Go to commentsWarto dbać o higienę psychiczną
Text 75 of 101 from volume: Pół żartem, pół serio
Author
Genrephilosophy
Formprose
Date added2020-12-27
Linguistic correctness
Text quality
Views844

Warto dbać o higienę psychiczną


Co się odwlecze, to nie uciecze? Możliwe. Są jednak sprawy, których mimo wewnętrznych oporów czy lęków — odwlekać się nie powinno. Są też takie, których — nie ma potrzeby odwlekać. Można je załatwić od razu. Ten, kto dba o higienę psychiczną, tak właśnie postępuje... Lubi swój umysł czyścić na bieżąco i z uśmiechem żyć do przodu.



 


  Contents of volume
Comments (5)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
To wcale nie takie łatwe w czasach, gdy wszyscy robią z nas wariata.
avatar
Mamy dbać o higienę psychiczną, kiedy nie wiemy, co to codzienna kąpiel??

Jako naród zatwardziałych brudasów z najmniejszym rocznym zużyciem mydła wleczemy się w ogonie Europy.

I nie jest to bynajmniej wina Polaków, a tego, że ogromna większość ludzi NA TEJ UNIJNEJ ZIELONEJ WYSPIE NIEUSTANNYCH SUKCESÓW nadal żyje - jak za cara Grocha - w skandalicznych warunkach mieszkaniowych: bez kanalizacji, bez centralnego ogrzewania, bez gorącej wody, bez łazienki i ze sraczem (bo jak inaczej to nazwać?!) pod chmurką.

Coś tu zmyślam?? Nie! Zapraszam do obejrzenia choćby kilka pierwszych lepszych dokumentów z udziałem kochanej Kasi Dowbor pt. "Nasz nowy dom"
avatar
Jesteśmy najbardziej zaharowanymi Europejczykami, ale NIE STAĆ NAS nawet na własny wygodny sedes!

W 3. tysiącleciu po Chrystusie, 30 lat po transformacji, 15 lat po wejściu do UE!

Hańba!
avatar
Optymisto, niełatwe, ale możliwe... i wręcz konieczne, jeśli się chce zachować równowagę psychiczną i czysty umysł. Optymiści o tym wiedzą. ;) Już sama próba, to połowa sukcesu.
avatar
No fakt, Emilio, trudno dbać w takim stanie rzeczy. Aż wierzyć się nie chce, że w Polsce jest aż tak źle pod tym względem. To co robią, robiły rządy od ponad 30 lat? Uważały, że jak szeroko otworzą przepychem opływające kościoły to wystarczy?
Spasłym z roku na rok coraz bardziej purpuratom pozwolono na przesadne, w wielu przypadkach niesłuszne wzbogacanie się, a biednym Polakom... tylko tego widok? Wystarczy zobaczyć jak żyje np. emerytowany „bardzo bogobojny” arcybiskup Sławoj Leszek Głódź, który ma w Bobrówce na Podlasiu posiadłość wartą miliony.
To jest dopiero hańba!
© 2010-2016 by Creative Media