Go to commentsFinisz snów o ściąganiu uzdy
Text 237 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2020-11-07
Linguistic correctness
Text quality
Views793

`W pierwszym rzędzie dołożymy wszelkich starań, by pomóc naszym przyjaciołom z Europy środkowej w powrocie do liberalnej demokracji` - przyszły protektor z USA.


Co to znaczy? Co to znaczy?


Wydaje się, że:


Gender! LGBT! Axel Springer & dwóch rosyjskich miliarderów of TVN and Onet! Pluralizm religijny. Aborcja na życzenie. Eutanazja. I mnóstwo innych wartości liberalnych.


A w tle:


Upadek hierarchów kościelnych. Czarna pedofilia we wszystkich mediach przez najbliższe lata. Odszkodowania zamiast tacy. Ogólnie, to lipa taka, że chuj. Tak powiedziałby każdy zwykły człowiek - wyborca.


Rosnąca liczba ofiar pandemii, w tym pośrednie ofiary, na przykład: zbyt późno wykrytych, lub nie leczonych nowotworów. I rzecz oczywista: przerzucanie odpowiedzialności.


Powiązanie wypłaty funduszy unijnych z praworządnością i większościowe głosowanie budżetu UE.


Rolnicy z ciężkim sprzętem i wypasionymi ciągnikami w pogotowiu.


Generalicja w stanie spoczynku, rezerwa i część czynnego dowództwa wszystkich służb państwa w pogotowiu.


Młodzież i dzieci w furii.


Kobiety w furii.


Pedały w natarciu.


Papier wartościowy na wyczerpaniu.


Strach i rozłam w teatrze dobrej zmiany. Bunty, niesnaski i zgrzyty na porządku dziennym.


Kaczelnik umordowany jak pies latający od suki do suki. Czy, tam, kaczki.


Lipa taka, że chuj. Każdy, zdrowy na umyśle człowiek musi przyznać.


  Contents of volume
Comments (4)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Kogo? - i czego?? - nauczyła w pięknym naszym k/raju stara jak świat ludowa nasza mądrość:

"Nosił wilk razy kilka - ponieśli też wilka!"

Niewyuczalność całych zmarnowanych pokoleń, którym

zamiast wiedzy - i sprzężonych z tą wiedzą wartości -

pcha się do głowy świeczkę
avatar
Napisałam

PCHA SIĘ DO GŁOWY S I E C Z K Ę

i coś urwało całą resztę..., tylko co?

Człowiek biedny pisze, ale czarci zapisują - i wychodzi bełkot :(
avatar
Zasygnalizowałeś bardzo ważne problemy. Według mnie to już prawdziwa pokojowa rewolucja.
Najbardziej jednak podoba mi się kaczelnik.
avatar
Od zawsze wolny jak wiatr rumak,

któremu nierozumny jeździec-watażka ściągnął uzdę (patrz tytuł),

zrzuci go w pierwszym z brzegu podskoku - i na odchodnem przy tem poczęstuje kopytem.

Szkoda, że u nas każdy Polak mądry PO szkodzie
© 2010-2016 by Creative Media