Go to commentsDaj się szczepić
Text 26 of 37 from volume: Tina Landryna
Author
Genrepoetry
Formblank verse
Date added2020-12-10
Linguistic correctness
Text quality
Views1709

Nasza ziemia to  piekło napełnione wirusem

Zniszczone płuca obywateli naszego globu

Ciężko jest znaleźć drogę która uleczy nas

Ale szczepienia są bliżej okupione szokiem


Daj się szczepić

daj daj


już ponad milion żyć pochłonął śmieć fałszywy

dziwne jest tak wielu z nas nic o nim nie wie

podstępnie wnika też zatruwa i osłabia

szczepienia bliżej są za prawdę wam powiadam


Daj się szczepić

daj daj



  Contents of volume
Comments (5)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Super. Gratuluję!
avatar
No cóż... od "no" się zdania nie zaczyna, ale wybiórczość tytana ortografii i miodkowej poprawności, Janko, jest zaprawdę wybiórcza. Wszystko zależy od tego gdzie się jest - to tak się myśli.
Ślepnie się tam, gdzie widzieć trzeba, a widzi się tam, gdzie lepiej oślepnąć.
"Za prawdę" powiadam wam, że trudne jest życie człowieka zrodzonego z niewiasty, tym bardziej, że człowiek potrafi okłamać samego siebie.
Tina, wiersz jest dosyć kiepski, ale "za prawdę" powiadam Ci, że znajdzie się wielu, którzy zagrają na Jankielu. Wystarczy charakter giętki, jak wąż boa, żeby z porządnych ludzi zrobić matoła. Czasami za prawdę można skonać, ale kłamstwo ma większą przyszłość.
Zaprawdę, powiadam wam, komuniści, wszystko, co uczyniliście innym, mnieście uczynili, dlatego nie odpuszczę wam, póki życia w piersiach.
I ktoś by pomyślał... uczeń Miodka, a dziegciu korzec.
avatar
Too jest zajefajne .Tak trzymaj:)

Pozdrowienia o Tina:)
avatar
Sir-Theodor-von-Knoedel ,,człowiek potrafi okłamać samego siebie``- po tych słowach wzruszyłam się i rozpłakałam- zaiste to piosenka powiadam- LOL
avatar
Tina, ja wiem, że jesteś wrażliwą osobą. Twój sposób pisania nie trafia do mnie, tak, jakby Twoja wrażliwość na to zasługiwała, co wcale nie oznacza, że innym może się podobać. Każdy ma swój styl i odbiera innych po swojemu.
Ja tu wpadłem do Ciebie bez zamysłu krytyki, jeno z powodu braku konsekwencji u Janko, który nagle "oślepł" na orta, co nie zdarzyłoby się mu nigdy u mnie. Tą partykułą "zaprawdę" wybiłby mi oczy, gdyby zobaczył ją u mnie. Czyli jest stronniczy, a zatem nieobiektywny, co ma konsekwencje nie tylko personalne, ale i wpływ na polityczne sympatie, które wykorzystuje do zadawania "ciosów"... najczęściej innym, że o poezji nie wspomną.

Pozdrawiam Landrynkę i Tinę.
© 2010-2016 by Creative Media