego mnóstwa błędów i nie mogę znaleźć. Pomóż mi więc, Bartymeuszu i wskaż je, za które to błędy dałeś ocenę niedostateczną "dno". Portal literacki jest też formą nauki dla innych. Oczekuję z niecierpliwością.
avatar
Mentalność stada
Surowo tu wymaga
Podporządkowania,
Ławicy reagowania.
Jeśli się wychylasz,
Z rojem nie zapylasz -
Precz stąd zaiwaniaj!
avatar
Miecz ten jednak jest obosieczny.

Co zrobi ławica, kiedy zginie matka??
avatar
Legionkowi stanęło i stoi: mózg w poprzek a oczka w słup :-D
avatar
Kukła w kukle ma jakieś problemy z pisaniem, Befano.
No cóż... nie każdy może sensownie pisać. :)
avatar
Dla satysfakcji moich oponentów, postanowiłem im pokazać co to znaczy dokonać rzetelnej oceny:

Dno, po prostu dno. Nawet Limerycki widzi, że to dno i mu cały czas wytyka, tylko mu kadzi za przekaz, żeby ludzi wkurwić. Kto nie widzi, że to dno, ten sam jest dnem. Szatanek pierdolony. Trauma z dzieciństwa. Pies go wyruchał w dupę w przedszkolu i od tamtej pory tak ma. Szkoda komentarzy na takie dno. Pół rodziny miał w UB, a mama spółkowała z pułkiem. Leki bierze na głowę, ręce i nogi. Jak go namierzą, to mu grupę inwalidzką zabiorą i będzie się czołgał do roboty albo zdechnie pod płotem jak pies. I będzie tak leżał, aż go robaki opierdolą, bo nikt tego ścierwa nie będzie grzebał.
avatar
Widzisz, Legionku, jak cię przejrzałam?

:-D
avatar
Gdzie tam przejrzałaś. To stek przecież, ale masz okazję go przebić. Dawaj!
avatar
Legionku, aleś się pod q...rwił. Aż kurwiki mi latają przed oczami.
Kiedy napisałem "kukła w kukle", to przecież nie miałem Ciebie na myśli. Kukły, to polonusy rozsiane po świecie, jak pestycydy. Za wszelką cenę chcą uzdrowić Polskę, którą kiedyś kopnęli w dupę.
Ty jesteś niewolnikiem szatana i tez Tobą manipuluje, jak TVN widzami. Poczucie wolności ma różne oblicza, zależy do kogo się należy. Prawdziwa wolność nie istnieje. Mamimy się jej poczuciem, a ona trzyma ręce z tyłu, żebyśmy nie mogli zauważyć, że skuta jest kajdanami obyczajów, prawa i codziennego życia, przypominającego kierat, w którym nie wolno nam się zatrzymać. Dopiero śmierć czyni nas naprawdę wolnymi ludźmi, ale tego już nie doświadczymy.
avatar
Filozofia, religia i ideologia kończą się tam, gdzie zaczyna się przestrzeń osobista. Takie jest prawo naturalne i nic nie zmieni tego, że uważasz inaczej. Chwilowo tylko, system może wtargnąć w ten obszar. Chwilowo, von Knoedel. Z czasem dowiesz się więcej o prawach naturalnych, a kiedy je zrozumiesz, zostaniesz satanistą jak większość rozumnych istot na Ziemi.
avatar
... opierdoleni przez robaki, jak wspomniałeś wyżej.
avatar
Audyt jest kluczowy dla tworzenia fundamentalizmów? Audyt jest immanentnym dla gnozy, a ta daleko jest od fundamentalizmu. Bardzo inaczej patrzę na świat.
Ale zawsze z ciekawością czytam rzeczy pisane z tak odległej ode mnie perspektywy.
© 2010-2016 by Creative Media