Go to commentsHej, wy, z Bliskiego Zachodu
Text 14 of 15 from volume: OTUA
Author
Genrehorror / thriller
Formprose
Date added2021-01-10
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1041

Żyjemy w czasach, kiedy można być urzędującym prezydentem największego imperium na świecie, z dostępem do guzika atomowego i dowodzącym największą armią na świecie i jednocześnie z dożywotnim banem na FB i Twitterze. Tego by Sławomir Mrożek nie wymyślił.


No i jeszcze nie odegrano Kamilowi Stochowi polskiego Hymnu! Czy to aby przypadkiem nie chamstwo, jakby powiedziała, gdyby oczywiście chciała, pewna PubliXowa nadproducentka słów, niewiasta wielce kulturalna, miodousta, nie mówiąc o tym nie schodzącym z jej oblicza sardonicznym uśmieszku?


To zamiast moich Noworocznych głupawek, które zaraz wykasuję.

  Contents of volume
Comments (2)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Moja odpowiedź na niezmiernie błyskotliwy tekst, nad którym warto najpierw pokiwać głową, by następnie - raz a dobrze - przygrzmocić solidnym drągiem w coś, co ktoś nazwał rzeźbą...
avatar
No i doszła "złota myśl" o sortowaniu ludzi... Skąd my to znamy? Bowiem już wypowiedział się jeden / jedna hermafrodyta z kolorowego marszu, iż jest to wyłącznie kwestia [niedalekiego, w jego / jej mniemaniu] czasu, kiedy "wszystkie stare kurwy powymierają i nastanie normalność"...
© 2010-2016 by Creative Media